'Sakra, sakra.'
'Já to fakt udělal.'
'Co teď?!'
Nebylo pochyb, že Lukáš panikařil. Nejhorší bylo, že zamrzl na místě. Šokem ze svých činů. Dokonale ho probralo, když Vincent svými rty nešikovně pohl proti jeho. Lukáše zavalila druhá vlna paniky, jelikož nikdy nikoho nelíbal.
Instinktivně pohl svými rty proti Vincentovým. Ten vzal věci do svých rukou, doslova řečeno, když vezmeme v potaz, že si vzal Lukášovy tváře do dlaní, a převzal pomyslné velení. Vedl Lukáše.
Luky se zapřel rukama o jeho ruce, ale pak je přendal do vlasů Vince. Neměl moc času se jimi hrabat, jak doufal, že bude, ale alepsoň je lehce tiskl, aby se tam nerozklepal jak země při zemětřesení. Jeho vnitřnosti se podivně stáhly, ale jemu to na sto procent vyhovovalo.
Vincent se od něj lehce odtáhl, aby svou hlavu mohl přendat na pravou stranu. S tím, jak chytil dech, se do jeho nové oblíbené aktivity pustil s větší vervou až se mu povedlo Lukáše povalit pod sebe.
'Hlavně nepřestávat' notoval si v duchu Lukáš vždy, když měl příležitost se nadechnout.
'Bude to trapný.'
Být na obou klucích, nikdy by nepřestali (vlastní zdroje), ale někdy je prostě potřeba přestat. Nemusí to být ani kvůli dechu. Prostě se pozná pravý čas.
Vincent se nadzvedl od Lukáše. Koukali si do tváře a oba na sobě cítili, jak jim hoří tváře. (Hrozný, jak od nich to teplo sálalo)
Lukáš panikařil. On to začal. Neměl úplně důvod. Nevyznal se v sobě. Nevěděl.
Vincent se sklonil a dal Lukášovi pusu na tvář. Pak se svalil na svou polovinu postele.
,,Měli bychom jít spát." pípl Vinc tiše.
,,Asi jo." odkašlal si Lukáš a sáhl si pro labello, aby si natřel popraskané rty. Rozhodně o tom nechtěl mluvit. Nabídl labello svému společníkovi, který s upřímným díkem přijal a poctivě vrátil.
,,Dobrou noc." řekl potichu Lukáš a zahrabal se do peřiny.
,,Dobrou" řekl prostě Vincent, pod peřinami vyhledal Lukášovu ruku a chytil ji. Na jeho tváři se objevil úsměv, když jí Luky stiskl a otočil se k více k němu.
~~
,,This is me praying that- this was a very first page not where the story line ends-"
Rozezvonil se Lukášův budík po celém pokoji. Bylo 7:20.
Lukášův prvotní instinkt byl, že by si sedl a našel telefon, kde by si pustil něco svižnějšího. Takový better than revenge? Dobrý. Ale nemohl. Nemohl se zvednout, jelikož ho Vincent držel.
A pak mu to došlo. Ležel Vincentovi na hrudníku.
Asi mi nebudete věřit. Ale žádné zkušenosti z praxe nemám. 😋
(Jak bych mohl, doslova píšu fanfikce na wattpad xd)
I'M NOT A SAINT AND I'M NOT WHAT YOU THINK I'M AN ACTRESS WHOA-
(dál pokračovat nemohu, podaval bych lzive informace. fakt nejsem known for things that i do on the matress)POSLEDNI MOUDRO DNE
USINAT S NEKYM ZA RUKU>>>>>>
ČTEŠ
kulička tapioky
RomanceMít letní brigádu ve stánku s bubbletea se Vincentovi zdá jako klidná práce. Dokud se tedy nezmění plány a jemu přibude kolega, o kterého se neprosil. Měl totiž pracovat sám. ,,Vincente, pomůžeš mi prosím trochu?" ,,Jen si pracuj, když jsi tu tak...