Αμαρτωλές Συνήθειες #1

303 12 80
                                    

Με ένα σακίδιο στον ώμο της έτρεχε ιδρωμένη και λαχανιασμένη , πίσω ο παράξενος τύπος την έβριζε , τη κυνηγούσε και την απειλούσε ...

ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΣΚΥΛΑ , ΕΛΑ ΕΔΩ ... της φώναζε ...

Η Ρίνα έτρεχε με όλη τη δύναμη της ψυχής της , έπρεπε να σωθεί , έπρεπε να προστατέψει τον εαυτό της ... Έκανε το λάθος να νοικιάσει αμάξι , να πάει βόλτα στο δάσος , να μείνει το αμάξι από βενζίνη , να χαθεί και να τη πλησιάσει ένας ψυχοπαθής από το πουθενά , να την απειλεί να τη σκοτώσει και εκείνη να τρέχει να γλιτώσει , αλλά το μεγαλύτερο λάθος ήταν να ζητήσει βοήθεια από έναν άγνωστο ...

Έτρεχε , έτρεχε , έτρεχε , ώσπου σε ένα ξέφωτο ξεπρόβαλλε ένα μεγάλο σπίτι τύπου ελβετικό σαλέ , χτύπησε με όλη της τη δύναμη τη βαριά πόρτα και βήματα ακούστηκαν από μέσα , η πόρτα άνοιξε και ξεπρόβαλλε ένας πανύψηλος νεαρός με ιδιαίτερο κοντό κούρεμα , γένι , σπινθηροβόλο βλέμμα και επιβλητικός ...

Βοήθησε με με κυνηγάει ένας τρελός ...

Πέρνα μέσα γρήγορα ... της είπε , εκείνη πέρασε μέσα και ο νεαρός έκλεισε τη πόρτα ...

Πήγαινε για ασφάλεια στη τουαλέτα των ξένων , ίσως έρθει εδώ ...

Σε ευχαριστώ πολύ ... του πε κατατρομαγμένη ...

Τι έγινε ρε Κοσμά ;;; ρώτησε ένας μετρίου αναστήματος μελαχροινός νεαρός , με ιδιαίτερη γοητεία και παρουσία ...

Μπήκε μια κοπέλα μέσα στο wc μου ζήτησε να τη βοηθήσω , τη κυνηγάει ένας τρελός , πρόσεχε μη κάνεις καμιά μαλακία ...

Παιδιά είμαστε ;;;

Το νου σου ρε Δημήτρη μια φορά , το νου σου ... του πε ο Κοσμάς αγριεμένος ...

Η Ρίνα προσπαθούσε να βρει την ανάσα της στο μπάνιο ...

Πως έμπλεξα έτσι γαμώτο ... μονολογούσε μόνη της ...

[...]

Χτύποι ακούστηκαν στη πόρτα ... Ο Κοσμάς είχε ενημερώσει τους τρεις φίλους για το περιστατικό και τη κοπέλα ... Μετά τον Δημήτρη , το έμαθαν ο Μάξιμος και ο Κώστας ... Ο Κώστας άνοιξε τη πόρτα μαζί με τον Κοσμά και εμφανίστηκε μπροστά τους ένας τύπος με περίεργο βλέμμα ...

Καλησπέρα παιδιά ...

Ο Κοσμάς τον αγριοκοιτούσε ...

Είδατε πουθενά εδώ να περνά καμιά έτσι ωραία κοπέλα με ένα σακίδιο στον ώμο ;;;

Όχι ρε φίλε , που να την δούμε εδώ στην ερημιά ;;; απάντησε ο Κοσμάς ...

Εγώ δηλαδή πως την είδα ;;; τους απάντησε ο παράξενος άνδρας ...

Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ  🔞⚠️🔒Where stories live. Discover now