🧋 22 🧋

43 9 4
                                    

,,Mám hlad." postěžoval si Vinc okolo půlnoci, a stopl film, na který se dívali.

,,Tak si pro něco skoč." pokrčil rameny Lukáš a zívl. Byl unavenej, ale ten blbec vedle něj si dal kafe a nemohl spát.

,,Mám ti něco vzít?" zeptal se, mezitím co se zvedal z postele.

,,Vodu?"

,,Seš skromnej až to bolí." uchechtnul se Vincent a odešel do kuchyně pro croissanty a vodu.

Když se vrátil, uslyšel Lukáše mrmlat.

,,Nejsem, jen jsem unavenej a nechci cukr."

,,Tak to vypnem?" zeptal se Vinc a zakousl se do sladkého pečiva.

,,Klidně se koukej, ale já usnu." řekl Lukáš pobaveně a zahrabal se do peřin.

,,I DONT KNOW ABOUT YOU BUT IM FEELING 22-" rozeřval se Lukášův telefon, někdo mu volal.

,,Jakej dement teď něco chce." otevřel Lukáš oči a zamžoural na jméno. Jonáš. No jasně.

,,No, čau." zabručel Luky do telefonu.

,,Nebudím tě?" zeptal se opatrně Jonáš.

,,Jakoby ano, je půlnoc, jestli sis nevšiml." odsekl Lukáš a zívl si tak, aby to na druhé straně telefonu bylo slyšet.

,,Nezníš rozespale." odpověděl flegmaticky Jony a Lukáš úplně viděl, jak krčí rameny.

,,To je jedno, co chceš?" zeptal se na důvod hovoru.

,,Seš u Vincenta jo?" řekl perverzním tónem Jony a z jeho hlasu poznat, že se jeho obličej přetvořil do tohoto emojiho 😏.

,,Jak to-"

,,Jen vám chci říct, až používá-"

,,Drž hubu."

,,No dobře. Užijte si to." Jonáš mlaskl, jako by posílal pusu a zavěsil.

,,Kretén." povzdechl si Lukáš a hodil telefon někam na polštář.

,,Ten tvůj kámoš?" zeptal se Vinc a spokojeně jedl croissant. To, že zítra vstává do práce ho netrápilo. (Ale asi by mělo.)

,,Jo." řekl stroze Luky a plácl sebou na polštář. Vincent si lehl vedle něj a opřel si hlavu o ruku tak, aby na Lukáše viděl.

,,Co ti chtěl?" hlesl ve snaze konverzovat.

,,Nějaký blbý vtip." uchechtl se Luky se zavřenýma očima. Byl unavený. A chtěl spát.

,,Aha." skousl si Vinc ret a položil se na polštář vedle. ,,Tak si vypni zvonění a jdeme spát." rozhodl starší a vypl notebook, na kterém hrál filmek.

,,Ještě jednou díky." usmál se Lukáš, když bylo zhasnuto a viděl pouze Vincovu siluetu.

,,Nemáš zač." řekl mile Vinc a pořádně se přikryl. Co ale nečekal bylo to, že se k němu Lukáš nakloní a políbí ho.

JE TO TUUUU~

kulička tapiokyKde žijí příběhy. Začni objevovat