🧋 27 🧋

47 8 12
                                    

Blížil se konec směny. Vincent byl nervní, protože měl nějaké plány. S Lukášem, samozřejmě.

Přicházeli stále další lidi, kteří zvědavě koukali po interiéru. Teď měli docela makačku a vůbec Vincenta netěšilo, když uviděl otevírající dveře. K jeho překvapení ale přišli dva mile vypadající lidi. Holka a kluk. Oba se zrovna něčemu smáli a tak nějak se na ně zakoukal. Ten kluk si ho všiml a s velkým úsměvem pozdravil. Jeho zírání si však všiml i Lukáš a drkl do něj.

,,Přestaň se flákat, brouku, a pomož mi trochu."

Brouku.

Vincent nevěřil, že mu tak Lukáš řekl. Probralo ho to a radši šel zase makat. Proboha. Řekl mu brouku. Nezdálo se mu to? Nemohlo.

Pak zaslechl Lukášova slova.

,,18, jako vždy?"

,,Jako vždy"

Vincent nasadil nechápavý výraz. Jak jako vždy? Jak jako, že si ho Lukáš pamatuje?

'Vincente, uklidni se. Má vedle sebe holku, vole. A Lukáš ti řekl brouku. Jo. Klídek.' povídal si Vinc sám se sebou a začal připravovat drink 18.

Když jim ho vydával, snažil se mile usmívat. A docela mu to šlo.

Doopravdy mu koutky zacukaly, když došlo na probodávání brčkem víko a ta holka zrovna se smíchem vyprávěla, jak se jí to celý vylilo na oblečení. Kluk málem slítl smíchy na zem. Slyšel Lukáše se chechtat a pak i to, jak řekl něco ve smyslu, že se mu to stává pravidelně.

Loučili se se smíchem, ale jakmile byli pryč, Vinc se otočil na Lukáše.

,,Kdo to byl?"

,,Na to, že spolu chodíme 2 hodiny se tvá žárlivost projevila rychle." zasmál se Lukáš, než pokračoval. ,,Chodí sem často a vždy si dává 18. Je to specifický. On vypadá specificky. Nevím, proč si ho pamatuju."

,,Dobře no."

,,Notak.

,,Promiň."

,,Kdybych byl na mladší, víš o tom."

,,Máš pravdu."

Chvíli bylo ticho.

,,Nevěřím, že žárlíš." zasmál se Lukáš a Vincent se zamračil. Chystal se něco říct, ale Luky ho předběhl. ,,Napíšu o tom status na facebook prodejny."

,,Nech mě bejt! Buď ticho!" zakňučel Vinc a otočil se na místě.

,,I'll never stop-" zanotoval Luky a nadechoval se k další poznámce.

,,Dáme rande? Dnes po směně?" vydechl najedou Vinc a Lukáš zmlkl.

Cože to prosím?

JSEM NA FESŤÁKU, PRŠÍ, JE TU BUBBLETEA STÁNEK A POTKAL JSEM STEJKA A MARTINA. A asi onemocnim 😝


Fotodůkaz: Michal David a jeho věrný plešaty fanoušek (omlouvám se)

HAHA ULOVIL JSEM I CERNY CAJ S MLEKEM

kulička tapiokyKde žijí příběhy. Začni objevovat