*JOEL*
Mä olin ollut täydessä unessa tietämättä maailman menosta vielä yhtään mitään. Joonaksen herätys kuitenkin voitti kellon pirinän mennen tullen. Ainakaan sitä ei tehnyt mieli viskata ikkunasta ulos. Siinä olisi toki ollut jo haastettakin vähän enemmän. Ja minähän pelkästään pidin haasteista. Toisaalta taas.. mä en olisi saanut kaipaamaani huomiota jos mä olisin viskonut poikaystäväni ulos ikkunasta..
"Heräsithän sä vihdoin" tuo sanoi virnistäen.
Se jatkoi mun herättelyoperaatiota pussailemalla mun kaulaa joka kohdasta. Se tiesi mun olevan heikkona tuollaiseen... mä rakastin sitä kun se huomioi mun kaulaa. Olkoonkin että kovin usein sen teot jätti jälkensä, joista mä sain kuulla kyllästymiseen asti. Itsepähän annoin toisen imuroida kaulani sellaiseen kuntoon...
"Mitä kello on?" kysyin taivuttaen päätäni hieman sivummalle.
Joonas näykkäsi mua hellästi kaulasta ja nappasi pienen kohdan ihoa hampaidensa väliin. Mun silmät painui vaistomaisesti kiinni ja huulet kaartui väkisinkin pieneen hymyyn kun tuo imi keskittyneenä fritsua mun kaulalle. Täydellinen mies...
Vaikka toisaalta se oli mulle yksi ja sama oliko kello kolme päivällä vai yöllä jos mä sain tällaisen herätyksen. Se kelpasi mihin kellonaikaan tahansa.. aina yhtä mieluinen. Pitäis varmaan itsekin alkaa harrastaa moisia herätyksiä enemmän...
"Puoli neljä" Joonas mumisi mun kaulaa vasten.
Onneksi meillä ei ollut mikään kiire mihinkään. Olkoonkin että mun kehoni oli lievästi eri mieltä asiasta. Sillä oli aina kiire mennä asioiden edelle... toimi nopeammin kuin ajatus.
"Joko mä kerroin sulle Nikon suunnitelmasta juhannuksen suhteen?" tuo kysyi nostaen katseensa mun silmiin. Jos se kuvitteli Nikosta puhumisen olevan jotenkin kiihottavaa, se erehtyi pahemman kerran. Tuo ei toiminut muhun. Mä en erityisemmin piitannut muutenkaan puhumisesta sängyssä. Teot puhui puolestaan ja loput asiasta meni perille huulien kautta...
Joonas taas oli toista maata. Se oli puhuja pahimmasta päästä. Se oli suurin syy siihen miksi mä halusin suudella sitä kaiken aikaa sängyssä ollessa.
"Mitä siitä?" kysyin kietoen käsiäni Joonaksen niskaan.
Mulla oli kyllä ihan omat suunnitelmat juhannukselle. Kai me jätkäporukalla jossain vaiheessa nähtäis. Mä ajattelin viedä Joonaksen ensin pienelle ajelulle ja sen jälkeen tarjoilla kotona hieman toisenlaisen ajelun...
"Me ajateltiin että voitais vuokrata mökki ja viettää siellä juhannus porukalla" Joonas sanoi. Itseasiassa tuo idea kuulosti enemmän kuin hyvältä. Voisin mä Joonaksen kanssa sielläkin ajella...
"Eikö se oliskin romanttista?" tuo sanoi hymyillen ja hipelöi sormenpäillään mun paljasta rintaa. Jep.. tosi romanttista. Muiden jätkien paikallaollessa... niin se romantiikka syntyikin...
"Romanttisempaa meillä kotona olis" huomautin.
Vaikka en mä mikään romantiikan ihme ollutkaan.. eikä juhannuksessa kai siitä ollut kysymyskään. Ainut yhdessä vietettävä juhlallisuus mistä oli todellisuudessa romantiikka kaukana.
"Etkö sä haluu lähteä?" Joonas kysyi.
Kyse ei ollut niinkään siitä. Totta kai mä halusin viettää juhannusta yhdessä rakkaiden ystävieni kanssa. Mutta... olihan meitä tässä kaksi pariskuntaa jotka varmasti halusivat ihan yhtä paljon viettää juhannusta keskenään, omansa kanssa.
"Totta kai" vastasin ennen kuin Joonas ehti kuvitella etten mä oikeasti halunnut lähteä.
Vaikka mun omissa suunnitelmissa olis ollut kyse mistä, mä en yksinkertaisesti voinut tuottaa Joonakselle pettymystä. Mä olin saanut sen itkemään tänään jo kertaalleen joten ei kiitos enempää.
"Sitä mä vaan että meidän porukan touhuista ei kyllä romanttisia saa yrittämälläkään, jos sä sitä haluat" huomautin huvittuneena. Eiköhän Joonas tiennyt sen ihan yhtä hyvin kuin minäkin.
"Kunhan mä saan rakastella sun kanssa koko yön, ei paikalla oo mitään väliä" se sanoi.
Wau... mä en tiennyt edes Joonaksen olevan noin kiimainen. Eihän siitä ollut edes pitkää aikaa kun me viimeksi oltiin oltu.. toisaalta samapa se. Täysin sama ajatus mulla oli juhannuksen suhteen.
***
Sanoja 534
Oon ilmeisesti nukkunu viime aikoin kaikkien näitten stoorien kans ku en ees muista mitä oon millonki julkassu, saati sit kirjottanu :)
CZYTASZ
Through the Hell
FanfictionHomman nimi on JoonasxJoel, TommixOlli sekä NikoxAleksi. Stoori kertoo jätkien seikkailuista ihmissuhdekoukeroineen kaikkineen. Luvassa romantiikkaa, mustasukkaisuutta, draamaa, häröilyä ja kaikkea muutakin jännää