Φορούσε το φόρεμα της που ήταν κάπως στενό , λίγο πιο πάνω από το γόνατο και με κάπως έντονο ντεκολτέ , την εμφάνιση ενίσχυαν δυναμικά οι μπεζ γόβες της από λουστρίνι , είχε χτενίσει τα μακριά μαλλιά της και είχε βαφτεί ... Αναρωτιόταν ποιος θα ήταν ο καλεσμένος συνεργάτης του άνδρα της ...
Ακούγεται χτύπος κουδουνιού ...
Έλα Μυρτώ πάμε μαζί να τον υποδεχτούμε ... είπε ο Σωτήρης που φορούσε βιαστικά το σακάκι του ...
Κατευθύνθηκαν προς την πόρτα και τη πόρτα ανοίγει ο Σωτήρης ...
Καλώς τον Έκτορα ...
Ο Έκτορας αντικρίζει τη Μυρτώ και η Μυρτώ τον Έκτορα ... Ο Έκτορας τη κοιτά ξαφνιασμένος και σαστισμένος ... Η Μυρτώ νιώθει λες και έπεσε ένα πιάνο πάνω της και τη καταπλάκωσε ... Η καρδιά της χτύπαγε δυνατά ... Ο συνεργάτης του άνδρα της ήταν ο μεγάλος έρωτας της ζωής της ... Νόμιζε πως κάποιος της έκανε πλάκα για να τσεκάρει τις αντιδράσεις της ...
Γνωριζόσαστε ;;;
Εμ όχι όχι απλά μου θύμισε έντονα κάποια παλιά μου γνωστή , η σύζυγος εεε ;;;
Ναι η γυναίκα μου η Μυρτώ , Μυρτώ από εδώ ο εξαιρετικός συνεργάτης μου Έκτορας Σιάτος ...
Χαίρω πολύ ... της είπε με νόημα ...
Παρομοίως και εγώ ... απάντησε και αντάλλαξαν μια θερμή χειραψία κοιτώντας έντονα τον Έκτορα ...
Να περάσουμε μέσα ... πρότεινε ο Σωτήρης ...
Ο Έκτορας έδωσε δώρο ένα μπουκάλι κρασί στην Μυρτώ όπου τον ευχαρίστησε και έκατσε στο σαλόνι και μιλούσαν με τον Σωτήρη ...
Έκτορα , θες να μας ετοιμάσει κάνα ποτάκι η Μυρτώ ή να περάσουμε απευθείας στο τραπέζι ;;;
Καλύτερα στο τραπέζι ...
Μυρτώ μου σιγά σιγά ετοίμαζε ...
Ναι Σωτήρη ...
[...]
Όση ώρα τους σέρβιρε ένιωθε πιο αμήχανα από ποτέ ο μεγάλος της έρωτας συνεργάτης με τον άνδρα που της είχαν προξενέψει οι γονείς της με το ζόρι ... Όταν έκανε σεξ με τον Σωτήρη φανταζόταν πως το έκανε με τον Έκτορα ... Ένιωθε ένα κόμπο στο στομάχι της , με το ζόρι έτρωγε ενώ ταυτόχρονα ένιωθε ερεθισμένη καθώς ένιωθε το βλέμμα του Έκτορα να τη γδύνει εστιάζοντας στα στήθη της , στα πόδια και στη λεπτή της μέση ... Μιλούσαν για πολλά θέματα ενώ έδειχνε ενδιαφέρον να μάθει αν είχε κάνει παιδί η Μυρτώ , πόσο χρονών ήταν και με τι ασχολιόταν ...
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...