Πέτρος : Γιώργος Καραμίχος
Μαρκέλλα : Δανάη Παππά
Δυο μέρες πριν φύγει η Μαρκέλλα συμμετείχε ενεργά στις δουλειές του σπιτιού , μάλιστα πήγε και στο κοτέτσι και μάζεψε τα αυγά από τις κότες , τα έβαλε σε ένα καλάθι και εκεί που πήγε να βγει περπάτησε λίγο πήγε να παραπατήσει αλλά ήρθε και τη κράτησε ο Πέτρος για να μην πέσει ...
Καλά είσαι ;;;
Σε ευχαριστώ , καλά είμαι , ευτυχώς δεν έπαθαν κάτι τα αυγά ... του είπε και γέλασαν ...
Όταν πας τα αυγά στη μάνα μου , θα σε πάρω με το φορτηγό για να πάμε στο κτήμα με τις μηλιές , θα με βοηθήσεις στη συγκομιδή των μήλων και θα τα βάζεις στα τελάρα , εντάξει ;;;
Εντάξει Πέτρο ...
Φύγαμε τότε ...
Έφτασαν στο χωράφι με τις μηλιές και ξεκίνησαν απευθείας δουλειά ... Σε κάποια στιγμή η Μαρκέλλα θυμήθηκε το μπουγέλο που χε φάει από τον Πέτρο και πήγε να τη πιάσει νευρικό γέλιο αλλά κρατήθηκε ... Για μια στιγμή απόρησε πως κατάφερε με τη τόση σύγχυση να φύγει με τα πόδια από το κτήμα και να καταλήξει στο κέντρο του χωριού μπουγελωμένη , ψάχνοντας το σπίτι που θα τη φιλοξενούσε και χωρίς να ξέρει πως ο γιος του ζευγαριού ήταν ο ωραίος αγριάνθρωπος που τη μπουγέλωσε αδίκως ...
[...]
Αφού είχαν μαζέψει τα τελάρα με τα μήλα και τα είχαν φορτώσει στους εμπόρους , τα φορτηγά των εμπόρων έφυγαν και ο Πέτρος με τη Μαρκέλλα πήραν μια ανάσα , ώσπου τους έπιασε μια ξαφνική νεροποντή ...
Πάμε γρήγορα στο αμάξι Μαρκέλλα ...
Με γοργό βήμα μπήκαν στο φορτηγό , ο Πέτρος έβαλε πρώτη και έφυγαν , η βροχή όσο πήγαινε και δυνάμωνε ...
Γαμώτο και είναι αρκετά μακριά το σπίτι από δω και η βροχή δυναμώνει , γαμώτο ...
Η Μαρκέλλα δεν μιλούσε ...
Θα πάμε στο στάβλο μας σε δυο λεπτά , είναι μεγάλος θα κάτσουμε από τη μια πλευρά γιατί από την άλλη είναι τα άλογα μας ο Περσέας και η Αστραπή ...
Εντάξει ... απάντησε η Μαρκέλλα ...
Έφτασαν στο στάβλο , πάρκαραν το αμάξι έξω , ο Πέτρος ξεκλείδωσε και μπήκαν και οι δυο μέσα όπου υπήρχαν άχυρα και ήταν ζεστά ... Πιο πέρα ήταν μια καρέκλα με δυο μεγάλες κουβέρτες ...
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...