Εντάξει παιδιά περάσαμε πολύ ωραία με τη Ρίνα , αλλά πρωτίστως τη σώσαμε από τον ψυχάκια ... είπε ο Κοσμάς ...
Είναι πραγματικά υπέροχη η Ρίνα σε όλα της ... αποκρίθηκε ο Μάξιμος ...
Στεναχωριέμαι που θα φύγει ... πρόσθεσε ο Κώστας ...
Έπαιξε και φάση με τη Ρίνα και μένα ... είπε ο Δημήτρης ...
Έλα ρε πότε ;;; είπε ο Κοσμάς ...
Την μέρα που τη γύρναγα από τη πόλη που χε ψωνίσει ... απάντησε ο Δημήτρης ...
Πράγματι πολύ γλυκιά και καυτή κοπέλα στο μπάνιο ήρθαμε πιο ... κοντά ... πρόσθεσε ο Κώστας ...
Πονηρέ πονηρέ ... του πε ο Κοσμάς ...
Μου άρεσε σε σένα ρε Κοσμά που μου κανες και ζήλειες πως με περιποιείται περισσότερο εμένα από εσάς , που σας είδα ξαφνικά στο νεροχύτη να ντυνόσαστε ... του πε με πονηρό ύφος ο Μάξιμος ...
Εσύ κρυφή πληγή μη μιλάς γιατί σας είδα στο κρεβάτι αγκαλιασμένους κάτω από τις κουβέρτες ... είπε πονηρά ο Κώστας και ο Δημήτρης με τον Κοσμά έκαναν ένα μακρόσυρτο ''ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω'' κοιτώντας τον Μάξιμο ...
Που το κάνατε ρε ;;; ρώτησε ο Δημήτρης ...
Να μη σε νοιάζει ... του απάντησε ο Μάξιμος ...
Ένα πες μου μόνο πως σου φάνηκε ;;; ρώτησε ο Κοσμάς ...
Πολύ γλυκιά και σέξι ... απάντησε ο Μάξιμος ...
Ο καφές της , το πρωινό που τρώει τα ετοιμάσαμε ;;; ρώτησε με αγωνία ο Κώστας ...
Σκάσε ρε όλα έτοιμα είναι don't worry ... απάντησε ο Κοσμάς ...
Καλημέρα παιδιά ... είπε η Ρίνα ναζιάρικα ...
Καλημέρα , καλώς τη ... είπαν και οι τέσσερις τους με ένα στόμα και με μια φωνή ...
Η Ρίνα έκατσε και έφαγε πρωινό μαζί τους , μίλησε , γέλασε , τους ευχαρίστησε για όλα και συγκινήθηκε για τη βοήθεια που της προσέφεραν καθώς και για τη καυτή παρέα που έκανε με τους τέσσερις ...
Δικιά μας η χαρά που σε γνωρίσαμε ... είπε ο Μάξιμος ...
Παιδιά το μαγαζί μου λέγεται Vintage World , όποτε θέλετε , ελάτε να με βρείτε ... τους είπε με χαμόγελο ...
Τη συνόδεψαν μέχρι έξω , ο Μάξιμος θα τη κατέβαζε στη πόλη με το αμάξι να πάρει το τραίνο να φτάσει στην Αθήνα ... Τους αγκάλιασε όλους έναν έναν σφιχτά και τους φιλούσε με νάζι στο μάγουλο τους ... Αφού τους ευχαρίστησε ο Δημήτρης φόρτωσε το σακίδιο της στο πίσω κάθισμα , μπήκαν μέσα στο αμάξι με τον Μάξιμο και ξεκίνησαν για την πόλη , την ώρα που έφευγαν οι τρεις άνδρες χαιρετούσαν τη Ρίνα και εκείνη τους ανταπέδιδε με χαμόγελο και δάκρυα συγκίνησης ...
[...]
Να προσέχεις ...
Θα προσέχω , σε ευχαριστώ για όλα ... είπε , τον αγκάλιασε και αντάλλαξε μαζί του ένα γλωσσόφιλο γεμάτο πάθος με τον Μάξιμο λίγα λεπτά πριν ανέβει στην αποβάθρα για να πάρει το τραίνο προς Αθήνα ...
Να περάσεις όποτε θες από το μαγαζί ... του είπε και εκείνος της χαμογέλασε ...
[...]
Δυο χρόνια μετά
Η Ρίνα είχε πουλήσει ένα σπάνιο σερβίτσιο πορσελάνης , ένα φωτιστικό με δαντέλα κεντημένη και ένα παλιό πικ απ της δεκαετίας του 1970 ... Είπε λίγο να ξαποστάσει ... Λίγη ώρα μετά άκουσε βήματα να εισέρχονται στο μαγαζί ...
Ωραίο μαγαζί τελικά ...
Ναι είδες ;;;
Η Ρίνα εμφανίζεται και λέει ...
Γεια σας , σε τι μπορώ να σας φανώ χρησσσσσ ...
Με το που τους είδε έμεινε ακίνητη , δεν μπορούσε να αρθρώσει λέξη ... Μπροστά της ήταν ο Μάξιμος και ο Κώστας , τη κοιτούσαν με αέρα αυτοπεποίθησης , σιγουριάς και με βλέμμα γλυκό με μια δόση φλερτ ...
Πως πως από εδώ εσείς ;;;
Είπαμε να επισκεφτούμε το μαγαζί ... Να σε δούμε ... είπε ο Κώστας ...
Ωραία , τι θέλετε να σας δείξω ;;; Θα σας κάνω και καλύτερη τιμή για εσάς ...
Για σένα ήρθαμε περισσότερο ... είπε ο Μάξιμος ...
Α υπ υπέροχα καθίστε στο τραπεζάκι εκεί , θα φτιάξω καφέδες και θα έρθω να τα πούμε ... είπε με χαμόγελο η Ρίνα και εκείνοι της χαμογελούσαν τόσο γλυκά που μετά από δύο χρόνια κατάφεραν και την επισκέφτηκαν στο μαγαζί της θυμόμενοι που την είχαν σώσει από τον ψυχοπαθή , θυμόμενοι τα υπέροχα φαγητά και γλυκά της και θυμόμενοι τις καυτές στιγμές που είχαν περάσει ...
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...