Το αγρίμι #1

422 14 92
                                    

Πέτρος

Μαρκέλλα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μαρκέλλα

Η Μαρκέλλα δούλευε ως φωτογράφος σε περιοδικό ένθετο εφημερίδας , την είχαν στείλει σε ένα χωριό κάπου στη Βόρεια Ελλάδα να φωτογραφήσει το τρόπο ζωής , τα ομορφότερα μέρη καθώς και τις γεωργικές εργασίες αυτού του τόπου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η Μαρκέλλα δούλευε ως φωτογράφος σε περιοδικό ένθετο εφημερίδας , την είχαν στείλει σε ένα χωριό κάπου στη Βόρεια Ελλάδα να φωτογραφήσει το τρόπο ζωής , τα ομορφότερα μέρη καθώς και τις γεωργικές εργασίες αυτού του τόπου ... Το χωριό είχε έναν ξενώνα ο οποίος ήταν γεμάτος , όμως κάποιος που δούλευε στην εφημερίδα που χε συγγενείς εκεί κανόνισε να μείνει η Μαρκέλλα σε μια αγροικία όπου ζούσαν ένα ανδρόγυνο μαζί με τον γιο τους , η Μαρκέλλα με χαρά δέχτηκε να αναλάβει τη δουλειά με το φωτο ρεπορτάζ ...

[...]

Θα έμενε κοντά πέντε μέρες στο χωριό , έφτασε εκεί και η φωτογραφική της μηχανή ήταν η προέκταση του χεριού της , την καθοδηγούσε ο κύριος Νίκος όπου της εξηγούσε τα μέρη και τη πήγαινε στα χωράφια να φωτογραφίσει τους αγρούς και τους ανθρώπους που δουλεύουν εκεί ... Ώσπου σταμάτησαν σε ένα χωράφι με μηλιές όπου γινόταν η συγκομιδή των μήλων μιας και ήταν η εποχή τους ... Τα μήλα κατακόκκινα γυάλιζαν κάτω από τον ήλιο , η Μαρκέλλα ξεκίνησε να τραβάει φωτογραφίες , ώσπου κάνει την εμφάνιση του ένας ψηλός , γοητευτικός και εντυπωσιακός άνδρας , με κοντά , κάπως σπαστά καστανόξανθα μαλλιά , με γενάκι τριών ημερών , αρμονικό πρόσωπο , θεληματικό πηγούνι , εκφραστικά σοκολατί μάτια , λευκό δέρμα , αρρενωπός , με αρμονικό , καλοχτισμένο σώμα , φορούσε ένα μαύρο φανελάκι και ένα παντελόνι τύπου παραλλαγής στρατιωτικό , βοηθούσε και έδινε οδηγίες στους εργάτες ... Με το που τον είδε η Μαρκέλλα ένιωσε να αναστατώνεται το είναι της , να ξεσηκώνεται και τα φωτογραφικά κλικ να παίρνουν φωτιά απαθανατίζοντας τον γοητευτικό αγρότη όπου άνετα θα μπορούσε να κάνει καριέρα ηθοποιού ή μοντέλου , κάποια στιγμή ο άνδρας έβγαλε το φανελάκι του και η Μαρκέλλα ξεροκατάπιε και συνέχιζε να τον απαθανατίζει , ώσπου έβαλε ένα απλό λευκό t shirt ... Κάποια στιγμή ο άνδρας εντοπίζει με το βλέμμα του τη κοπέλα που τραβούσε φωτογραφίες , αγριεύει και έρχεται θυμωμένος κατά πάνω της , η Μαρκέλλα απότομα κλείνει τη φωτογραφική της μηχανή ...

Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ  🔞⚠️🔒Where stories live. Discover now