Lukáš si svůj pracovní výpadek užíval. Ne, že by ho manuální práce na venkově bavila, ale musel se na ni víc soustředit a jediné, na co si stěžoval, byly namožené svaly.
Na Vincenta ani nestíhal myslet, leda před spaním.
Vincent to takle hezké neměl. Myslel na Lukáše každou chvíli a hlavně přemýšlel, jestli k němu něco cítí. Nevěděl.
Lukáš mu chyběl. Mohl cítit tu bolest u srdce a ten neskutečný stesk. Nevěděl, proč mu chybí. Asi si na něj prostě zvykl? Byl s ním celý den, asi mu to prostě chybí. Tento týden pracoval s jeho mámou a celý ten prostor mu Lukáše připomínal. Vždy, když se podíval ke kase a neviděl tam Lukáše, tak si povzdechl. Co by za to na začátku dal? A teď?
Nejhorší bylo, když se na Lukáše ptali zákazníci. Ano, Marcela jim opakovala, že přijde za týden, ale Vincent věděl, že se to stát nemusí. Nevěděl, jak se Luky rozhodl. Ale doufal, že se vrátí.
Lukášův účet na instagramu byl soukromý a nechtěl posílat žádost, jelikož by se prozradil. Nechce, aby si Lukáš myslel, že je to stíhačka. Na jeho Twitter se párkrát podíval, ale on tam stejně nic moc nepřidával, proto tu sociální síť kontroloval méně často.
Jáchym se na něj pomalu odnaštvával, ale stejně ho nepřišel navštívit na směnu. Za to by dal Vinc všechno. Klidně by mu nechal to jedno bubbletea, které mohl vypít za směnu zdarma. Až takle chtěl, aby Jáchym přišel.
,,Co se děje, Vinci?" zeptala se ho Marcela a opřela se o pult. ,,Čekáš někoho? Furt se díváš ke dveřím.."
,,Nečekám. Jen nevím, co s očima." zasmál se nervózně. Marcela zakroutila hlavou. To snad není možný.
Najednou zazvonil zvoneček a do prodejny vešla mladá dívka, ve které Vincent poznal Lukášovu kamarádku.
,,Dobrý den." pozdravila tiše s úsměvem a zavřela za sebou dveře.
,,Dobrý." usmála se Marcela a stoupla si ke kase.
,,Já bych poprosila o čaj 5.." požádala stydlivě.
Zaplatila ho a když se starší žena ptala, zda-li je to vše, obrátila se na ní s prosbou.
,,Mohla bych mluvit s Vincentem?" zeptala se zdvořile a Marcela k němu pokynula, ať jde k nim.
,,Jděte ven. Udělám ten čaj." řekla s povzbuzujícím úsměvem a dala se do přípravy.
Vincent dívku následoval ven, kde se na něj otočila.
,,Jsem Romana, kámoška Lukáše. Jony mi volal, že jste měli s Lukášem nějaké neshody, ale to já řešit nechci. Lukáš je prý děsně zmatený, jelikož jsi mu dal pusu, že?" konfrontovala ho přímo a Vincent zčervenal. Cítil, jak má teplé uši.
,,J-jo, já, no jakoby-" chechtal se nervózně a drbal se na zátylku.
,,Cítíš k němu něco?"
,,J-já nevím, já-"
,,Notak..to musíš vědět."
,,Dobře, možná něco jo, ale prostě si nejsem jistej a nedokážu na to přestat myslet-" zaskučel Vinc a prohrábl si zoufale vlasy.
hadejte kdo sedí u rentgenu? 😋🤪🦵
ČTEŠ
kulička tapioky
RomanceMít letní brigádu ve stánku s bubbletea se Vincentovi zdá jako klidná práce. Dokud se tedy nezmění plány a jemu přibude kolega, o kterého se neprosil. Měl totiž pracovat sám. ,,Vincente, pomůžeš mi prosím trochu?" ,,Jen si pracuj, když jsi tu tak...