part 32

13.6K 249 14
                                    

"သမီးကို ဦးလေးပြောစရာရှိတယ်...သားမရှိတုန်းပြောရတာဆိုတော့ အားလဲနာပါတယ်ကွယ်..

"ဟုတ်ကဲ့ပြောပါ ဦးလေး...

"သမီးနဲ့ ဟိုဘက်ခြံက ဦးတံခွန်မင်းဆက် က ဘာတွေဖစ်ခဲ့လဲဆိုတာ မသိပေမဲ့..သမီးနဲ့သူက ရန်ငြိုးရှိသွားတာမို့.. ဦးလေးရဲ့အလုပ်တွေမှာအနှောက်အယှက်ဖစ်မှာ..

"သမီးနားလည်ပါပြီး ဦးလေး..သမီးလဲ အိမ်ရှာလို့ရတာနဲ့ ဒီကထွက်သွားပေးမှာပါ ဦးလေးတို့ရဲ့ကျေးဇူးတွေကလဲ သမီးအပေါ်မှာ ဆပ်လို့မကုန်အောင်များနေပါပြီး ...

"အေးကွယ်...ဦးလေးလဲ ထားချင်ပါတယ်ဒီမှာ.. ဦးလေးရဲ့စီးပွားရေး..လူမှုရေးကြောင့် အခုလို အခြေနေဖစ်သွားတာပါ..ဒါပေမဲ့ မပူပါနဲ့ ..(............)နေရာမှာ ဦးလေးရဲ့ခြံရှိတယ်... အဲ့မှာ လောလောဆယ်ဆယ် ကလေးတွေနဲ့နေနေနော် စားစရိတ်ကတော့ ဦးလေးတို့ပေးပါ့မယ်..

"အိုး..မဟုတ်တာ ဦးလေရယ်..နေစရာပေးတာနဲ့တင်ကျေးဇူးတင်နေပါပြီး စားစရတ်တော့ မယူပါစေနဲ့...

"ရပါတယ်ကွယ်...ကလေးတွေကလဲ အရမ်းငယ်သေးတော့ ဦးလေးပဲထောက်ပံ့ပါရစေ ကလေးတွေအရွယ်ရောက်လာရင်တော့ အဆင်ပြေတဲ့အလုပ်လေးရှာပေါ...

သူမလဲ အလုပ်လုပ်မဖစ်နိုင်သေးတာကြောင့် ဦးသန်းထွးပြောတာကိုလက်ခံပေးလိုက်ပြီး ဒီနေ့ပဲ အဲ့နေရာလေးကို ပြောင်းဖို့ စီစဥ်လိုက်သည်..

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

"ကလေးငယ်ရဲ့ သတင်းက ဘာရလဲ..

"အတိအကျတော့ မသိဘူး မမလေးနဲ့ အဲ့ကောင်လေးက ဘန်ကောက်မှာတူတူ နေကြတာတဲ့..ကျွန်တော်ထင်တာတော့ သူတို့နှစ်ယောက်ကလက်ထပ်ပြီးပြီးထင်တယ်(တော်လိုက်တဲ့တပည့်🙂🙂 ကလေးခိုးခိုင်းတုန်းကလဲစွတလွဲ အခုလဲစွတလွဲ)

"သူ့ဘာသူလင်ပဲရှိရှိ ကလေးပဲရှိရှိ ဂရုမစိုက်ဘူး ငါဂရုစိုက်တာ ကလေးငယ်ပဲ ကလေးငယ်ကအခုရောနောင်ရော နောက်ရော..နောက်ဘဝရော..ငါ့မိန်းမပဲ..

"ဟုတ်ကဲ့...ဒါနဲ့ မမမိုးက အကိုလေးကိုမေးနေတယ် သူလဲ ဘာလို့အခုထိ ကပ်နေတာလဲမသိ​ဘူး..အကိုလေးကဘာလို့ မမောင်းထုတိသေးတာလဲယ...

ငါ့အမိန့်နာခံ Where stories live. Discover now