"ဘယ်လို... နင်ရာသီမလာဘူပေါ့လေ..တစ်လလုံး.."
"အင်းလေ...မလာဘူးလေ..ဘယ်လောက်ပျော်ဖို့ကောင်းလဲ.မလာတာ..ဘာမှပူစရာမလိုပါဘူးဟယ်...
ငါ့ကိုအစာကြေဆေးလေးဝယ်ပေးပါလား... မဆာမစာကျေဘူးနဲ့တူတယ်...ဘာမှနားမလည်သူမကတော့ပြောချင်ရာတွေပြောနေမဲ့ သူမပြောကိုကြားရတဲ့ မင်းခန့်အောင်အတွက်ကတော့ ရင်ဘက်ထဲကိုနစ်နေအောင်နာကျင်ရသည်..ဘာမှမသိ..နားမလည်တဲ့..သူမကို တံခွန်မင်းဆက် ကခြေတော်တင်ပြီးလိင်ကျွန်သာသာဆက်ဆံတာတွေကို ပြန်စဥ်းစားမိတိုင်း တံခွန်မင်းဆက် ကိုသတ်ချင်စိတ်တွေတဖွားဖွားပေါ်လာနေသည်..
"ဘာဖစ်နေတာလဲ.. မင်းခန့်...ကြောင်တောင်တောင်နဲ့.. ငါ့ကိုအဆာကြေဆေးဝယ်ပေးပါဆို..ဘာလဲပိုက်ဆံမရှိတော့ဘူးလား...ဒါဆိုလဲ..ငါ့ကိုမန်းကျီးသီးဖျော်ရည်သောက်လိုက်မယ်.. ရင်ထဲရှင်းအောင်..
"မသောက်နဲ့..မသောက်နဲ့..နင်...ဟား..ကွာ...ငါမကောင်းခဲ့ပါတာ..ငါသေသင့်တဲ့ကောင်..နင့်ကိုကိုယ်ဝန်တားဆေးသာအဲ့နေ့ကတည်းကတိုက်လိုက်သင့်တာ..ငါပေါ့ဆလို့အခုလိုဖစ်တာ..
မင်းခန်အောင်လဲ သူပြော်ျင်တာတွေပြောနေပေမဲ့..
သူမကတော့သူပြောတာကိုနားမလည်တာကြောင့်ကြောင်တောင်တောင်လေးကြည့်နေသည်.."နင်ဘာတွေပြောနေတာလဲမင်းခန့်..ငါတစ်ခုမှနားမလည်ဘူးရော..နင်ပြောတာတွေ....
"အင်း..ငါပြောမယ် နင်သေချာနားထောင်..
နငိ့မှာအခုကိုယ်ဝန်ရှိနေပြီးထင်တယ်..."ဘာကြီးလဲ... ငါသိပ်နားမလည်ဘုးရော..
"လွန်တဲ့တစ်လလောက်နင်ပြောပြတယ်လေ.. ငါ့ကို..
ဟိုလူမဆန်တဲ့လူက နင့်ကိုသူ့တပည့်တွေနဲ့..မင်းခန့်အောင်ဆက်ပြောချင်ပေပမဲ့..အဲ့စကားကိုပြောမထွက်ပေ..ဒါကြောင့် သူမကိုနားခိုင်းလိုက်သည်...သူကတော့..ကျောင်းမှာသူနဲ့ခင်တဲ့ထိုင်းမြန်မာ..ကပြားမလေး ฟ้า(ကောင်းကင်..)ဆိုတဲ့သူ့သူငယိချင်းကို ဆီးစစ်တံဝယ်လာခိုင်းလိုက်သည်
ฟ้า(ကောင်းကင်..)ကလဲ ဆီးစစ်တံဝယ်ပြီး သူ့အခန်းရှိရာကို တည်နေရာပိုခိုင်းပြီး. ရောက်လာခဲ့သည်"ဟဲ့..မင်းခန့်..ဒီမှာ..နင်ဝယ်ခိုင်းတာ..ဘာလုပ်မလိုလဲ နင်ကဒါကြီးဝယ်ပြီး..နင့်ကိုယ်ဝန်စစ်မလို့လား..
"ဒီလိုပါပဲ..ငါလုပ်စရာရှိလို့..နင်ပြန်ရင်ပြန်တော့လေ။နောက်ကျနေပိး...
"အောင်မလေးတော်...နင်က...ငါ့ကိုလျင်ထုတ်တာလား..ခုနကကျလာစေချင်တာများ..ဖုန်းဆက်တိုက်ကိုဆက်နေတာ...
"လျင်တာမဟုတ်ပါဘူး..ငါလုပ်စရာလေးရှ်လို့..လူသိခံမရတဲ့ကိတ်စမို့ပါဟာ...
"အေအေ...ဒါနဲ့ဒီဆီးစစ်တံကြီးကိုဘာလုပ်မို့လဲ...
တိုတာသိပါတယ်နော်...ညနေကမိုးမိပြီးအဖျားတတ်လာလို့ရှင့် စာဆက်ရေးလို့မရတော့ဘူးခေါင်းတေမူးလို့
YOU ARE READING
ငါ့အမိန့်နာခံ
Romanceငယ်ငယ်ကခင်ခဲ့တဲ့သူငယ်ချင်းရဲ့သစ်စာဖောက်ကိုကလဲ့စားချေတဲ့အနေနဲ့ သူ့သူငယ်ချင်းရဲ့မိန်းမကလေးမွေးလာတော့ ယောကျ်ားလေးမွေးရင် ရောင်းစားမယ် မိန်းကလေး မွေးရင်လိင်ကျွန်လုပ်ခိုင်းမယ် daddy ကြီးက ကလေးကိုဘယ်လိုနှိပ်စက်ပီးနောက်ဆုံးဘယ်လိုနောင်တရမလဲဆိုတာ ဖတ်ကြည့်ကြန...