Πέτρος : Γιώργος Καραμίχος
Μαρκέλλα : Δανάη Παππά
Η Μαρκέλλα είχε ξυπνήσει , έφαγε πρωινό με τους γονείς του Πέτρου και της είπαν πως ο Πέτρος έφυγε για τα χωράφια από τις 4μιση το χάραμα ... Μετά από αυτό η Μαρκέλλα ζήτησε την άδεια από την Κυρία Βέτα και τον Κύριο Γιάννη να φωτογραφίσει το σαλόνι του σπιτιού και τη κουζίνα καθώς της είχε κάνει εντύπωση η παραδοσιακή διακόσμηση με τα ιδιαίτερα μοτίβα και χρώματα ... Αφού τα φωτογράφισε η Μαρκέλλα , προσφέρθηκε να βοηθήσει τη κυρία Βέτα στη μαγειρική ...
Τι ωραίο θα φτιάξουμε σήμερα κυρία Βέτα ;;;
Το αγαπημένο φαγητό του Πέτρου , σούπα με ποικιλία λαχανικών , τρελαίνεται για αυτό το φαγητό ...
Ωραία να το ετοιμάσουμε μαζί ...
Πέρασε η ώρα και οι δυο γυναίκες μαγείρευαν στη κουζίνα ... Ο Πέτρος γύρισε από τα χωράφια και κατευθύνθηκε προς τη κουζίνα , σταμάτησε στη κάσα της πόρτας και είδε τη μητέρα του με τη Μαρκέλλα να μαγειρεύουν μαζί το αγαπημένο του φαγητό , ο Πέτρος έστρεψε το βλέμμα του στη Μαρκέλλα και τη κοιτούσε πως έκοβε τα λαχανικά , πως μαγείρευε και πως βοηθούσε τη μητέρα του ...
Καλημέρα ...
Καλώς το παιδί ...
Καλημέρα Μαρκέλλα ...
Καλημέρα Πέτρο ... του απάντησε τυπικά ...
[...]
Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια στο μαγείρεμα κορίτσι μου , θα φάμε μαζί όλοι και σήμερα , ναι ;;;
Βεβαίως Κυρία Μαρκέλλα ... Μέχρι να ρθει το μεσημέρι λεώ να βγω μια περατζάδα στο χωριό να το φωτογραφίσω ...
Ο Πέτρος θα σε πάει στα πιο ωραία μέρη , Πέτρο μου δεν τελείωσες με τις δουλειές στα χωράφια ;;;
Ναι ...
Θα πας τη Μαρκέλλα μας στα πιο ωραία μέρη του χωριού να τα φωτογραφίσει μην είναι μόνη της η κοπέλα ...
Ναι μάνα , θα τη πάω ...
Μαρκέλλα είσαι έτοιμη ;;;
Παίρνω τη τσάντα μου με τη φωτογραφική μου και φεύγουμε ...
[...]
Τη πήγε στα ωραιότερα μέρη του χωριού του , εκείνη είχε μείνει έκθαμβη από την φύση , τα λουλούδια και την άγρια ομορφιά του αγρού , ο Πέτρος της έδειχνε τα μέρη , τα φυτά , της εξηγούσε ότι έβλεπε και εκείνη φωτογράφιζε ... Ο Πέτρος κάποια στιγμή της χάρισε ένα γοητευτικό χαμόγελο που η ίδια δεν αντιστάθηκε και ξέχασε τι είχε γινει χθες όπου είχαν σκοτωθεί μεταξύ τους ... Όταν τελείωσαν τη φωτογράφιση , πήγαν στο χωριό όπου η Μαρκέλλα μιλούσε με τον Πέτρο και φωτογράφιζε τις γραφικές πλατείες και τα πετρόκτιστα σπίτια που είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον αρχιτεκτονικά ... Όταν σταμάτησε τη φωτογράφιση κάνει έτσι και βλέπει ένα κάτασπρο γατάκι , με σκούρα μπλε μάτια να τη κοιτάζει και να της νιαουρίζει , αφού το φωτογράφισε , έσκυψε και το χάϊδευε στο κεφαλάκι του ...
Ομορφιά μου , χαριτωμένο μου ... του έλεγε , έπαιζε μαζί του και ο Πέτρος κοιτούσε να απαθανατίσει με τα μάτια του εκείνη τη στιγμή που η Μαρκέλλα έπαιζει με το κάτασπρο και όμορφο γατάκι ...
Πέτρο το γατάκι διψάει και θέλει νερό ...
Λέω να πάμε για καφέ , εκεί είναι μια ωραία καφετέρια που δέχονται και ζωάκια , σκύλους και γάτες ...
Τέλεια ...
Πήγαν στη καφετέρια , ζήτησαν νερό για το γατάκι , ο σερβιτόρος του έβαλε σε ειδική ποτίστρα νερό να πιει και έπινε , παρήγγειλαν καφέδες , έπειτα ήρθαν , τους έπιναν και συζητούσαν για το χωριό ...
Πως σου φάνηκε το χωριό μας Μαρκέλλα ;;;
Πολύ όμορφο , σαν να βγήκε από άλλη εποχή ...
Για δείξε μου τις φωτογραφίες που τράβηξες ...
Η Μαρκέλλα του έδειξε μερικές , αλλά απέφυγε επίτηδες να του δείξει τα πλάνα που χε τραβήξει εκείνον τη χθεσινή μέρα όπου παρεξηγήθηκαν ...
Θα μείνουν ευχαριστημένοι από τη δουλειά σου στο περιοδικό ...
Το ελπίζω ...
Είσαι μετριόφρων τελικά ...
Η Μαρκέλλα δεν μίλησε , χάιδεψε τη λευκή γατούλα και τη πήρε στην αγκαλιά της ...
Θηλυκό είναι , θέλω να τη πάρω στην Αθήνα μαζί μου , είναι πανέμορφη ...
Όντως , πως λες να τη ονομάσεις ;;;
Αστερένια γιατί είναι ξεχωριστή , αλλά δεν έχω ειδικό κλουβάκι να τη μεταφέρω ...
Πιο κάτω έχει ένα pet shop θα πάμε μαζί ...
Ήρθε η ώρα να πληρώσουν λογαριασμό , έκανε κίνηση η Μαρκέλλα να πληρώσει τους δύο καφέδες αλλά ο Πέτρος την αγριοκοίταξε και πλήρωσε αυτός τον σερβιτόρο ...
Ε δεν χρειαζόταν ...
Έπρεπε ... της είπε κοιτώντας την έντονα στα μάτια και η Μαρκέλλα ένιωσε μέσα της τη γνωστή αναστάτωση ...
Φεύγοντας από τη καφετέρια μαζί με την γάτα Αστερένια πήγαν στο pet shop και αγόρασαν ένα ειδικό κλουβί μεταφοράς γάτας ... Έφτασαν σπίτι για φαγητό και η κυρία Βέτα ξετρελάθηκε με την Αστερένια και είπε πως θα τη προσέχει μέχρι η Μαρκέλλα να τη πάρει μαζί της στην Αθήνα ...
Έκατσαν και έφαγαν όλοι μαζί ...
Πολύ ωραία η σούπα Μαρκέλλα ... της είπε ο Πέτρος και εκείνη τον ευχαρίστησε και του χαμογέλασε ...
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...