/Alarmdan önce uyanmamla birlikte alarmı da kapatıp hazırlanmaya başladım. Bir gözüm kapalı olduğundan düzgün yürüyemiyordum bile ama hazırlanmam gerekiyordu.
Bavulumu toplayıp içinden kahverengi kısa kollu bir gömlekle bol, gri bir eşofman aldım, hızlıca giyindikten sonra saçlarımı taradım. Siyah bir şapka alıp taktım kafama, derin bir nefes alıp aynadan kendime baktım.
Kahverengi gömlekle gri eşofman ne alakaydı be oğlum?
Aynadaki görüntüme göz devirdikten sonra hızlıca bavulumun yanına koştum, gri eşofmanla daha iyi duracak bir şeylerim olmalıydı. Zamanım kısıtlıydı, hızlı davranmam gerekiyordu.
Derken kapının çalınmasıyla birlikte hızlıca kapıyı açtım, menajer gülümseyip el salladı. İçeriden bavulumu aldım ve odadan çıktım.
"Günaydın Bay Tinnasit Isarapongporn. Nasılsınız?" dedi bavulları ileri iterken. Gülümsedim, boğazımı temizledim. Tam ismimi söylemesine gerek yoktu aslında.
"Günaydın. İyiyim, siz?""Bildiğiniz gibi. Bay Jeff otelin girişine gelir az sonra. Havalimanına ulaştığımız vakit yapmanız gereken tek şey Bay Jeff'in yanında yürümek, koruması olarak biliyorsunuzdur." dediğinde gülümseyip kafamla onayladım onu. Elimdeki bavulu alıp otelin önünde bekleyen siyah arabaya yükledi, bense otelin girişinde dikilmeye başladım.
"Günaydın." Sesin geldiği noktaya döndüm. Düz, siyah tişörtü ve siyah kot pantolonuyla her zamanki gibiydi, saçlarının tarandığı barizdi ve yeni uyanmışa benzemiyordu. Yanıma doğru yaklaşıp bana döndü, gözlerini gözlerimle birleştirdi.
"Size de." dedikten sonra önümüzdeki arabaya ilerledim hızlıca, önden menajer ve sonra Bay Jeff'in binmesiyle ben de bindim, gözlerimi camdan dışarıya sabitledim.
-
Bangkok'a indiğimizde yine, yavaş yavaş alışıyor olduğum bir kalabalık karşıladı bizi. Bu sefer hızlıca çıkabildik havalimanından, derin bir nefes alıp etrafa baktım.
"Bırakayım mı?" dediğinde gökyüzünde gezdirdiğim gözlerimi Bay Jeff'e sabitledim. Şu an o bırakmazsa bir otobüse atlayıp gidecektim, çok da harika imkanlarım yoktu.
"İstiyorsanız eğer." dediğimde gülümsedi, elini çenesine koymadan önce görebildim biraz gülümsemesini.
"İstemesem sormam, gel." dedikten sonra ilerlemesiyle arkasına takıldım. Yüzümdeki aptal gülümsemeyi istesem de silemiyordum, elimdeki bavulu almasıyla birlikte duraksadım.
Arabanın bagajına bavulu yerleştirdikten sonra bana bakıp eliyle binmemi işaret etti, hızlıca arabaya bindikten sonra utançla ellerimi yüzümün önüne getirdim. Aval aval dikilmiştim, tam bir aptal gibi gözükmüş olmamama imkan yoktu.
"Ne oldu, ne diye yüzünü kapatıyorsun?" dedi Bay Jeff, sesinin gerektiğinden yakınımda gelmesiyle ellerimi yüzümden çekip ona baktım.
Yüzüm ile yüzünü hizalayabilmek için biraz eğilmiş ve yakınlaşmış, gözlerini bana dikmiş az önce sorduğu soruya bir cevap bekliyordu. Boğazımı temizledim, gözlerimi gözlerinden ayırmadan konuştum.
"Hiç."Aldığı cevapla kafasını sallayıp arabayı sürmeye başladı, evimin yolunu tarif etmemle birlikte kısa sürede apartmanın önündeydik. Bagajı açıp bavulumu bana verdi, teşekkür amaçlı eğildikten sonra gülümseyip eve girdim.
isimsiz
tinnasit
vardım ben.tanawat
dukkandayim ben
geliyosan oraya gel biliyosun yerinijakapan
Hoşgeldinwichapas
Hoşgeldintanawat
siz de musaitseniz gelin dordumuz bulusmus oluruztinnasit
akşam hepimiz müsaitken sakin bir yerlere gitsek
nasıl olur?wichapas
Kulağa daha iyi geliyor dersem Tanawat bana saldırır mı?jakapan
55555555555tanawat
saldiririm
efsane bir saka geliyor
birisi saldirmis
kim saldirmis diye sorunjakapan
Kim saldırmıştanawat
saldirganlar
KOMIK BENCEtinnasit
baya.
hayatımın şakası buymuş o derecetanawat
sen ne anlarsin sakadan
aga bu arada bi dakika
ben bu jeff midir nedir onu arastirdim
jeff worakamon satur
sekli semali buymustinnasit
fotoğraf iyiymiş/
ne bekliyordun
ayrıca gayet popüler, nasıl hakkında hiçbir fikrin olmayabilir 🥲?jakapan
Gördüm ben bunu
Konser posteri vardıtanawat
ben gorduysem de dikkat etmedim
ulkemin sanatcisi betinnasit
en son hoşuna gitmemişti?
gıcıktın bayatanawat
ulkemi seviyorum
jeff hakkinda bir sey demedimtinnasit
55555555555
bi' alemsin yaTelefona doğru minik bir tebessüm takınıp ekranını kapattım, duşa girmem gerektiği için ayağa kalktım. Bir iki gündür girmemiştim, zamanım olmamıştı duş almaya.
"Of..." dedim kendi kendime, şu sıralar fazlaca iç çeker olmuştum. Düşüncelerim de iç çekişlerim gibi fazlalaşmış, kafamın içinde kargaşa yaratmaya başlamışlardı.
Oturup, sessizce düşünmem gerekiyordu bir sahilde. Denizin ve dalgaların sesini dinleyerek, kendi sesimi dinleyerek, kendimi dinleyerek. Ben başka türlü düşüncelerimin içinden çıkamazdım.
Her zamanki beyaz bornozumu alıp lavaboya girdim, üstümdekileri çıkartıp suyu açtım. Hava sıcak olduğundan soğuk bir duş iyi gelirdi.
Son günlerde olanlar ve yaptığım aptallıklar... Düşünmesi bile çok utandırıyordu beni. Dün geceki her şey, neredeyse havuza düşüyor olmam ve başlı başına Bay Jeff... Utanmama sebep oluyordu.
Konserdeki saniyelik, tesadüfen göz göze gelişimizi bile daha atlatamamışken bir de bu havuz olayı yüzümün tamamen kızarmasını sağlıyordu. Ya ben fazla büyütüyordum ya fazla düşünüyordum, veya belki de bende bir sıkıntı yoktu. Bilmiyordum.
Derken son bir kez saçımı durulayıp duştan çıktım, bornozumu tam giymeye başlarken kapının çalmasıyla kaşlarım yavaşça havaya kalktı. Eve kimseyi davet ettiğimi hatırlamıyordum, gruptan biri olması bir imkandı ama akşam buluşacağız demiştim, şimdiden geleceklerini sanmıyordum.
Derken hızlıca ayağıma bir terlik geçirip bornozun belini bağladığım gibi kapıya koştum, hızlı hızlı kapıyı açtıktan sonra önümdeki bedene baktım.
"Bilekliğin... arabada düşürmüşsün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CK ও jeffbarcode
Fanfic"Gerçekten senin beni değil benim seni korumam gerekiyor, Tinnasit." ˏˋ°•*⁀➷ Bir barda kafa dağıtan Tinnasit'in masasına bir sigara düşer. Sigarayı incelediğinde bir isim ve numara gören Tinnasit, bu numaranın ünlü şarkıcı Jeff Worakamon Satur'a ait...