Poslední den.
Dnes se Lukáš musí rozhodnout. Vrátí se? Nevrátí? Stále nevěděl. Řekl si, že se rozhodne dneska. Podle toho, jak se bude chovat Vincent. A ten se rozhodl překvapit.
Přišel první a když Lukáš dorazil, překvapila ho hromada sedmikrásek, která byla, dle slov Vincentových, určena pro něj. Bylo to divný. Proč mu sakra dal kytky?
Celou směnu Lukášovi pomáhal a stál u kasy. Vždy, když vyřídil objednávky, začal Lukášovi pomáhat i s přípravou čajů. Pravý opak jejich začátků. Více se tedy nadřel Vinc, ale neřekl půl slova a tiše pracoval. Bylo na něm vidět, že je mu jeho bývalé chování líto. A Lukáš to viděl. A byl schopnej mu odpustit. Doopravdy byl. Byl celkem naivní a dával druhé šance. A bylo vidět, že Vincent se snaží, takže neměl důvod mu druhou šanci nedat.
Nic neříkal. Přišlo mu vtipné, jak se Vincent zžírá vinou. Jeho obličej-
,,Merde" zavrčel najednou Vincent a pak Luky uslyšel ne příliš mužné zakňučení. Otočil se. Rozhodně by to neřekl, ale oba zvuky vydal Vincent. Zákazník se na něj nervózně culil a říkal, že je to v pohodě, ale Vincent měl v dlaních vlasy a zavřené oči. Lukáš se podíval na zem, všude byla tapioka.
Oba kluci se najednou sehli, aby zem uklidili. Nesrazili se čely, nejsou retardovaní, ale nervózně se na sebe usmívali a sbírali kuličky tapioky.
,,Dík" hlesl Vincent a hodil kuličky do dřezu. Luky ho následoval a Vinc začal s nabíráním znovu.
Lukáš se usmál. Chudák. To aby neodcházel, když Vince takle viděl. Jakmile se prodejna vyprázdnila, Vincent si protřel obličej.
Lukáš se pousmál. To bylo celkem hot. Celkově to Vincovi dneska slušelo-
,,Dneska jsem děsně neschopnej, promiň.." zasmál se nešťastně Vincent a Lukáš zakroutil hlavou. Přešel k němu. Podíval se dolů a sehl se pro zapomenutou kuličku tapioky.
,,Hele, tapioka" zasmál se tiše a chtěl ji hodit do dřezu, který bude muset uklidit. Podíval se na Vincenta, kterému se leskly oči. Chtěl se zeptat, co se děje, ale přerušily ho Vincentovy rty na jeho tváři a rychlý pohyb ke dveřím. Vincent utekl.
Stál tam, překvapen, než ho vyrušily dveře. Marcela.
,,Ahoj Lukáši! Vincent už šel, že? Snad toho doktora stihne.." usmála se na něj a Lukáš nepříliš přítomně přikývl.
Co to sakra, Vinci?
Musí se vrátit.
Nemůže ho znovu nevidět.
Měl jasno. Za ten týden se vrátí.
Ah 🥹
ČTEŠ
kulička tapioky
RomanceMít letní brigádu ve stánku s bubbletea se Vincentovi zdá jako klidná práce. Dokud se tedy nezmění plány a jemu přibude kolega, o kterého se neprosil. Měl totiž pracovat sám. ,,Vincente, pomůžeš mi prosím trochu?" ,,Jen si pracuj, když jsi tu tak...