🧋 35 🧋

38 8 3
                                    

,,Ahoj Luky."

Vinc dodržel své slovo a pevně si Lukáše přivinul na hrudník. Ten ho pevně sevřel.

,,Jaká byla noc? Spal jsi?" ptal se Vinc starostlivě a natáhl deštník tak, aby na ně nepršelo. Lukášova mikina byla celá mokrá od deště což tak nějak Vinc čekal a vzal mu jednu na převlečení.

,,Nakonec jo." usmál se unaveně Lukáš. Rozhodně si dokázal představit lepší spánek.

,,Udělám ti matchu." Usmál se Vinc starostlivě.

,,Děkuji ti, princi můj." Lukášovo srdce udělalo kotrmelec.

,,Promiň, bílého oře nemám." zasmál se Vinc a strčil si ruku do kapsy.

,,Škoda." pokrčil rameny Lukáš a Vincovu ruku si přetvořil na rámě. Opřel si hlavu o jeho rameno a oba došli až k prodejně v tichosti. Hned, jak vešli dovnitř, začali připravovat čaje na prodej a Vinc speciální matchu pro speciálního kluka.

Když ji měl hotovou, nechal Lukáše aby ho přitlačil na linku a pak se o něj opřel. Unaveně usrkával matchu a když si párkrát lokl, s úsměvem zvedl hlavu.

,,Je dobrá. Děkuju."

Vinc Lukáše objímal kolem pasu, ale teď jednu ruku přesunul do jeho vlasů.

,,Tak to jsem rád."

Lukáš spokojeně sklonil hlavu a opřel si ji o rameno vyššího. Zavřel oči a nechal se objímat. Popravdě, zvuky deště a ruka v jeho vlasech ho uspávala, ale dokonale ho probral hrom, který se rozezněl hned po záblesku světla. Více se natiskl na tělo u něj.

,,Není ti zima? Mám s sebou mikinu-"
začal Vincent, jelikož si myslel, že Lukymu je zima. Byl totiž jen v tričku, jeho mikina se sušila na radiátoru.

,,Trochu. Můžu?"

Po přikývnutí se Vinc vydal k batohu a během chvíle o mikinu přišel.

Oba se pustili do práce, opět.

,,Nevadilo by, kdybych si vzal sluchátka?" zeptal se Lukáš, který se snažil neslyšet přírodní element za okny.

,,Mám bezdrátová. Chceš si pustit něco dohromady?" nabídl Vinc a široce se usmál, když Lukáš přikývl.

Lukáš rozhodl o hudbě a Vinc reagoval protočením očí.

🤭🤭🤭

ODPOVEĎ NA TO, CO PUSTIL LUKÁŠ, JE ZDE!!

ODPOVEĎ NA TO, CO PUSTIL LUKÁŠ, JE ZDE!!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Měl jsem kreslící náladu 😋

kulička tapiokyKde žijí příběhy. Začni objevovat