part 34🔞🔞🔞

27K 256 7
                                    

"ကျွန်မကို ဘယ်တွေခေါ်လာတာလဲ.. ဒါကဘယ်နေရာလဲ...

"ဘယ်နေရာမှမဟုတ်ဘူး...မင်းဘာလို့အဲ့ကောင်ကိုအရမ်းအားကိုးနေတာလဲ...

"ကျွန်မ သမိုင်းအဲ့ဒါက ရှင့်နဲ့မဆိုင်ဘူး...ကျွန်မသမီးလေးပြန်ပေး...

"သေချာလား...မင်းသမိုင်းဆိုတာ...

"သေချာတယ်လေ...ကလေးပြန်ပေး..ရှင့်လိုလူရဲ့လက်ထဲမှာ ကလေးကို ပေးမချီထားနိုင်ဘူး...

"ဘာလို့လဲ...ဒါက မင်းတစ်ယောက်ထဲမွေးထားတဲ့ကလေးမဟုတ်ဘူး...ဟျောင့်.. ဂျက်စ်..မင်းအပြင်သွားပြီး ကလေးအနှီးတွေကိုဝယ်လာခဲ့.....

"မမလေးအကျီတွေရော..ဝယ်ရမလားတခါတည်း...

"မဝယ်နဲ့ငါ့ဘာငါဝယ်မယ်...မင်းဝယ်စရာမလိုဘူး...

ဂျက်စ်လဲ ရှောင်ပေးတဲ့သဘောနဲ့
MANDALAYက စျေးထဲကို သွားပြီး ကလေးအနှိီးတွေနဲ့ကလေးအတွက် လိုအပ်တာတွေဝယ်ဖို့ထွက်သွားသည်...

"ရှင်ဘာလို့ ကျွန်မကို ဒီကိုခေါ်ခဲ့တာလဲ...ကျွန်မအိမ်ပြန်မယ်...

"ဒါကမင်းအိမ်ပဲ...မင်းကငါ့မိန်းမ.. ပြန်စရာမလိုဘူး..ငါ့မိန်းမက ငါ့အိမ်မှာပဲနေရမယ်...

"ဘာ...ရှင်ကတော်တော် ပါးစပ်စည်းမရှိတဲ့လူပဲ..

သူမ ဂျိုကာလိုအပြုံမျိုးပြုံပြီး..

"ကျွန်မက အရင်က နှင်းဆီဖြူ မဟုတ်တော့ဘူး..ကျွန်မအခု ရှင့်ကိုရင်ဆိုင်နိုင်တဲ့သတ်တိ အပြည့်ရှိတယ်ဆိုတာ မမေ့နဲ့...အရင်ကနှင်းဆီဖြူက သေသွားပြီး..

"ကိုယ့်မ်န်းမပဲဟာ..ဒီလောက်တော့ရှိမှာပေါ့....ကလေးတွေအိပ်နေတယ်..ကုတင်ပေါ်မှာ လာသိပ်လိုက်လာ...ခဏနေကျရင် ကလေးတွေအတွက်လိုအပ်တာတွေဝယ်လာပေးမယ်တဲ့...

"ရတယ်..မလိုဘူး..မင်းခန့်လာခေါ်ရင်ပြန်တော့မှာ..

"တောက်စ်...နှင်းဆီဖြူ...

"ဘာလဲ ဦးတံခွန်မင်းဆက်... ပြောလေ..ဘာဖစ်လဲ..

တံခွန်မင်းဆက် က အစက သူမကိုချော့ပြီး သူမကို သူတပည့်တွေနဲ့သူက ဘာမှမဖစ်ခဲ့တာပြောပြပြီးလက်ထပ်ခွင့်တောင်းမလိုစီစဥ်ထားပေမဲ့..သူမက မင်းခန့်အောင်ကို ပါးစပ်ထဲက မချတမ်းပြောနေတာကြောင့် သူစိတ်တွေက ထိန်းမရအောင်တိုလာရသည်

ငါ့အမိန့်နာခံ Where stories live. Discover now