Η Ρίνα είχε ήδη ετοιμάσει το φαγητό που θα έτρωγαν το μεσημέρι , τηλεφώνησε σε κάποια άτομα που τους είπε να μην ανησυχούν και πως σε τρεις μέρες το πολύ θα επέστρεφε στη δουλειά της και στο σπίτι της ... Το φαγητό είχε ήδη ετοιμαστεί , είχε φάει πρωινό και είχε πιεί καφέ με τους άνδρες του σπιτιού και σειρά είχε το γλυκό ... Ήταν ένα δύσκολο γλυκό αλλά έπρεπε να βάλει τα δυνατά της να τους αφήσει όλους ευχαριστημένους και ένας από αυτούς να ζητήσει και δεύτερο κομμάτι ...
[...]
Τι μυρωδιές κανέλας είναι αυτές που μου χουν σπάσει τη μύτη ... είπε ο Μάξιμος που έκανε την εμφάνιση του στη κουζίνα ...
Ετοιμάζω το σιρόπι για το γλυκό που ζήτησες ...
Μου έφτιαξες σιροπιαστό ρε κορίτσαρε ;;;
Ναι ... του πε με ένα γλυκό χαμόγελο ...
Να μαντέψω , μπακλαβά ;;;
Περίπου μέσα έπεσες , φτιάχνω γιαννιώτικο σιροπιαστό έναν συνδυασμό μπακλαβά με καταϊφιού ...
Πςςςςς φοβερή είσαι ... Εγώ πάντως θα φάω και δεύτερο κομμάτι ... της είπε και της έκλεισε με νόημα το μάτι πριν φύγει από τη κουζίνα , η Ρίνα αναστατώθηκε με το κλείσιμο του ματιού και το βλέμμα του ...
Ήρθε το μεσημέρι σέρβιρε τη σαλάτα μαζί με το φαγητό , κομμάτια κρέατος μοσχαριού κοκκινιστά με κολοκύθια και για επιδόρπιο το γιαννιώτικο γλυκό , όπου τρελάθηκαν όλοι όταν το δοκίμασαν ...
Μην ξεχνιόμαστε ... της είπε ο Μάξιμος και της έκανε νόημα ...
Αμέσως σου φέρνω και δεύτερο κομμάτι ... του απάντησε η Ρίνα ενώ ο Κοσμάς , ο Κώστας και ο Δημήτρης ψιθύριζαν μεταξύ τους ...
Τι κουτσομπολέυετε εκεί ρε ;;;
Πως σε περιποιείται η Ρίνα , σαν πασά σε προσέχει ... απάντησε ο Κοσμάς και έσκασαν οι άλλοι δυο στα γέλια ...
Όλους μας περιποιείται το ίδιο , δεν κάνει διακρίσεις , μη λες τέτοια ...
Καλά μια κουβέντα είπε ο Κοσμάς και τον πήρες από τα μούτρα ... απάντησε ο Δημήτρης ...
Καλά λέει ο Δημήτρης ... πρόσθεσε ο Κώστας ...
[...]
Η Ρίνα αποφάσισε να πάει στο μπάνιο να πλύνει τα χέρια της ... Με το που άνοιξε τη πόρτα αντίκρυσε ένα πολύ καυτό θέαμα : Τον Κώστα γυμνό , να τυλίγει μια πετσέτα γύρω από τη μέση του και σταγόνες να στάζουν στο ψηλό και καλοχτισμένο κορμί του ...
Εμ , συγνώμη , δεν το κατάλαβα καλά να χτυπήσω τη πόρτα ...
Τι μεταξύ μας τώρα ζητάς συγνώμη , δεν χρειάζεται ... της είπε με προκλητικό ύφος γεμάτο αυτοπεποίθηση κοιτάζωντας τη από πάνω μέχρι κάτω ... Η Ρίνα είχε αναστατωθεί με το καυτό θέαμα που της προσέφερε ο Κώστας ώσπου ο Κώστας σε μια στιγμή κατάλαβε πως υπήρχαν σταγόνες νερού πάνω στα χείλη του και με τον αντιχειρα του χάιδεψε το κάτω χείλος του από τη μια άκρη στην άλλη κοιτώντας τη προκλητικά ...
Ήρθα απλά να πλύνω τα χέρια μου ...
Μόνο ;;;
Κανονικά θα ήθελα και ένα ντουζ μαζί σου αλλά βλέπω πως ήδη έκανες μπάνιο και ... μοσχοβολάς ... του είπε σχεδόν λιγωμένα ...
Της έκανε νόημα να τον πλησιάσει , τον πλησίασε ... Κοιτάχτηκαν στα μάτια , τη κόλλησε επάνω του και ξεκίνησαν να φιλιούνται παθιασμένα , ξεκόλλησαν για λίγο τα χείλη τους και ο Κώστας με μια κίνηση πετάει τη πετσέτα και αποκαλύπτει τον ευμεγέθη φαλλό μπροστά της ... Εκείνη ξεκίνησε να του φιλά το στέρνο , να του γλείφει τις ρώγες , να του χουφτώνει τους γοφούς και τα μπούτια του και να γονατίζει μπροστά του ... Έπαιξε με τον φαλλό του , τον έγλειψε πάνω κάτω , έβαλε όσο μπορούσε στο στόμα της και του έκανε στοματικό σεξ με απαλό ρυθμό που αν και ήπιος ο Κώστας το απολάμβανε ...
Όταν τελείωσε το στοματικό ο Κώστας τη σήκωσε στα δυο του χέρια και τη τοποθέτησε στο φαρδύ μάρμαρο κοντά στον νιπτήρα , της κατέβασε τις ράντες από το απαλό με ραντάκια νυχτικό της , της φιλούσε το λαιμό , της χάιδευε τα στήθη της , της έτριβε τις ρώγες που ερεθίστηκαν και μεγάλωσαν εξαιτίας των χαδιών του , έπειτα σήκωσε το νυχτικό και τη φιλούσε πάνω από το εσώρουχο της ώσπου η Ρίνα δεν άντεξε και έγινε υγρή , ο Κώστας της το έβγαλε , το πέταξε στο πάτωμα , έφερε τα πόδια της να τον αγκαλιάσουν γύρω από τη μέση του , γλύστρισε μέσα της και ξεκίνησε να μπαινοβγαίνει με έντονες ωθήσεις , η Ρίνα κρατιόταν από τον λαιμό του και αντάλλαζαν βαθια γλωσσόφιλα ... Ώσπου ήρθε η κορύφωση η Ρίνα τελείωσε μουρμουρίζοντας παράξενες λέξεις ενώ ο Κώστας βγήκε από μέσα της , η Ρίνα έπαιξε τον φαλλό του και τελείωσε με μουγκρητά πάνω στο σώμα της που τα υγρά του πεταγόντουσαν ως αρμονικές σταγόνες ... Σκουπίστηκαν και η Ρίνα του είπε σε κάποια στιγμή ...
Πάρε με αγκαλιά ...
Ο Κώστας της χαμογέλασε γλυκά και τη πήρε αγκαλιά , έμειναν αγκαλιασμένοι για περίπου πέντα λεπτά χωρίς να μιλάνε ...
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...