15'

544 72 54
                                    

Yaşanan bir takım aksiliklerden dolayı bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın

güzel okumalar

---

Kalkmamızla hastaneye gelmemiz bir oldu diyebilirim. Bağıra çağıra Felix hyung, Changbin hyung diye dolaşmaya başladım hastaneye girer girmez. O ara Jisung Felix hyungu geldiğimizi söylemek için aramış.

Felix Hyung gördüğünde kapıya gelip direk kollarımdan çekiştirerek ameliyathaneye götürdü beni.

Jisung bizi izliyordu, o da endişeliydi ama benim halim onun üzüntüsünü bastırıyordu, sadece çatık kaşlara ve endişeli şekilde yere bakıyor bir yandan da tırnaklarıyla yanaklarını yiyordu.

Onu öyle görünce kendime geldim. Her ne olursa olsun yıkılamazdım. Hem Jisung'umun hem de Felix hyungun yanında olmam gerekiyordu.

Biz duvarın bir tarafındayken o karşı taraftaydı, ikimizin yanına çektim kollarımı ona doladım.

"İyi misin bebeğim?"

"Hyung ben iyiyim asıl sen iyi misin? Daha sakin misin?"

"İyiyim güzelim korkma benim için."

Başını salladı. Kollarımı çekip sandalyelerin birine oturttum onu. Sonra Felix hyunga döndüm.

"Hyung iyi misin?"

Duymadı beni. Dalmış gitmişti ve muhtemelen en kötü senaryoyu kuruyordu kafasında. Ellerimi gözünün önünde salladığımda kendine gelip bana baktı.

"Hyung ne oldu anlatır mısın?"

"Birisi çok içmişti. Biz de daha fazla alkol vermek istemedik, sen de bizimlesin Minho, sadece alkole dayalı bir bar değiliz sınırımız var biliyorsun."

"Evet biliyorum hyung."

"İşte adama daha fazla veremeyeceğini söyledi Binnie, adam o kadar sarhoştu ki dinlemedi bile bağırdı ona alkol getirin dedi. Sonra Changbin onu çıkarmak için yanına geldi, tam kolundan tutup çıkaracaktı ki adam bıçakladı Binniemi.
Nasıl oldu anlamadım. Zaten tam da görmedim. Oradaki birkaç kişi adamı tuttu, Changbin de bana çağırdı. Yerdeyken 'ambulansı ara bir tanem, söz veriyorum iyi olacağım' dedi sonra bayıldı. Sonrasını biliyorsun."

Öyle ağlıyordu ki ne desem bilemedim. İyi olacak, geçecek gibi klasik cümlelerden başka şeyler söyleyemiyordum.

---

Biz geldikten yaklaşık 5 saat sonra Changbin hyung ameliyattan çıkmıştı. Doktor'un söylediğine göre bıçak böbreğinden birine denk gelmiş şuan durumu stabil olsa da bundan sonra kendine fazlasıyla dikkat etmesi gerekiyormuş.

Doktor bize herşeyi anlattıltan sonra Felix Hyung dolu gözleriyle hem mutlu hemde durgundu şuan yaşadığı olayın ona ağır geldiğine emindim

Yaklaşık 10-15 saniye sonra Doktor'un arkasından koşup ne zaman görebileceğini sormaya başlamıştı.

"Yaklaşık 2 saat sonra görebilirsiniz ama sadece bir kişi alabiliriz, böbrekleri şuan enfeksiyona çok açık. Böbreğinden olmasını istemiyorsak ilk 72 saat çok önemli"

Felix Hyung durgunlukla kafasını sallamış koridorun kenarında öylece duruyordu.

Jisung yanımıza geldiğinde Felix hyungun karşısındaki oturaklardan birine oturtmuş bende yanına oturmuştum.

"Changbin Hyungun nesi varmış?"

"Şu anlık korkacak bir şey yok güzelim meraklanma. Durumu iyiymiş sadece şuan kendine dikkat etmesi gerekiyor."

My Safe Place - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin