part 35🔞🔞🔞

28.8K 248 4
                                    

တံခွန်မင်းဆက် အိမ်ပြန်ရောက်လာတော့ သူမကအခုထိသတိမရသေးပေ..သတိမရသေးသောသူမ ကို ခုံလေးယူကာ..သူဘေးမှာထိုင်ပြီး သူမမျက်နှာလေးကိုထိုင်ကြည့်နေသည်..

"လွမ်းလိုက်တာ...ကလေးငယ်ရယ်...အရမ်းလွမ်းတာပဲ..ကွာ..ဘာလို့များအဲ့ကောင်ကို ဒီလောက်တောင် ကလေးငယ်ရဲ့နှလုံးသားထဲမှာထားရတာလဲ...

အိပ်နေတဲ့သူမကို ဆံပင်လေးသပ်ပေးပြီး.. သပ်ပေးပြီး ကလေးနှစ်​ယောက်ကိုလဲ သေသေချာချာလေးဖစ်အောင် ပြန်သိပ်ပေးလိုက်သည် ခဏကြာတော့သူမလဲနိုင်လာခဲ့သည် သူမဘေးမှာက ထိုင်ခိုင်မှာ အိပ်ပျော်နေတဲ့ တံခွန်မင်းဆက် ကိုမြင်တော့ ဒေါသတွေအရမ်းထွက်လွန်းလို့သတ်ပစ်ချင်မိလာသည်..ကလေးတွေကလဲ အိပ်ပျော်နေတာကြောင့် ကလေးနှစ်ယောက်လုံးကိုပွေ့ပြီး ပြေးဖို့ကလဲ..မဖစ်နိုင်ပေ..နည်းလမ်းတစ်ခုပဲကျန်သည် ဂျက်စ်လဲ မရှိဘူးဆိုတော့ တံခွန်မင်းဆက် ကို သတ်ပစ်ဖို့တစ်ခုသာရှိတော့သည်..

"ရှင်သေ သင့်ပြီး..ရှင်သေမှ အရာအားလုံးပီးဆုံးမှာ တကိုယ်ကောင်းသမား..ရှင့်ကိုမုန်းတယ်... အရမ်းမုန်းတယ်....

အခန်းကိုဝှေ့ကြည့်တော့ ပန်းအိုးကြီးကြီးတစ်လုံးကို ယူလာပြီး တံခွန်မင်းဆက်ရဲ့ခေါင်းကို ရိုက်ချဖို့လုပ်တော့..

"ဟင်..ရှင်....

တံခွန်မင်းဆက် သူမလက်ထဲက ပန်းအိုးကို ယူပြီး ချထားလိုက်သည် .

"အရမ်းသတ်ချင်နေတာလား မင်းကငါ့ကို...ငါ့ကိုသေစေချင်နေတာလား...

သူမရဲ့ပခုံးနှစ်ဖက်ကို ဆွဲခါပြီး မေးနေသည်..

"ငါမေးနေတယ်လေ နှင်းဆီဖြူ... ဖြေလေ...ဖြေမတတ်ဘူးလားဟမ်း..

"ဟုတ်တယ်...ရှင်သေမှ အေးမယ်...ရှင့်ကိုမုန်းတယ် အရမ်းမုန်းတယ်.. ကျွန်မဘဝက ငရဲကျနေသလိုပဲ ငယ်ငယ်ထဲကနေ အခုထိ...မင်းခန့်အောင် ကျွန်မဘဝကိုငရဲခန်းထဲ ခေါ်ထုတ်လာပေးတယ် ရှင့်ရဲ့ငရဲအခန်းထဲက...

"နှင်းဆီဖြူ... တောက်စ်...အဲ့ကောင်ကိုအဲ့လောက်တောင်မက်မောတာလားဟမ်း...ငါက မင်းကိုအရင်ကတည်းက loeထားတဲ့မင်းလင်ကွ....

ငါ့အမိန့်နာခံ Where stories live. Discover now