🧋 29 🧋

42 9 7
                                    

,,Kam to jdeme, Vincente?" zamračil se Lukáš podezíravě, když se procházeli Malou stranou. Po procházce centrem města se uchýlili ke Karlově mostu a šli směrem na újezd. Šli vedle sebe. Vincent se už nějakou dobu odvažoval chytit Lukášovu ruku, ale stále mu odvaha chyběla. A navíc..Lukáš měl ruce v kapsách. Jaká to škoda.

,,Ehm je to už jenom kousek." Usmál se Vinc a podíval se na oblohu. Hvězdičky. A Měsíc. Hezké. Ve Vltavě se to krásně odráželo.

Lukáš si povzdechl. Samý tajnosti. Dlaně mu mrzly a Vincent ne a ne chytit ho za ruku.

Lekl se, když ho Vinc chytil za loket a zatáhl ho do nějaké boční uličky. Objevili se před prostory divadla. Hned u vstupu byl velký poutavý plakát.

SugarSugar party.

Jako vážně?

Lukáš se rozesmál a natočil hlavou k Vincentovi.

,,Jdeme dovnitř?!" vyjekl napůl nadšeně napůl vyděšeně Luky. To snad není možný. Tenhle kluk- to bude číslo.

Když Vincent přikývl, Luky tomu nemohl uvěřit. To jako vážně?

,,Já- vyhrál jsem lístky a slyšel jsem, že tam hodně hrají nějaký tvý oblíbený kapely. Nemusíme tam jít." škrábal se Vinc nervózně na zátylku a Lukáš lehce protočil oči. Zase to dělá.

,,Jdeme!" rozhodl Lukyno a chytl Vincenta za ruku. Takovou blbost si nemůže nechat ujít. Vinc nabízenou dlaň stiskl a oba se vydali do neznáma dál- vstříc Sugar Denny.

Lukáš neodolal a vyfotil venku vchod. Poslal to Jonášovi a nemusel čekat na odpověď. Přišla mu vzápětí.

[TO SI DELAS PRDEL]

[CO TAM DELAS]

[KAMO CO SE TI STALO HROZNYHO ZE SE TAK VYSKYTUJES?]

Lukáš se rozesmál a odepsal mu.

[S Vincentem tu jsem 😂]

Odpověď přišla hned.

[Tak v tom případě si to užijte 😏]

Luky protočil oči.

Chytl Vincenta za ruku a nechali si nasadit náramky. Vešli do předsálí kde stála Denny a Tadeáš osobně. Ověřili lístky a pustili je dál.

Lukáš nemohl uvěřit.

Je na SugarSugar party.

S Vincem.

DNES KRATSI ALE BOMBA TO BUDE.

kulička tapiokyKde žijí příběhy. Začni objevovat