Ο Πατριός #2 New Edition

1.4K 21 18
                                    

Συνέχεια από το προηγούμενο

Γιάννης : Γιώργος Καραμίχος

Τόνια : Selena Gomez


Η Τόνια είχε βραδινή έξοδο έπρεπε να βγει να ξεχαστεί ... Ο Γιάννης της είχε γίνει σχεδόν εμμονή , ήθελε να πέρναγε έστω ένα βράδυ μαζί του , οι τρόποι του , η φωνή του , η κορμοστασιά του , οι γωνίες του προσώπου του , τα λεπτά του χείλη την είχανε τρελάνει ... Κάποια βράδια έμενε στο σπίτι τους μαζί με την μητέρα της , τους είχε ακούσει που έκαναν σεξ , ζήλευε πολύ , ερχόταν σε δύσκολη θέση και έβαζε τα ακουστικά της για να ακούει μουσική και όχι τα βογγητά τους ...

[...]

Φόρεσε ένα σμαραγδί πράσινο φόρεμα που έδενε γύρω από το λαιμό της κοντό , μπεζ πλατφόρμες , βαμμένη προσεκτικά , είχε ισιώσει το λείο μαλλί της το καρέ , είχε απλώσει στο σώμα της αφού είχε πλυθεί - λουστεί , ενυδατική κρέμα σώματος χωρίς άρωμα και δύο σημαντικές λεπτομέρειες : Δεν φορούσε σουτιέν , παρά μόνο ένα στρινγκ ίδιο χρώμα με το φόρεμα ... Πήρε μια μικρή μπεζ τσάντα και πήγε να χαιρετίσει τη μητέρα της ...

Μαμά φεύγω ...

Για να σε δω για να σε δω ...

Τι έχω βρε μαμά , σε λίγο θα ρθει η παρέα μου , δεν πρέπει να αργήσω ...

Πολύ σέξι ντύθηκες απόψε ... Παίζει τίποτα ;;;

Ε πότε θα τα βάλω τα μίνι και τα εξώπλατα όταν πάω 80 χρονών ;;;

Καλά παιδάκι μου μια κουβέντα είπα μην τη παίρνεις τοις μετρητοίς ... Εντάξει είσαι ;;;

Ναι ...

Η παρέα σου θα σε φέρει ;;;

Δεν ξέρω , αναλόγως , τα λέμε γεια ...


[...]


Στο κλαμπ επικρατούσε κέφι , μουσική και χορός ... Η Τόνια περνούσε πολύ ωραία με τη παρέα της ...

Καλέ ;;;

Τι είναι Έφη ;;;

Μα της γης τον άξονα , ποιος είναι αυτός ο μάναρος που κοιτάει εσένα όση ώρα είναι εδώ ;;;

Τότε η Τόνια γυρνάει προσεκτικά και παθαίνει ένα μικρό σοκ ... Στην άλλη πλευρά του μαγαζιού με αντροπαρέα ήταν ο πατριός της ο Γιάννης ... Φορούσε λευκό πουκάμισο , μαύρο παντελόνι με μαύρη δερμάτινη ζώνη και είχε αφήσει τα δύο πρώτα κουμπιά του πουκαμίσου του ξεκούμπωτα ... Κοιτούσε με νόημα τη Τόνια , της έκλεισε το μάτι και της έκανε πρόποση με το ποτήρι του , η Τόνια αναστέναξε και ανταπέδωσε στη πρόποση του ...

Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ  🔞⚠️🔒Where stories live. Discover now