🧋 32 🧋

44 9 11
                                    

Kluci svůj volný den spolu pojmuli líně. Uklidili a uvařili si, to ano, ale pak si lehli na gauč a koukali na YouTube.

Vincent ležel na zádech na gauči a Lukáš se válel na něm. Objímali se a koukali na Minecraft filmy od Moona.

Lukáš byl poměrně unavený, respektive neprobuzený. Trpěl, jelikož si každé ráno dával matchu a tu Vinc doma neměl. Ale dal si alepsoň zelený čaj. Což není úplně ono. Cítil se jak chcíplý pes. A Vinc byl pohodlný polštář.

Když dokoukali film, rozhodli se pustit písničky. Což byl možná trochu problém.

Lukáš zapojil sluchátka a pustil svůj playlist.

Vinc začal protestovat.

,,Notak, dáme pět písniček a pak pět tvých" smlouval Lukáš a pustil si písničky z alba Folklore.

,,No dobře." souhlasil Vinc nakonec. Zaklonil hlavu a zavřel oči. Vnímal zvuky piana a sopránový hlas Taylor.

Lukáš se sám pro sebe culil, když ho Vinc po pěti písničkách nepřemluvil, aby si pustil svoje, ale naopak sáhl po telefonu a "nenápadně" si folklore hodil do playlistu.

Mise splněna.

////

Dá se říct, že kluci byli moc unavení.

Jelikož spali, když Marcela přišla domů. To ona ale nevěděla. Zjistila to až když zavolala do tichého bytu.

,,Vinci? Je tu Luky pořád?"

Uslyšela rozespalé mrmlání. To jako zase spali?

Když vešla do obýváku, uviděla, jak se Lukáš zvedá z jejího syna se sluchátkem v uchu.

,,Dobrý den" pozdravil Luky a Vincent se zvedl na loktech.

,,Ahoj mami."

,,No nazdar. To tu spíte?"

,,No jakoby ano."

,,Kriste vy jste líný."

,,Lenost a únava je rozdíl, mami."

,,Ale dají se sloučit. Co jste za dnešek udělali?"

,,Nic"

,,No vidíš."

Vinc zkřivil obličej do hravého šklebu a Marcela protočila oči.

Lukáš se nechal Vincentem obejmout a Marcela se šla najíst do kuchyně. Kluci po pár minutách odešli, Lukáš domů a Vinc jako jeho doprovod.

Loučili se dlouhým objetím a taktéže dlouhým polibkem.

Ťuťuňuňu oni dva ale už vím jak to skončí chichi.

kulička tapiokyKde žijí příběhy. Začni objevovat