Έρωτας από τα παλιά Μέρος 3ο

534 15 9
                                    

Τη κοιτούσε γεμάτος λαγνεία και πόσο γυμνός μπροστά της στο διαμέρισμα του ... Έβγαλε το φόρεμα της και φορούσε ένα όμορφο σετ εσωρούχων σε αποχρώσεις του μπλε ρουά με μαύρες λεπτομέρειες , στράπλες σουτιέν , στρινγκ και ζαρτιέρες ...

Την άρπαξε και φιλήθηκαν με πάθος , οι γλώσσες τους έδιναν μια καυτή μάχη μεταξύ τους ... Της ξεκούμπωσε το σουτιέν και τα στήθη της ξεπρόβαλλαν μπροστά του ... Αναστέναξε , έγλειφε τις όρθιες ρώγες τους και τα χάιδευε με πάθος ... Ξάπλωσαν στο κρεβάτι , τις έσκισε τις ζαρτιέρες της και εκείνη γέλασε ... Ξεκίνησε να τη φιλά πάνω από το στρινγκ της και της το κατέβασε με τα δόντια του ώσπου της το έβγαλε τελείως ... Φιλούσε τα μπούτια της , έγλειφε περιμετρικά τον αφαλό της ... Η Μυρτώ άνοιξε περισσότερο τα καλλίγραμμα πόδια της και ο Έκτορας βύθισε τη γλώσσα του στη σχισμή της με πάθος και ξεκίνησε να της κάνει στοματικό σεξ ...

Η Μυρτώ αναστέναζε και απολάμβανε αυτό που οι συγκυρίες της στέρησαν τόσα χρόνια : Τον Έκτορα της ... Δεν άντεξε και ένα ρυάκι ξεχύθηκε από μέσα της ... Ο Έκτορας το κατάλαβε , γλίστρησε μέσα της φιλώντας τη στο λαιμό ... Ξεκίνησε να μπαινοβγαίνει με κανονικές ωθήσεις και εκείνη πότε του έγλειφε τις ρώγες , τον φιλούσε στο λαιμό και πότε αντάλλαζαν έντονα γλωσσόφιλα , ενώ ο Έκτορας χούφτωνε με δύναμη τους γοφούς της και πότε πότε έγλειφε και φιλούσε τα στήθη της ...

Άλλαξαν στάση και έφερε τη Μυρτώ από πάνω του ... Η Μυρτώ ξεκίνησε να ανεβοκατεβαίνει , να τον ιππεύει και εκείνος να τη κρατάει από τη μέση της ενώ το βλέμμα του εστίαζε στα στήθη της που χοροπηδούσαν πάνω κάτω ακολουθώντας τον ρυθμό του κορμιού της ...

Τη γύρισε μπρούμητα ... Της έγλειψε το λοβό του αυτιού της , τη φιλούσε σε όλη της τη πλάτη , στη μέση της , στα μπούτια της ... Έγλειψε με πάθος τη πίσω πλευρά του αιδοίου της και μπήκε από εκεί , μπαινοβγαίνοντας με πιο γρήγορο ρυθμό και της χάιδευε τα μακριά μαλλιά της ... Εκείνη κρατιόταν από το μαξιλάρι ...

Η κορύφωση ήρθε και για τους δύο ταυτόχρονα δυνατή και έντονη ...


[...]


Ξαπλωμένοι γυμνοί στο κρεβάτι και αγκαλιασμένοι

Πόσα χρόνια σκεφτόμουν αυτή τη στιγμή ...

Και εγώ καρδιά μου ...

Όταν έκανα έρωτα με τον Σωτήρη όπου μου τον προξένεψαν με το ζόρι , σκεφτόμουν πως ήσουν εσύ και έτσι κάπως άντεξα όλα αυτά τα χρόνια ...

Κορίτσι μου μη φοβάσαι , εδώ είμαι εγώ για σένα , μη φοβάσαι ... της είπε με τη ζεστή του φωνή και τη φίλησε στο λαιμό της ... Εκείνη κλείνοντας τα μάτια της απόλαυσε το φιλί του ...



[...]


Από εκείνο το βράδυ καθιέρωσαν τη συγκεκριμένη ώρα και μέρα της εβδομάδας να συναντιούνται στο διαμέρισμα του κρυφά από όλους ...

Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ  🔞⚠️🔒Where stories live. Discover now