part 31

13.5K 222 12
                                    

"ရှင်မျက်နှာကိုမမြင်ချင်ဘူး...ကျွန်မကလေးသာတစ်ခုခုဖစ်လို့ကတော့ ရှင့်ကိုဒီထပ်ဆိုးတာထပ်လုပ်ပြမယ်...

သူမ လဲကျနေတဲ့ မင်းခန့်အောင်ကို ကူထူပေးလိုက်သည် မင်းခန့်အောင်ကလဲ ခုနက တံခွန်မင်းဆက် ထိုးတာ ကလေးထိမှာဆိုးတာကြောင့် ကလေးကိုရင်ခွင်ထဲထည့်ပြီးတင်းတင်းကျပ်ကျပ်ဖက်ထားသည်

"ဒီကလေးတွေက ဘယ်သူ့ကလေးတွေလဲ...ကလေးငယ်...

"စကားပြောဆင်ခြင်...

အဲ့လိုပြောပြီး တံခွန်းမင်းဆက်ဘက်ကို လှည့်ကာ သူမျက်စိကိုသေချာကြည့်ပြီး...

"ရှင့်ကဘာဖစ်နေတာလဲ သူငယ်ချင်ပြန်နေတာလား...ဘာလဲ..အရှက်ခွဲချင်တာလား..ဘယ်သူ့ကလေးလဲဆိုပြီးမေးတာက...ရှင့်တပည့်တစ်အုပ်လမဒိန်းဝိုင်းကျင့်ပြီးရလားတဲ့ကလေးလို့ထင်နေတာလား...

"ဘာကြီးလဲ.. ကလေးငယ်..ကိုယ့်တပည့်...

"အကိုလေး..အိမ်ပြန်ရအောင်..
သွေးတွေအရမ်းထွက်တာများနေပြီး...ကြာရင် သေလိမ့်မယ်...လာပါ...

"ပြန်ခေါ်သွားလိုက်..ငါအရှေ့မှာလာသေရင် ကျက်သရေတုံးတယ်... မကြည့်ချင်ဘူး...

"ဘာလို့ရက်စက်သွားရတာလဲကလေးငယ်ရယ်....

သူ့သွေးတွေပေနေတဲ့လက်နဲ့ သူမပါးလေးကိုထပ်ကိုငပြ်ီး..

"အရမ်းလှတာပဲ...အဲ့အလှက ကိုယ်တစ်ယောက်ထဲမြင်ပါရစေ..

"ရှင်ကိုယ်တိုင် ပုံသွင်းခဲ့တာလေ..ဒီလောက်တော့ရှိမှာပေါ့... ဦးတံခွန်မင်းဆက်.. နောက်တခါ ကျွန်မကိုအမိန့်ဆန်ဆန်တွေလာပြောနဲ့...ကျွန်မလက်မခံဘူး...

"ကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ်ကွာ...ကိုယ်မှားပါတယ်..ကိုယ့်နောက်ပြန်လိုက်ခဲ့ပါ...

"ဘာလဲ..ဖာတန်းပို့ဦးမလို့လား..ရှင်ကလေ..တော်တော်အတ်တကြီးတာပဲ...ရှင့်တပည့်တွေဆက်ဆံစရာလူမရှိလို့လာခေါ်တာလား...

"မဟုတ်ဘူး..ကိုယ်ဘယ်တုန်းအခါကမှအဲ့လို..မလုပ်..

"ရှင်ကလေ..အရမ်းယုတ်မာတဲ့လူ..လူမဆန်တဲ့လူ..ရှင်ဆက်ဆံတာတောင် မကျေနပ်နိုင်ပဲ ရှင်ပတည့်တွေနဲ့ပါဆက်ဆံခိုင်းပြီး ကျွန်မကို.....ဖာ....တောက်စ်...

ငါ့အမိန့်နာခံ Where stories live. Discover now