🧋 20 🧋

49 8 26
                                    

Flashbacks 😻

,,Říkám ti to dneska po desátý. Myslím si, že se mu líbíš!" rozčiloval se Jonáš a hodil na dotěrného Lukáše zlostný pohled. Lukáš celý den přemýšlel, co znamenalo Vincentovo podivné chování. A stále vymýšlel bizarní teorie, které nedávaly smysl. Jonáš na to měl jednoduchý pohled. Vincentovi se Lukáš líbil. A Lukáš to chtěl poslouchat furt a furt dokola.

Jenže každý pohár trpělivosti přeteče. Jako ten Jonášův.

,,Vážně? Já si-"

,,Lukasíno poslouchej." položil Jony svému kamarádovi ruce na ramena.

,,Doopravdy si to myslím. To, že ti olajkoval všechny fotky, pod některé napsal emoji ohně, a psal ti, že vypadají dobře, to něco je. Myslím, že se mu líbíš."

Lukáš se zamračil. Nesouhlasil.

,,Něco podobného jsem zažil s Romčou. A je to vědecky potvrzený, že ten, kdo je obětí zamilovaného je vždy slepej jak patrona. Nevidí to. Ale já to vidím. A ty k němu taky něco cítíš." řekl oznamovacím tónem a s nesmlouvavým výrazem.

,,Ale já nevím, jestli to co cítím-" začal Luky, ale Jonáš měl psychologický den, tak ho přerušil.

,,Cítíš k němu to stejný jak ke mně?"

,,Ne!"

,,Je to silnější?"

,,Ehm, jo."

,,Nemusíš řešit, jestli je to láska. Zkus to. Pokud to nebude klapat, tak se prostě nebudete vídat. No." řekl, jako by to bylo jasný, jako facka.

,,Nechci mu takle ublížit." ohradil se Lukáš. Vážně mu teď jeho kámoš naznačil, ať je s Vincem, protože se nabízí, bez toho aby chápal své pocity. Co když to z jeho strany láska jednoduše není?

,,On taky neví, co cítí. Až na to přijde řeč, zkuste to. Rada od profíka." zazubil se Jonáš a pustil Lukášova ramena.

Jonáš měl point, ale..

Lukáš prachprostě nevěděl.

Nejradši by se sám v sobě vyznal. Fakt by to chtělo.

,,Jedu za ním." rozhodl se a otočil se směrem k chatě.

,,To mě tu necháš?! Jako doslova?!" zaječel za ním Jonáš a rozeběhl se za ním.

Lukáš se zasmál.

,,Díky za radu..fakt jo. Mám ho rád. Jak se k němu mám chovat?" zeptal se Lukáš nervózně, když ho Jony dohnal.

,,No rozhodně ne jako Marinette když vidí Adriena. Ale ty takle trapnej ani bejt neumíš." zasmál se Jonáš a drkl do svého kámoše.

,,Můžeš v to doufat. Nevadí ti, že půjdu nabíhat mému nastávajícímu?" zavtipkoval Lukáš a balil věci.

,,No co s tebou." protočil oči Jonáš.

,,Přijede Romča! Strádat nebudeš." zachechtal se Luky.

~~

,,Užij si ho." objímali se kluci na nádraží.

,,Co mám sakra dělat, až hu uvidím?"

,,Pozdravit? Obejmout? Nevím." pokrčil rameny Jony a usmál se na svého nervózního kámoše. ,,Udělej to od srdce." dal mu poslední radu a Lukáš nastoupil na vlak.

Mávali si jak retardi a každý se vydal jiným směrem.

Ah, psychologické nálady

kulička tapiokyKde žijí příběhy. Začni objevovat