14'

605 89 82
                                    

Allah'ım EXO'nun yeni şarkısı çıktı yarabbim

Aşırı mutluyum

Bölümü yarın verecektim ama dedim bugün vereyim ben sevindim okurlar da sevinsin

Biriciğimiz Muffin adminimiz gelip ben skz şarkı çıkardı böyle yapmadım ne bu sevinç diyebilir

Ama okurlarım bilir ki Ander🤝EXO enayisi olmak

İyi okumalar güzelliklerin muaaaah

---

İlkokul, ortaokul, lise... Ne zaman olduğu fark etmiyor ama neredeyse her çocuğun bir travması vardır zorbalık adına.

Zorbalık görmeyenler ise genellikle zorbalığı yapan ama gösterdikleri sert yüzlerinden daha büyük travmaları olan çocuklardır.

Burada çok felsefe yapmayacağım yeter bu kadar.Ben hep zorbalığı gören taraf oldum. Bazen bununla savaştım bazense savaşamadım.

Hayatımın en güzel yıllarını babalarım ve Jisung'uma borçluyum ve onlar yanımdayken çektiğim diğer acılar bana pek koymuyor açıkçası.

Şimdi ise karşıma geçmiş her zamanki gibi naneli çikolata dolduruyor ağzına. Hala o şeyi nasıl sevebiliyor bilmiyorum ama yıllardır alıştığım şeye hayran gözlerle bakıyorum yine.

Bu arada söyledim mi hatırlamıyorum ama Jisung bize geldiğinden beri babamlar ona çikolata alıyor. Yani evde bildiğiniz naneli çikolata stoğu var ve biterse ağlıyor bitmiş diye sonra da küsüyor. 3 yaşında bebek resmen.

Arada bana da yediriyor severim belki diye, o istediği için yiyorum ama tadı gerçekten güzel değil.
Bu kadar düşünceye hangi ara daldım ya ben. Silkelen Minho. Ama nasıl olabilir ki? İmkanı yok.

Dün ben çalışırken kafeye gelip içmiş biraz, Changbin hyung da bu küçük dememiş vermiş alkolü. Sonra gidip Felix hyunga "Minho'mu çok seviyorum keşke her gece onunla uyusam." demiş.

Gece işten çıktığımda bırakmadı beni yanına yatırdı. Bir sorunu mu var bilmiyorum aslında çünkü ne zaman canı sıkkın olsa üzerimi çıkarmamı ister ve karnımdaki ameliyat izlerinde parmağıyla daireler çizerek uyur.

Aslında sorun olmasa da sürekli istiyor neden ben de bilmiyorum. Bense o bana sarılırken bir kere bile uyumadım daha. Onun nefesi üzerimdeyken uyumak yerine onu hissediyorum genelde ama bu sıralar her zamankinden daha düzensiz nefesleri.

Sıkıntısı ne merak ediyorum. Aslında her zaman canı sıkkın olduğunda değil bazen canı istediğinde de yapıyor ama şu an biraz huzursuz ve korkutuyor beni bu durum.

Nefesini dinlerken sayıklamaya başladı bir anda.

"Jisung, Jisung kabus görüyorsun uyan bebeğim!"

"Hadi Jisung uyan güzelim ya hadi!"

"Ha ne? Minho. Neredeyiz?"

Boğazını temizleyip gözlerini etrafta gezdirdi. Kollarını gevşettiğinde fark ettim beni ne kadar sıktığını.
Belimi bırakıp boynuma sarıldı bu sefer.

Ağlamaya başladı ama usul usul, sesini bile duymazdınız öyle ağlıyordu. Sonra bırakıp yüzüme baktı.

"Ne oldu bebeğim, ne gördün?"

"Şey ben... Seni gördüm."

"Nasıl gördün?"

"Hyung anlatmasam olmaz mı? Konuşmak istemiyorum şimdi bunu."

My Safe Place - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin