part 38

14.4K 218 2
                                    

"လက်ထပ်ရအောင်...ကလေးငယ်...

"ဖြူ ...အဖေနဲ့အမေကိုတွေ့ချင်တယ်ဦး...

"ဘာ...ဘာလို့တွေ့ချင်တာလဲ..ကလေးငယ်က..

"ဦးက ဖြူဖေဖေနဲ့မေမေကို အမုန်းတွေမပယ်သေးဘူးလားဟင်...

"မမ မရှိတော့ပါဘူး...

တံခွန်မင်းဆက် တုန်လှုပ်သွားသည်... သူမရဲ့မိဘတွေကို သူမမေးနတာကြောင့် သူအခုသူမ မိဘတွေကို ဘယ်မှာ ရှာပေးလာရမှန်းလဲမသိပေ..သူမကို ကလေးမှားပြီး ခိုးလာခဲ့တာဆိုတာ သူမသိရင်ရော...သူမ သူ့ကို ဘယ်လောက်ထိမုန်းသွားမလဲ..တဖြည်းဖြညိးတုန်လှုပ်လာခဲ့သည်..

"ဘာဖစ်တာလဲ ဦးက စကားကိုထစ်နေတာ..ဘာလဲ...ဖြူမိဘတွေကို အခုထိကြိတ်မုန်းနေတုန်းလားပြော...

"နောက်မှပြောနော်..အဲ့ဒါတွေ..ကိုပြန်ရှာပေးမယ် ကလေးငယ်ရဲ့မိဘတွေကို အခုတော့ လက်ထိုးလိုက်နော်..ဦးရဲ့အပိုင်လေးဖစ်ချင်နေလို့ပါ...

တံခွန်မင်းဆက် သူမကို လက်ထပ်စာချုပ်မှာ လက်မှတ်ထိုးခိုင်းတယ်ဆိုတာ သူမှာ ရွယ်ချက်ရှိပါတယ် အကယ်ဤသူလုပ်တာတွေကို သူမသိသွားတဲ့တစ်နေ့ သူမ သူ့ဘေးနားက ထွက်သွားရင် ထွက်သွားလို့မရအောင် ချုပ်နှောင်လို့ရတဲ့အရာမှန်သမျှနဲ့သူမကို ချုပ်နှောင်ထားချင်းဖစ်သည်...

"ဘယ်လိုဖစ်နေတာ တုန်း...ဦးကလဲ...ကလေးလေးကျနေပဲ...ဖြူဘယ်မှ မပြေးပါဘူး...ဟုတ်ပီးလား..ဖြူက ဦးရဲ့အပိုင်ဇနီးလေးပဲ....ပြွတ်...

နှင်းဆီဖြူ သူကို ဖက်လိုက်ပြီး တံခွန်မင်းဆက် ရဲ့ နှခမ်းအပေါ်ကို သူမဘက်က အရင်အနမ်းစခြွေလိုက်သည်..

"ကလေးငယ် နော်...စိတ်ကိုလာမဆွနဲ့..ကိုစိတ်တွေက အစကတည်းက ကလေးငယ်နဲ့တွေ့ရင် ထိန်းမရပါဘူးဆို.....

"ဦးနော်..ကလေးတွေက ခုနကမှ အိပ်သွားတာနော်..တစ်ညလုံး ကလေးတွေက ဂျီကျတယ်အရမ်းပဲ...

"ကလေးငယ် ငယ်ငယ်ကလဲ..အဲ့လိုပဲဂျီကျတာ.. ..

"ဖြူကိုရိုက်တယ်မို့လား..မလိမ်နဲ့...

"မရိုက်ပါဘူး...ကလေးငယ်ကြီးလာမှ ရိုက်ချင်လာတာ....အရမ်းဆိုးလို့...

ငါ့အမိန့်နာခံ Where stories live. Discover now