Vinc se probudil se zvukem budíku. Uvědomoval si neznámou tíhu na svém těle, ale jako rozespalý to nedokázal identifikovat. Teď, když se probudil, dokázal. Lukáš.
Zkoprněle ležel. Zvonil budík, museli vstávat, ale tak nějak doufal, že zvedání započne Lukáš. Nechtěl být nezdvořilý.
Naštěstí nemusel. Lukáš od něj vystřelil jako šíp z luku se zbrklou omluvou.
,,Luky, uklidni se, prosím." zakňoural Vincent a vyhrabal se z peřin.
,,Co?"
,,Panikaříš. Zbytečně."
,,Jo, ehm, promiň."
Oba se oblékli a vyrazili do prodejny.
,,Dneska přijdou moji rodiče, prej abych viděl tátu." zamumlal Lukáš se sklopenou hlavou.
,,Promiň, že se ptám..ale co se stalo mezi váma, že ho nechceš vidět?"
,,Vlastně nic. Jen mámu opustil, když se dozvěděl, že otěhotněla se mnou a vrátil se až po 8 letech, že ji miluje a nechce bez ní být. Jsem na něj naštvaný, tohle chování není pěkný. Teď bydlí na naší chatě a za námi jezdí jen občas. My za ním taky jezdíme, ale já se mu snažím vyhýbat." vysvětlil a obejmul se rukama. Ucítil na svém rameni ruku.
,,To je dost na nic. Bál jsem se, aby ti neubližoval." pousmál se smutně Vinc a Lukáše bodlo u srdce.
,,Ne to ne. Občas je fajn a občas má kecy, ale nic by mi neudělal. Mám jen pocit, že je cizí." povzdechl si Lukáš a Vincent ho pohladil po zádech.
,,Víš, že ke mně můžeš zdrhnout kdykoli chceš." Usmál se Vinc a Lukáš se zastavil. Vinc jeho počínání následoval a sledoval Lukáše jak jde k němu a za tváře si ho stahuje níž, aby ho mohl políbit.
,,Díky"
Hiiii!
Dnes je přiložena píseň od Tomma, jelikož 24.12. 😌
Někde na instagramu jsem viděl, že podle věku narození se dá poznat soulmate!
A hádejte co! Můj soulmate se narodil 24.12.
Takže je můj soulmate Ježíš nebo Loui (což se dá brát jako jedna osoba)
(Nejsem ten typ člověka, co by se mu klaněl u nohou, ale jeho pisne jsou vibe a mít fangirl kecy je děsně vtipný!!!)
ŠKODA JEN, ŽE MUJ SOULMATE NENI 24.7.!! MNOHEM HEZCI DATUM A HEZCI LIDI, CO JSOU TU PRO MĚ 24/7 😋😋 (ona ví 😌)
ČTEŠ
kulička tapioky
RomanceMít letní brigádu ve stánku s bubbletea se Vincentovi zdá jako klidná práce. Dokud se tedy nezmění plány a jemu přibude kolega, o kterého se neprosil. Měl totiž pracovat sám. ,,Vincente, pomůžeš mi prosím trochu?" ,,Jen si pracuj, když jsi tu tak...