2.

574 56 21
                                    

-Szia Jis!- ül le Jisung mellé Daehyun, miközben egy csókot nyom a szájára, amit Minho csak fintorogva néz.- Ülj le Minho!

-Han Jisung vagyok.- mosolyog édesen a fiú kezét az idősebb felé nyújtva.

-Lee Minho.- bólint majd kezet fog vele, amit bár sose szokott, jelenleg annyira megbabonázta az omega fiú, hogy bármit megtenne.

-Annyira örülök, hogy találkoztok! Mindkettőtök fontos számomra, és szeretném ha jóba lennétek!- szólal meg pár perc csend után Daehyun izgatottan.

-Fogd be. Fáj tőled a fejem, és már ezt többször is hallottam az ide vezető úton.- mondja lekezelően Minho.

Jisung pedig kissé össze húzta magát, nem szokott hozzá az ilyesfajta hangnemhez, na meg sose találkozott még igaz alfával.

Köztudott, hogy hiába van egy omegának alfája, ha egy igaz alfa a közelében van, mindig veszélyezve érzi magát, és jelenleg Jisung is ezt érzi. Ezért is illatozza be az egész éttermet, ezzel magukra vonva minden tekintetet.

-Jis mi a baj? Rosszul érzed magad?- simít Jisung hátára Dae, majd ő is kiengedi ananász fermonjait, hogy lenyugtassa az omegáját.

De ez se segít a fiún, és még mindig csak csendben ül és illatozik.

Viszont az ananász mellett felerősödik valami sokkal intenzívebb és ez rögtön lenyugtatja Jisungot, és abba marad a kókusz illat.

Daehyun össze zavarodva néz legjobb barátjára, hogy volt képes lenyugtatni az ő omegáját? Talán nem is ő volt, hanem Jisung az ő illatára nyugodott le, csak épp akkor engedte ki magából Minho is. Igen. Biztosan ez történt. Hiszen Minho a legjobb barátja, és mindig is utálta az omegákat.

-Mi lenne ha inkább rendelnénk valamit?- kérdezte Jisung, mikor kellő képpen lenyugodott.

-Benne vagyok!- mosolygott Daehyun majd arcon puszilta párját.

-És mond Jisung. Hogy tudod elviselni ezt a degeneráltat?- kérdezte Minho.

-Szeretem őt, emiatt?- válaszolt Jisung, amit Lee csak felvont szemöldökkel hallgatott.

-És nem volt korai ez a megjelölés?

-Minho mondtam már. Ez nem a régi idők, hogy várjunk vele ennyi időt. Szeretjük egymást.- szólalt fel Daehyun.

-Nem téged kérdeztelek.- nézett rá Minho vörös szemekkel.- Jisung?

-Hát... szerintem is jó ötlet volt.- mondta halkan a mókus arcú fiú lefele nézve, ezzel lebuktatva magát az igaz alfa előtt.

-Értem. Hát akkor nincs mit tovább kérdeznem. Pincér!- kiabált a legidősebb, mire nem kellett sok meg is jelent a hívott személy.

Mindhárman elhadarták a rendelésüket, majd mikor a felszolgáló visszaindult volna, Minho megállította.

-Kérem hívja ide a tulajdonost.

-Valami gond van?- kérdezte pánikolva a fiú.

-Hát azt majd én eldöntöm.- mondta kimérten, majd a kiszolgáló fiú elfutott.

-Valami baj van Minho?- kérdezte Daehyun.

-Majd meglátjátok.- mondta kimérten, ezt követően pedig a szemük elé tárult a tulajdonos.

-Valami gond van Lee Minho?- kérdezte a férfi egy halvány mosollyal az ajkain.

-Végre hogy ide értél Hwang.- állt fel az igaz alfa majd egy öleléssel köszöntötte a másikat. Ki idő közben már letelepedett az asztalhoz, és a három alfa társalgásba is kezdett.

Jisung eközben pedig végig mérte az új személyt. Ő nem volt igaz alfa, de mégis kimért és szigorúak voltak az arcvonásai. Jisung sose látta még őt, de az illatát már érezte valahol, vagyis inkább valakin. Fekete ribizli.

Egyértelműen érezte már ezt az illatot, de nem jut eszébe hogy hol, vagy kin.

-Na és ő ki?- kérdezte meg az alfa Jisungra nézve.

-Oh! Hadd mutassam be neked. Han Jisung. Az omegám.- mondta vigyorogva Daehyun.

-Omegád?- ráncolta össze homlokát a férfi.- Hwang Hyunjin vagyok. Hallottam már rólad.

-Tényleg?- nézett rá kitágult szemekkel Jisung.

-Igen. Azt hogy kitől, már nem emlékszem, de hallottam már a nevedet.- közölte.
-Viszont nekem mennem kell. Még a végén feljelent valamelyik vendég.- állt fel Hyunjin majd vissza ment az irodájába.

-Ki volt ez?- nézett Minhora és Daehyunra az omega.- Ismerős volt az illata.

-Igen?- érdeklődött meglepetten Dae.

-Igen, bár nem tudom hol, de ismerős.

-Mi lenne ha inkább ennénk, és hagynánk ezt a témát?- mondta Minho.

Mind a hárman elkezdtek enni, míg Minho jobbnál jobb kérdésekkel bombázta Jisungot, amit bár furcsált az elején Daehyun, jobban belegondolva rájött, hogy Minho csak a kedvére akar járni és tényleg megbarátkozni az omegájával. És emiatt nagyon örült, hogy ilyen barátja van.

Unreachable/MinsungDonde viven las historias. Descúbrelo ahora