2'

1.9K 178 498
                                    

Selaaaaaam ilk bölümde Jisung'un Minho'ya vurduğunu düşünenler olmuş.

Minho'ya vurmuyor arkadaşlar Minho Jisung'un kavgalarını her zaman gördüğü için öyle diyor.
---------------------------------------------------------

Yıllardır yaşamadığım huzuru yaşıyorum 1 haftadır. Korkusuz günler, dayaksız sabahlar, zorbam olmadan okul, babalarım ve, jisung...

Babalarım demişken, benim iki tane babam var . Onlarla tanıştığımda 8 yaşıma girmeme birkaç ay vardı sadece.

Koşarken onlara çarpmıştım ve hayatım değişmişti, o gündür ikisini de babam olarak gördüm. Kan bağına ihtiyacım yok onlar benim babalarım.

Sanırım ben de onlar gibiyim, yıllardır Jisung'tan hoşlanıyorum.

Jisung ile tanıştığımızda o 9 yaşındaydı ve 3. Sınıfa gidiyordu bense 11 yaşındaydım ve 4. Sınıfa gidiyordum.

Babalarım da çok seviyor onu, hatta sanırım artık benden çok seviyorlar. Ailecek Jisung aşığıyız :)

Hazır babalarımın konusu açılmışken anlatayım. Lee Kai ve Lee Kyung-soo. Üniversite okurken aşık olmuşlar birbirlerine, Kai babam çok iyi dans eder, galiba ben bu huyumu ondan aldım. Kendi stüdyosu var ve gayet iyi gidiyor işi. Kyungsoo babam ise müzik yapmayı çok sever, sesini duyurmaya çalışıyor değeri henüz anlaşılamadı.

Sadece bana şarkı söylese de olur aslında...

Elbette onlar da çok zorluk çekmiş zamanında, Kyungsoo babamın ailesi eşcinsel ilişki yaşamasını istememiş, ayrıl ondan demişler. Tedavi ettirmek bile istemişler hatta. Ama babam "hastalıklı olan sizin beyinleriniz ben değilim" demiş ve evi terk etmiş hiçbir şey almadan. Kai babamın evine gelmiş ve üniversite bitene kadar orada kalmış. Kai babamın ailesi tercihine saygı duymuş ve Soo babamın evlerine gelmesini sorun etmemişler.

Soo babam Kai babamın ailesine yük olmamak için iş aramış ama ailesinin eli uzun olduğu için her iş görüşmesinde sebep verilmeden reddedilmiş.

En sonunda sahibi homofobik olmayan bir kafede garsonluk yapmaya başlamış. İşleri biraz toparladığında ise kendi kanalını açıp şarkılarını söylemeye başlamış. Hatrı sayılır bir kitlesi var ama sesini ülkeye duyurabileceği kadar değil. Üniversiteyi bitirip her şeyi yoluna koyduklarında ise evlenip ayrı bir ev tutmuşlar...

Üstümü giyinip kahvaltıya indim, mutfağa girdim ama girmez olaydım keşke. Kai babam tezgaha yapışmış Soo babam da bir yandan kalçalarını elleyerek öpüyor. Vatoz balığı mübarek nasıl sömürüyor dudaklarını.

Masaya oturup beni hâlâ fark etmeyen ikiliye konuştum.

"Ya! Evde sizin gibi reşit olmayanlar da var gidin odanızda yapın ne yapıyorsanız yemek yiyeceğim ben"

Elleri ayakları birbirine dolandı bir anda ikisinin de, çok şirinler be.

İkisi de masaya geçerken Soo babam
"Oğlum o kadar sessiz gelinir mi ajan mısın sen?" Diyince güldüm.

"Bir dahaki sefere aşağı inmeden 5 dakika önce mesaj atarım babacığım, 5 dakikada ancak bırakıyorsunuz siz birbirinizi"

Birbirlerine şaşkın şaşkın bakıp bana döndüler.

"İyi olur"

"Nasıl, sen bizi kaç defa öyle gördün bakalım küçük velet?"

"Şey, çok defa babacım"

Gözlerimi önümde birleştirdiğim ellerime indirdim.

"Görüyor musun, diyorum sana yapma diye görmüş çocuk bizi"

My Safe Place - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin