Ο Κώστας είχε γνωρίσει τη Ρωξάννη στην εταιρεία που δούλευαν μαζί αν και 20 χρόνια ήταν κρυφά ερωτευμένος μαζί της αλλά δεν είχε καταφέρει να της το πει ... Έπνιγε τα απωθημένα του σε περιπέτειες της μιας βραδιάς ... Άλλα όταν ήρθε η ώρα να φύγει η Ρωξάννη για μια σπουδαία επαγγελματική πρόταση για τον Καναδά στεναχωρήθηκε τόσο πολύ που αναγκάστηκε να πάει σε ψυχολόγο για να το διαχειριστεί ...
⌛⏰
Πέντε χρόνια αργότερα ο Κώστας ήταν καλεσμένος σε ένα πάρτι γενεθλίων ενός γνωστού του ... Ξαφνικά εκεί που μιλούσε σε μια παρέα είδε τη Ρωξάννη να μπαίνει μέσα με ένα στράπλες , στενό κόκκινο κοντό φόρεμα και μαύρα ψηλοτάκουνα πέδιλα ... Ο δυναμισμός της , η ομορφιά της και ο αέρας της τον συνεπήραν και δεν το πίστευε πως θα την έβλεπε πάλι ... Νόμιζε πως ήταν παραίσθηση ... Τη πλησίασε να τη καλωσορίσει , τον θυμήθηκε , αγκαλιάστηκαν θερμά και φιλήθηκαν στα μάγουλα ... Μετά την έπιασε από το χέρι , τη σύστησε στη παρέα του , τη θυμήθηκαν και μετά με τρόπο η Ρωξάνη του πε να πάνε σε μια απόμερη γωνιά να τα πουν καλύτερα οι δυο τους ... Ο Κώστας της έφερε ποτό από το αυτοσχέδιο μπαρ , της το πρόσφερε , τον ευχαρίστησε , μιλούσαν για αρκετή ώρα και εκεί ο Κώστας της εξομολογήθηκε τον έρωτα του και την επιθυμία του για εκείνη ... Τότε η Ρωξάνη τον κοίταξε , χάιδεψε τις αρρενωπές γωνίες του γοητευτικού προσώπου του , τα γαλαζοπράσινα μάτια του εστίασαν στα ζουμερά - προκλητικά χείλη της , της δάγκωσε ελαφρώς το κάτω χείλος και πριν η Ρωξάνη νιώσει πόνο ο Κώστας της χάρισε ένα βαθύ και παθιασμένο γλωσσόφιλο που η Ρωξάνη ταυτίστηκε άμεσα με αυτό και αγκαλιάστηκαν ... Ο Κώστας χούφτωνε έντονα και με πάθος τη Ρωξάνη στους γοφούς της , της σήκωσε με το χέρι του ελαφρώς το φόρεμα της και όταν διαπίστωσε πως φορούσε μόνο ένα στρινγκ , η στύση του πίεζε έντονα τη Ρωξάνη κάτω χαμηλά στη κοιλιά της , διέκοψαν το φιλί τους και εκείνη του χαμογέλασε πονηρά ...
🛏️🔥
Η Ρωξάνη ήταν ξαπλωμένη στο υπέρδιπλο κρεβάτι , γυμνή με ανοιχτά πόδια , το σώμα της κλεψύδρα , τα μεγάλα στρογγυλά στήθη με τις έντονες σκούρες ερεθισμένες ρώγες , τα λεία πόδια , τη σχισμή της περιποιημένη , κοιτούσε τον Κώστα που και αυτός ολόγυμνος τη πλησίαζε αργά , με το γεροδεμένο γραμμωμένο του σώμα , τις φαρδιές πλάτες , τα εντυπωσιακά μπράτσα , τον μεγάλο φαλλό που γύρω στη βάση του υπήρχαν μικρές καστανόξανθες περιποιημένες τριχούλες ...
Ήρθε από πάνω της , έπαιξαν για λίγο γλείφοντας ο ένας τη γλώσσα της άλλης ώσπου της χάρισε ένα βαθύ γλωσσόφιλο που το απόλαυσαν και οι δυο , χάιδευε τα στήθη της , έγλειφε τις ρώγες της , τη φιλούσε στα πόδια της , στα πλευρά της ώσπου βύθισε τη γλώσσα του στη σχισμή της και έγλειφε πάνω κάτω το σημείο της που στην αίσθηση που του άφηνε κατάλαβε πως ήταν το πιο τρυφερό αιδοίο που χε γλείψει ποτέ , πίεσε τη γλώσσα του στη κλειτωρίδα της , η Ρωξάνη άνοιξε περισσότερο τα πόδια της και έγινε υγρή ... Ο Κώστας με τη καυτή του γλώσσα γεύτηκε λίγα από τα υγρά της που ήταν δροσερά , ήρθε από πάνω της και εκείνη του πε
Μπες μέσα μου ...
Μουνάρα μου ... της απάντησε πάνω στα χείλη της με βαθιά φωνή , της έγλειψε προκλητικά τα χείλη και μπήκε μέσα της , έμεινε για δευτερόλεπτα ακίνητος και ξεκίνησε να μπαινοβγαίνει με γερές ωθήσεις , η Ρωξάνη είχε τυλίξει τα πόδια της γύρω από τη μέση του και είχε ταυτιστεί με τον ρυθμό του ... Έπειτα άλλαξαν στάση και την έφερε από πάνω του ... Έκατσε προσεκτικά πάνω στο φαλλό του και ξεκίνησε να τον ιππεύει ενώ εκείνος χάιδευε τα στήθη της και έτριβε τις ρώγες της , εκστασιασμένος τη κοιτούσε να ανεμίζουν τα πλούσια μαλλιά της όσον τον ίππευε ...
Αργότερα την έβαλε να κάτσει στα τέσσερα , εκείνη ανασήκωσε τους γοφούς της και κούνησε προκλητικά τη μέση της ... Νοερώς ο Κώστας παρομοίασε τη μέση της με το σχήμα ενός όμορφου δαχτυλιδιού , έριξε ένα δυνατό χαστούκι στους γοφούς της και αιφνιδιάζοντας τη , της φίλαγε με πάθος τα μπούτια της και μετά έχωσε για λίγο τη γλώσσα του στη πίσω πλευρά του αιδοίου της και μπήκε με δύναμη μέσα της και μπαινόβγαινε πιο δυνατά και πιο γρήγορα από πριν , τραβώντας ελαφρώς τα μαλλιά της ...
Είσαι η πιο τρελή μουνάρα ... της ψιθύρισε στο αυτί και της δάγκωσε ελαφρώς το λαιμό της ...
Αχ ναι πήδα με , πήδα με ... του έλεγε εκστασιασμένη από τον εντυπωσιακό άντρα που δεν τον είχε παρατηρήσει προσεκτικά τόσα χρόνια ...
Τελείωσαν και οι δυο μαζί ταυτοχρόνως , ο Κώστας βγήκε από μέσα της και τελείωσε παίζοντας το φαλλό του και βρίζοντας , πάνω στα πόδια της ενώ εκείνη στα σκεπάσματα ...
⋆。°✩☾⋆。°✩
Μετά από αυτή τη καυτή νύχτα ο Κώστας με τη Ρωξάνη έγιναν ένα αγαπημένο ζευγάρι , συγκατοικούσαν μαζί και πολλοί τους θεωρούσαν ταιριαστούς ...
ESTÁS LEYENDO
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
Ficción GeneralΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...