16'

399 73 39
                                    

Wuhuuu işte beklenen o an geldi.

Açıklamayı kısa tutacağımm,

Güzel okumalaaaar.

---

Bugün normalden farklı olarak alarm sesiyle kalkmış okula hazırlanıyordum. Jisung erken kalkıp önden gitmiş sanırım. Evde ses seda yoktu.

Son zamanlarda hiç beraber kalamıyorduk ya da bana öyle geliyordu, bilmiyorum. Ama onu 1 dakika bile görememek kalbimde ağrılara neden oluyordu. Ve bu ağrılar aklımdaki düşünceleri tetikliyordu.

Ne yapıyordu?

Neden eskisi gibi beni beklemiyordu?

Yoksa o tüm dişlerini göstererek güldüğü, sınıfındaki sarı saçlı çocuktan mı hoşlanıyordu?

Ondan hoşlandığımı anlayıp benden uzaklaşıyor muydu yoksa?

Her şey ya bana öyle geliyordu ya da olayları abartıyordum. Kendi düşüncelerimde boğulurken her zaman olduğu gibi yine bir ses kendime getirmişti beni,

" Minho okula geç kalacaksın oğlum, kalk hadi yemeğini ye "

Yavaşça başımı kaldırmış aynadaki bedenime son kez bakıp Kai babama seslenerek çantamla merdivenlerden inmeye başlamıştım.

" Geliyorum baba, günaydın "

Mutfağa inmiş Soo babamın mükemmel pirinç üstü kızartılmış omletinin kokusuyla çantamı koltuğa koyarak masaya oturmuştum.

Bu adam bu işi biliyordu, izlediğim bir bl filminde aşçı bir adam vardı ve şey diyordu; "yemeğim gibi insanları etkileme özelliğim var." İşte o adam bence Soo babam.

" Bugün neden geç kalktın oğlum, hasta mısın? "

Bu sorunun geleceğini biliyordum ve anlık bir üzüntü ile Kai babama dönmüştüm.

" Hayır baba iyiyim, evimizde gürültücü arkadaş olmayınca alarm sesi ile ödüllendirildim. Kuruyordum da hiç kavuşamıyorduk, iyi oldu. "

Jisung'un beni beklemeden gittiğini düşünmek her dakika canımı yakıyordu, babamın sorduğu sorudan sonra çantamı almış evden çıkmıştım.

Yaklaşık 20 dakika içinde yürüyerek vardığım okulda herkes çok mutlu görünüyordu. Tam karşımda beraber kahvaltı yapan Jisung ve sınıf arkadaşı da..

Şu an yanına koşup ona neden böyle yaptığını sormak istiyordum. Ama bunu yapmaya hakkım yoktu değil mi?

Sonuçta ben onun sadece hyung'uydum. Kiminle ne yapacağı beni ilgilendirmez.

Jisung'a gözükmemeye çalışıp sınıfıma girmiştim. Bugün ilk dersimiz Baek-hyun hocayaydı. Yeni matematikçimiz diye söylemiyorum mükemmel biriydi.

Hatta şaka gibi ama o geldikten sonra Chan-Yeol bile değişmişti. Artık zorbalık yapmıyordu ve en önemlisi artık homofobik olmadığına emindim.

Baek hoca ile Chanyeol'un arasında farklı bir şey olduğuna emindim. Zaten bir insan her tenefüs aynı hocaya soru sormaya gider mi?

Baek hocanın dersi bittiğinde Chanyeol yine onun peşinden koşarak gitmişti. Bense telefonuma gelen bildirimle bahçeye çıkmış, beni ders sırasında arayan Felix hyung'u aramıştım.

" Efendim hyung, bir sorun mu var? "

" Hayır Minho sadece biz yeni bir kafe tuttuk. Biliyorsun eski yerimizde yaşanan olaydan sonra bir daha orda kalamazdık. Changbin'in ailesinin bir miktar parası varmış eskisi gibi açık olan bir yerdense kapalı bir yer aldık."

My Safe Place - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin