Η παρούσα ιστορία περιλαμβάνει έντονο ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο , σε περίπτωση που νιώσετε άσχημα , προτείνω να σταματήσετε το διάβασμα
Αλέξης 53 χρονών , Άρης 23 χρονών
Η Αντιγόνη με την Μάρθα ήταν αδερφές ... Η Μάρθα ήταν παντρεμένη με τον Κώστα και είχαν έναν γιο που ήταν φοιτητής ο Άρης , 23 χρονών , μετρίου αναστήματος , μελαχρινός , με έντονο σπιρτόζικο βλέμμα , πλακατζής , αρρενωπός , με κάπως σγουρά μαύρα μαλλιά , έντονες γωνίες στο πρόσωπο , θεληματικό πηγούνι και γυμνασμένο σώμα λόγω rollerblading (πατίνια) , κολυμπιού και ποδοσφαίρου ... Η Αντιγόνη είχε παντρευτεί τον Αλέξη , συνομήλικος της ήταν και είχε λογιστικό γραφείο ... Εξαιτίας ενός γυναικολογικού προβλήματος η Αντιγόνη με τον Αλέξη δεν κατάφεραν ποτέ να κάνουν παιδί αλλά ο Αλέξης είχε ένα μεγάλο μυστικό μέσα του που το έκρυβε επιμελώς τόσα χρόνια : Ήταν ομοφυλόφιλος ... Ο Αλέξης ήταν 53 χρονών , καστανόξανθος , κάπως ψηλός , γυμνασμένος , με κοντοκουρεμένα μαλλιά και γαλάζια μάτια , πάντα ντυμένος με κομψά ρούχα και πουκάμισα ...
[...]
Ο Αλέξης είχε σχολάσει μόλις από τη δουλειά του και περνούσε από ένα μεγάλο πάρκο ώσπου είδε μια μεγάλη παρέα παιδιών μαζεμένη που χειροκροτούσε , φώναζε και αποθέωνε τύπους που έκαναν rollerblading ...
ΠΑΜΕ ΑΡΗ
ΠΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΥΛΑΡΕ
ΔΩΣΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ
Φώναζε το μαζεμένο πλήθος ... Ώσπου πάνω σε μια κουπαστή εμφανίζεται ο Άρης με πατίνια , χωρίς μπλούζα , σκισμένο στα γόνατα μπλε παντελόνι τζιν , με ένα καπέλο τζόκει γκρι στο κεφάλι του , να ισορροπεί με ταχύτητα και ακρίβεια πάνω στη κουπαστή με τα rollerblades και να προσγειώνεται με αφού πρώτα έκανε μια εντυπωσιακή τούμπα στον αέρα πριν τη προσγείωση ... Ο Αλέξης χάζευε σαν μαγεμένος τον Άρη και ήθελε τα σώματα τους να έρθουν ακόμα πιο κοντά ... Κάποια στιγμή μια κοπέλα , με γεμάτα μπούτια , φορώντας ένα μαύρο φόρεμα , μπλε all star , έχοντας σγουρά μαλλιά καφέ και πράσινα μάτια πλησίασε τον Άρη και εκείνος την αγκάλιασε , την φίλησε έντονα στο λαιμό και εκείνη γελούσε ευχαριστημένη χωρίς να διακόψει την αγκαλιά της με τον Άρη ...
Γαμώτο που είσαι straight ... σκέφτηκε από μέσα του ...
[...]
ESTÁS LEYENDO
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
Ficción GeneralΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...