Playboy

1.1K 16 7
                                    

Ρομπέρτο

Ρομπέρτο

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Αννέτα

Αννέτα

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Η Αννέτα ήταν ακόλουθος και μάνατζερ του Ρομπέρτο , του νούμερο ένα ινφλουένσερ και ηθοποιού της Ιταλίας . Έκλεινε τα ραντεβού του , κανόνιζε συναντήσεις και συμφωνίες με εταιρείες προϊόντων , βοηθούσε τον Ρομπέρτο να επιλέξει και να κλείσει καλές δουλειές .

Μάλιστα ήταν υποχρεωμένη να του βρίσκει και κοπέλες call girls να εξυπηρετούν τις ανάγκες του . Αρκετές φορές είχε πιάσει τον εαυτό της να τον κρυφακούει όταν έκανε σεξ με αυτές .

Της άρεσε πολύ σαν άνδρας , αλλά εκείνος έπαιζε , ήταν playboy με τις γυναίκες , δεν τολμούσε να του ζητήσει κάτι περαιτέρω για σχέση , ίσως δεν του άρεσε η ιδέα της δέσμευσης , ίσως δεν ένιωθε έτοιμος , αλλά μεταξύ σοβαρού και αστείου τη φλέρταρε και εκείνη δεχόταν με χαρά τα πειράγματα του .


[...]


Είχαν πάει στη Σιένα , τη πανέμορφη μεσαιωνική πόλη που του είχε κλείσει η Αννέτα φωτογράφιση για ένα περιοδικό μόδας , εκεί θα καθόντουσαν 3 μέρες . Το βράδυ αποφάσισε όλη η ομάδα συν Αννέτα και Ρομπέρτο να πάνε να φάνε και μετά να πάνε σε ένα μπαρ . Σχεδόν όλο το βράδυ ο Ρομπέρτο κοιτούσε επίμονα την Αννέτα σε σημείο η Αννέτα να ντρέπεται .


[...]


Η Αννέτα πήγε να ανανεώσει το μακιγιάζ της . Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε ο Ρομπέρτο . Η Αννέτα ξαφνιάστηκε ενώ ο Ρομπέρτο έκλεισε τη πόρτα πίσω του .

Μα τι κάνεις Ρομπέρτο ;

Ήρθα να σε δω ...

Δεν με έβλεπες τόσην ώρα στη παρέα ;

Ήθελα να σε δω μόνη σου ... Είσαι πολύ όμορφη ...

Η Αννέτα σάστισε , τον κοίταξε που τη πλησίαζε με αποφασιστικό βήμα και βλέμμα ... Μπορεί να ταν το σεξ της μιας βραδιάς αλλά τουλάχιστον το ήθελε και ας μην οδηγούσε σε σχέση , αλλά ποιος ήξερε ...

Της χάιδεψε τα μαλλιά , έσκυψε και της έδωσε ένα φιλί γεμάτο αισθησιασμό στο λαιμό της , η Αννέτα ένιωσε μια γλυκιά ανατριχίλα να τη κυριεύει , το αρρενωπό άρωμα του τη ζάλισε , την έπιασε από τη λεπτή της μέση και ξεκίνησαν να ανταλλάζουν παθιασμένα γλωσσόφιλα με ένταση ... Την γύρισε εμπρός του με τη πλάτη της στραμμένη προς εκείνον και κατέβασε το στενό στράπλες φόρεμα της μέχρι τη μέση της , δεν φορούσε σουτιέν ... Κοιτάζοντας τα είδωλα τους στο καθρέφτη , ο Ρομπέρτο χάιδευε τα στήθη της , έτριβε τις ρώγες της και αντάλλαζε γλωσσόφιλα με την Αννέτα ενώ η Αννέτα έγινε υγρή από τα χάδια του , τα φιλιά του και τη παρουσία του ...

Έσκυψε ελαφρώς και στηρίχτηκε στο μάρμαρο που ήταν δεξιά και αριστερά του νιπτήρα ... Ο Ρομπέρτο κατέβασε το παντελόνι του μαζί με το μπόξερ , μια εντυπωσιακή στύση εμφανίστηκε , με υπέροχες φλέβες να διαγράφονται έντονα κάτω από το σταρένιο δέρμα του φαλλού που η Αννέτα τη κοιτούσε επίμονα με την άκρη του ματιού της , με προκλητικό ύφος σάλιωσε με το δείκτη του τον φαλλό του , σήκωσε το φόρεμα της Αννέτα , κατέβασε το μαύρο μπραζίλιαν της και μπήκε από τη πίσω πλευρά του αιδοίου της ... Ένα άχ έφυγε από τα χείλη της Αννέτα ... Ξεκίνησε τις ωθήσεις και να μπαινοβγαίνει στο δικό του ρυθμό ενώ παράλληλα κρατούσε την Αννέτα από τη μέση της και εκείνη είχε συντονιστεί με τις κινήσεις του ... Της έγλειφε το λοβό του αυτιού της , της τον φιλούσε με τα ζουμερά του χείλη και εκείνη ήταν έτοιμη να τελειώσει ...

Όχι ακόμα ... της είπε και της έριξε ένα γερό χαστούκι στο γοφό της ...

Λίγη ώρα μετά η Αννέτα τελείωσε με παράξενες κραυγές , ενώ ο Ρομπέρτο βγήκε από μέσα της και τελείωσε πάνω στη μέση της ... Ξεκόλλησαν τα σώματα τους , σκουπίστηκαν , εκείνος την αγκάλιασε και της χάιδεψε τα μαλλιά , εκείνη τον φίλησε στο λαιμό ...


[...]


Σχεδόν το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε τρεις φορές και λίγο καιρό μετά έγιναν ζευγάρι ...




ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΤΑ ΧΩ ΑΡΓΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΘΑ ΝΑΙ ΤΕΡΜΑ ΑΚΡΑΙΑ !!!

Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ  🔞⚠️🔒Onde histórias criam vida. Descubra agora