🧋 31 🧋

44 9 6
                                    

,,Vincente? Je 9."

Kluky probrala tato 3 slova. Lukáš zažumral ke dveřím, kde stála Marcela a Vincent se nadzvedl na loktech. Oba byli k smrti unavení a jen myšlenka na vstávání se jim příčila.

Marcela se zhluboka a teatrálně povzdechla a protřela si čelo.

,,Dneska to beru za vás. Spěte." zavřela dveře a Vinc spadl do peřin. Objal Lukáše a zavrtal si hlavu do jeho ramene.

,,Usneš?" zeptal se Vinc z posledních sil a cítil, jak mu těžknou víčka.

,,Asi ne, ale spi." usmál se rozespale Lukáš a namáčkl se na Vince.

,,Uh-hm" přikývl Vincent a usnul. Byl mrtvej a byl si jistej, že se vzbudí až po dvanácté. A Lukáš taky usnul. U Vince bylo příjemně a teplo a tak nějak se mu zavřely oči...

Nakonec se první probudil Vincent. Lukáš spal jak zabitej a Vinc měl v puse jeho vlasy. A měl přeleženou ruku. Problémy spaní s někým v objetí. Stejně se ale k Lukymu dál tulil, jen si vyndal z pusy ty vlasy. Ew.

Lukáš se dlouho neprobouzel a tak Vinc poté, co se přesvědčil, že Lukáš stále dýchá, našel svůj telefon a zapojil si sluchátka. Koukal na videa ze včerejška. Chvíli se udivoval nad hrůzou co vlastně natočil, jelikož obvykle jeho natáčecí schopnosti bývají lepší. Ale nakonec se jen přitrouble usmíval jelikož Lukášovo ječení slyšel zřetelně.

,,Nespíš?" zamrmlal Lukáš mimo video a Vinc si vyndal sluchátka.

,,Už ne, Růženko." uchechtl Vinc a sledoval, jak Luky i přes rozespalost protáčí oči.

,,Nehledej Růženku, nejsem Šípková a bla bla, je mi to jasný." zamrmlal Luky a hodil si polštář na hlavu, aby ho Vinc nemohl obtěžovat svými referencemi.

,,Notak!" uslyšel Luky tlumeně a pak na něj dopadl Vincent.

,,Seš těžkej, blbče!" zaječel Lukáš a začal sebou se smíchem házet.

,,Nejsem!"

,,Slez ze mě!" pokračoval Luky a pomalu nemohl dýchat. Jak smíchem, tak těžkou váhou na jeho těle.

,,I'LL NEVER STOP" zapěl Vinc a odkulil se pryč z Lukáše.

,,No konečně." začal zhluboka dýchat Lukáš aby dohnal nedostatek kyslíku. Tato činnost mu nezabrala dlouho, jelikož ho přerušil Vincent.

Ten se k němu vrhl a natáhl se tak, aby ho mohl políbit.

🥰🥰🥰

Úplně nevím jak to skončím, ale konec se blíží. 😈😈

kulička tapiokyKde žijí příběhy. Začni objevovat