Τόνια
Γιάννης
Άλλη μια συνηθισμένη μέρα που δούλευε η Τόνια στο κοσμηματοπωλείο , εκεί που τακτοποιούσε κάποιες βελούδινες θήκες με χρυσά βραχιόλια , η ειδική πόρτα ανοίγει και εμφανίζεται ένας πολύ εντυπωσιακός άνδρας γύρω στα 45 ψηλός , με κοντά σγουρά μαλλιά , αξύριστο πρόσωπο , καλοντυμένος , με έντονο σπιρτόζικο βλέμμα , λεπτά καλογραμμένα χείλη και αρρενωπός ... Η Τόνια τον είδε και έμεινε σχεδόν με το στόμα ανοιχτό ...
Καλημέρα σας , είπε με βαθιά φωνή και φυσική ευγένεια ...
Εμ καλώς ήρθατε , πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω ;;;
Θα ήθελα να δω ένα μενταγιόν για το λαιμό ...
Ανδρικό ή γυναικείο ψάχνετε ;;;
Γυναικείο , σε λευκόχρυσο ή κίτρινο χρυσό ...
Μάλιστα , θα σας δείξω εγώ και αν θέλετε θα σας προτείνω ... απάντησε η Τόνια και ένιωσε ένα ισχυρό τσίμπημα ζήλειας μέσα της ...
Γαμώτο έναν τέτοιον άνδρα θέλω και εγώ αλλά ή είναι παντρεμένος ή έχει γκόμενα τη τύχη μου μέσα ... σκεφτόταν ενώ βρήκε τα κουτιά με τα διαχωρισμένα γυναικεία μενταγιόν ...
Να σας δείξω πρώτα τη κασετίνα με τα χρυσά ή με τα λευκόχρυσα ;;;
Ας δούμε πρώτα τα χρυσά ...
Η Τόνια άνοιξε τη κασετίνα με τα χρυσά και του είπε και μερικές προτάσεις της ...
Θέλω να δω και τα λευκόχρυσα ...
Η Τόνια άνοιξε τη κασετίνα με τα λευκόχρυσα και του έδειχνε διάφορα σχέδια ...
Είμαι ανάμεσα σε αυτό με τη καρδιά και το κύκνο ποιο μου προτείνετε ;;;
Σας προτείνω αυτό με το κύκνο , με τη καρδιά ωραίο και αυτό αλλά λίγο ξεπερασμένο κατά τη προσωπική μου γνώμη ...
Εμπιστεύομαι το γούστο σας ... είπε με χαμόγελο ο άνδρας και η Τόνια έλιωσε κυριολεκτικά και μεταφορικά ...
Όλα εντάξει Τόνια με τον κύριο ;;; εμφανίστηκε ρωτώντας ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού ...
Όλα μια χαρά κύριε Ιγγλέση ...
Θα σας το φτιάξω σε μια όμορφη συσκευασία , θα πληρώσετε με μετρητά ή με κάρτα ;;;
Με κάρτα ...
Ωραιότατα ...
[...]
Θα με βοηθήσεις να μαγειρέψουμε για αύριο έχουμε τραπέζι ...
Γιατί ;;; Ποιος θα έρθει ;;;
Θυμάσαι κορίτσι μου που σου χα πει πως έβγαινα ραντεβού με έναν κύριο εδώ και καιρό ;;;
Εμμμ ναι ... Τον κύριο Γιάννη ;;;
Ναι κορίτσι μου αυτόν , θα ρθει αύριο να γνωριστούμε , θα τον συμπαθήσεις πολύ είμαι σίγουρη ...
Είμαι περίεργη να δω ποιον θα μου φέρεις ... της είπε και ξέσπασαν σε γέλια ...
[...]
Η Τόνια φορούσε ένα στενό τζιν παντελόνι κάπως ξεβαμμένο , all star με χοντρή σόλα από κάτω και μια αμάνικη μπλούζα με σχέδια , είχε βαφτεί πολύ όμορφα , η μητέρα της η Βέρα φορούσε ένα στενό πορτοκαλί φόρεμα , μπεζ πλατφόρμες και είχε βαφτεί και εκείνη πολύ ωραία , το κουδούνι χτύπησε ...
Πάω εγώ ...
Η Πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε ο Γιάννης κρατώντας ένα μια ανθοδέσμη και το δώρο της Βέρας ...
Καλώς μου τον ...
Καλώς σας βρήκα ... της είπε και τη φίλησε απαλά στα χείλη ...
Η Τόνια κατευθύνθηκε προς τη πόρτα ...
Τόνια μου να σου συστήσω τον Κύριο Γιάννη που σου έλεγα ...
Διασταυρώθηκαν οι ματιές τους , ο ένας κοίταξε με έκπληξη τον άλλον ... Η Τόνια ένιωσε λες και τη χτύπησε ένα τούβλο στο κεφάλι , ο Γιάννης της χαμογέλασε γλυκά ...
Γνωριζόσαστε ;;;
Η κόρη σου είναι η κοπέλα που με εξυπηρέτησε στο κοσμηματοπωλείο , χάρηκα Τόνια , είμαι ο Γιάννης ...
Παρομοίως ... του απάντησε αποσβολωμένη και μπερδεμένη , έκανε χειραψία μαζί του και ένιωσε μια ζέστη να τη κυριεύει ...
Έφαγαν , κουβέντιαζαν , μίλησαν σχεδόν για όλα , ένιωθε πάλι τσιμπήματα η Τόνια στη ψυχή της όταν έβλεπε τον Γιάννη με τη Βέρα να φιλιούνται μπροστά της ...
Ε βρε Γιάννη μπροστά στη Τόνια ...
Δεν πιστεύω να χει πρόβλημα με αυτό η Τόνια ...
Όχι καλέ δεν παρεξηγώ ...
[...]
Ήταν ανάγκη ο άντρας που μου αρέσει να ναι γκόμενος της μάνας μου ;;; Αν είχαμε γνωριστεί υπό άλλες συνθήκες θα ταν διαφορετικά τα πράγματα τώρα ...
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ...
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...