🧋 28 🧋

45 9 6
                                    

Rande.

Vincent ho pozval na rande.

Rande. Nějaká procházka. Rande. Jo.

Lukášovi se rozbušilo srdce. Radost mu projížděla celým tělem a ucítil lehký třes jeho rukou. Jeho hrudník se stahoval radostí a v břiše cítil lehtání. Nepřirovnal by to k motýlkům, to fakt ne. Fuj. Mít v břiše motýly. Prostě se mu stáhlo břicho. Příjemně.

,,J-já. Jo. Tak jo." přikývl Lukáš a cítil, jak mu hoří tváře. Nevěděl, jestli je na něm vidět, jak červený je, ale on to cítil.

,,Můžeme dneska? Po práci?" zeptal se nervózně Vinc a podrbal se na zátylku. Jako vždy, když byl nervózní. Lukášovi se to líbilo. Znát jeho body language a navíc- nervózní Vinc je rozkošný Vinc.

,,Jasně, můžem. Ehm-"

,,Chtěl bys přespat? U nás... Já jen.. že mám něco v plánu a končí to pozdě, takže.." Vincent se zasmál, nervózně, a Lukáš přísahal, že zase zvedal ruku, aby se poškrábal na krku. Chytl mu ji, přestože mu to přijde roztomilé.

,,Moc rád."

Vincent se skromně a doopravdy šťastně usmál a Lukáš se na něj zaculil zpět. A pak se mu položil na hrudník v náznaku objetí.

,,Děkuju" řekl tiše Vincent a pevně Lukáše objal.

,,Já děkuju."

Oba se k sobě tiskli a když se Luky odtáhl, chytil Vince za ruku a tu nepouštěl.

Dlouho nikdo nešel a tak si Vincek přitáhl židli a sedl si na ní. Vytáhl telefon, ale dokonale ho zarazilo to, že si Lukáš kecnul na jeho klín. Lehce si poposedl, aby se mu sedělo lépe a nebolela ho prdel, a jemně se na Vince uculil.

,,Dobrý?"

,,Jednou mě zabiješ." zvedl Vinc jeden koutek úst nevěřícně a dostal od Lukáše na něj pusu. Sám si Lukyho pak přitáhl do pořádné pusy. Na chvíli se ztratili sami v sobě a když se od sebe oddělili, Lukáš si zavrtal hlavu do Vincova ramene a na prsty si natáčel jeho delší vlasy. Párkrát ho políbil na tvář nebo pod ucho, ale jinak nic speciálního nedělal.

Ještě se nechal Vincem objímat a nechal se od něj hladit po boku. Opíral se o něj a koukal na něco na telefonu.

Vlastně psal Jonášovi.

[MÁM RANDE, NÁŠI!]

GUESS WHO'S BACK

BACK AGAIN

kulička tapiokyKde žijí příběhy. Začni objevovat