Jisung'un Mezuniyeti:
Ben mezun olmuştum bir yıl önce, üniversiteye gitmedim çünkü o sene çok çalışmamıştım hem de Jisung'la aynı anda başlamak da istiyordum bir yandan.
O yüzden o son sınıftayken ikimiz de kendimizi derse verip üniversite için çalışmıştık.
İkimiz de aynı üniversiteyi istiyorduk ve aynı evde kalmayı düşünüyorduk.
Bu arada aramızdan kavgalar geçti elbette.Nereden bakarsanız 1,5 yıla yakın zamandır sevgiliyiz hep öpüşecek değiliz. Arada tartışmalar oluyor.
Kai babamla Soo babam bile kavga ediyor. Hatta bir keresinde Jisung'la ayrıldık bile...
Ben kıskandım, sınıf arkadaşından kıskandım ve onunla konuşmasını istemedim.
Ona karışmam çok üzdü onu, haklı aslında ama bilmiyorum korkmuştum ve bunu ona da söyledim o ise"Ben böyle yapamam ayrılmak istiyorum." dedi.
Ama aynı evde yaşıyoruz sonuçta ve yan yana olmak zorundaydık. 2 ay boyunca ayrı kaldık.
Her gece ağladım, göz göze geldiğimizde gözlerini kaçırıyordu, yanımdayken bana bakmıyordu ya da söylediğim şeylere gülmüyordu, benden kaçmak için her işini hızlı hızlı bitiriyordu...
Bu durum beni çok kötü yaptı zamanla ve geceleri de uyuyamaz olmuştum.
2 ayın sonunda bir gece odama geldi Jisung. Uyumadığımı biliyordu, gözlerime bakıp "değişecek misin hyung?" Dedi.
"Yeter ki geri dön jisung." Dedim.
Sonrasında da uzun süre tam güvenmedi bana ama onun için değişmeye kararlıydım ben ve elimden ne geliyorsa yapıyordum.Onun için çaba harcadığımı gördükçe daha da yumuşamaya başladı, gözlerime baktıkça gözlerinin içi gülmeye başladı tekrar ve eskisinden daha sağlam bir ilişkimiz oldu.
Tüm bunlar geçip bitti artık ve Jisung bugün mezun oluyor.
Sınava girdik ve sonuçları bekliyoruz, ayrıca bugün törenle diplomasını da alacak.Jisung:
Üstüme giydiğim koyu mavi tonlardaki takım ve dalgalı saçımla çok yakışıklı olduğumu düşünüyorum şu an.
Minho büyük ihtimalle hazırlandı ve aşağıda Soo babamla birlikte Kai babamın ve benim inmemizi bekliyordur.
Mezuniyetimden sonra çok ufak bir oyun oynayacağım ona ama sabrını sınamak istiyorum biraz da. Bugün çok mutluyum ve çok da eğleneceğim sanırım.
Minho:
Jisung ve Kai babam aynı anda aşağı indiler. Biricik sevgilim çok güzel olmuştu yine.
Beni büyülemek için öylece dursa bile olurdu galiba. Yanına gidip yanağına uzun bir öpücük kondurdum.
"Ben de senin her yerini böyle öpmek istiyorum." diye fısıldadı kulağıma.
Her yerini derken? Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk?Dalmış gitmiştim, o ise çoktan kolumdan çıkıp babamlara sarılmış kapıya ilerliyordu.
Beni çağırmalarıyla kendime gelip yanlarına gittim. Felix hyungla Changbin hyung da benimki gibi Jisung'un mezuniyetine de gelmişlerdi.
Jisung diplomayı alırken Felix hyung'un gözleri dolmuştu, Changbin hyung'un omzuna yaslanıp usul usul ağlamaya başladı.
Biz buradan gidersek nasıl dayanacak bilemedim doğrusu. Jisungdan sonra Seungmin diplomasını alırken Chan da gülümsüyordu ki ikinci bakmamda dudaklarının titreyip ağlamaya başladığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Safe Place - Minsung
FanficKüçüklükten beri tanıştığı çocuktan hoşlanan ve tüm hayatı değişen Minho ve bundan tamamen habersiz hyungundan hoşlanan Jisung.