Ο 60άρης και η νεαρά #2

1.3K 15 6
                                    

Χάρης & Βένια


Του χε λύσει τη πετσέτα και τον είχε στριμώξει στον τοίχο , έγλειφε τις ρώγες του στήθους του που της φάνταζαν σαν μικρές , νόστιμες και κόκκινες καραμέλες , μύριζε το τριχωτό στέρνο του που ανέδυε φρεσκάδα γιατί μόλις είχε βγει από το μπάνιο , του το φιλούσε , εστίασε στη γεμάτη κοιλιά του , που του έδινε έντονα φιλιά και τη τσιμπούσε , ενώ ο Χάρης γελούσε με ένα βαθύ γέλιο , την έγλειφε και τη δάγκωνε ελαφρώς ...

Κατευθύνθηκε στο σημείο του , έγλειφε με πάθος και φιλούσε τους όρχεις του ενώ έπαιζε απαλά τον φαλλό του , της άρεσαν που το σημείο του η καυτή τριάδα όπως την είχε ονομάσει από μέσα της είχε περιποιημένες , τριμαρισμένες τρίχες ... Έπειτα έβαλε σχεδόν όλο το φαλλό στο στόμα της και τον μπαινόβγαζε με λαχτάρα και πόθο , η αίσθηση του δέρματος του φαλλού και οι φλέβες που διαγράφονταν την έκαναν να καίει , ο Χάρης αναστέναζε εξαιτίας της ... Όταν τελείωσε το στοματικό , ο Χάρης τη στρίμωξε στο τοίχο , της έδωσε ένα πολύ έντονο βαθύ φιλί στο λαιμό και εκείνη έγινε υγρή , της κατέβασε το στρινγκ και μπήκε από τη πίσω πλευρά του αιδοίου της ...

Τρελαίνομαι για τη μουνάρα σου ...

Αχ αχ αχ αχ αχ αχ ...

Ήταν παρασυρμένοι στο δικό τους πάθος , πήγε η Βένια να εργαστεί ως οικιακή βοηθός αλλά κατέληξε να ναι και κάτι σαν σύντροφος του Χάρη όχι από εξαναγκασμό , ούτε από υποχρέωση αλλά από καψούρα και για να της φύγει το απωθημένο ...

Όταν ξεκόλλησαν τα κορμιά τους , η Βένια τελείωσε πρώτη και ο Χάρης παίζοντας τον φαλλό του τελείωσε πάνω στους γοφούς της ...


[...]


Ξαπλωμένοι και οι δυο μαζί στο κρεβάτι του ... Φορούσαν μόνο τα εσώρουχα τους , ο Χάρης την είχε αγκαλιάσει και κοιμόταν και εκείνη σκεφτόταν διάφορα

'' Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει όλο αυτό , εντάξει πολύ γοητευτικός άνδρας ο Χάρης και με αντοχές για την ηλικία του , αλλά ... Πρέπει κι εγώ να φτιάξω τη ζωή μου , δεν μπορώ να πορευτώ με έναν άνδρα που χει εγγόνια , πολύ ωραία περάσαμε , υπέροχος εραστής αλλά πρέπει να πάω παρακάτω ... Να αναζητήσω αλλού δουλειά , να πηγαίνω συχνότερα σπίτι μου , όχι που μοιράζω το χρόνο μου πότε στο διαμέρισμά μου πότε στο σπίτι του Χάρη ... Δεν μπορώ να ζω με τον φόβο μήπως μας πάρουν είδηση τα παιδιά του ... Και όταν βρω αλλού δουλειά , θα βρω να πω κάτι στον Χάρη , ελπίζω να το πάρει καλώς , όχι εγωιστικά , να βγαίνω πιο πολύ με τις γνωστές μου , με συναδέλφους αν γνωρίσω στη δουλειά και ποιος ξέρει ... Δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο με τον Χάρη , μου φυγε το απωθημένο , το ικανοποίησα , αλλά πρέπει να κάνω μια κουβέντα μαζί του οπωσδήποτε ... ''


[...]


Πέρασαν πολλές μέρες και η Βένια μίλησε στο Χάρη ... Ο Χάρης έδειξε κατανόηση σε όλα όσα του ανέφερε η Βένια ... Η Βένια βρήκε δουλειά ως τηλεφωνήτρια και τη μέρα που μάζεψε τα πράγματα της από το σπίτι του Χάρη , λίγο πριν αποχαιρετιστούν με τον Χάρη , συγκινήθηκαν και αγκαλιάστηκαν σφιχτά ... Ο Χάρης της ευχήθηκε καλή τύχη και η Βένια τον ευχαρίστησε , παίρνοντας πια τον δικό της δρόμο μακριά από δεσμευτικούς παράγοντες όπως ήταν τα παιδιά και τα εγγόνια του πρώην απωθημένου της και αφεντικού της Χάρη ...

Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ  🔞⚠️🔒Where stories live. Discover now