3.

581 55 25
                                    

🐰

-Szóval...te most vonzódsz egy megjelölt omegához?- kérdezte Hyunjin zavarodottan.

-Igen...mármint nem! Mikor beléptem abba a térségbe ahol ő volt...teljesen magához vonzott. Fogalmam nincs mi miatt Hyunjin.- válaszolt Minho.

-Tehát vonzódsz hozzá.- jelentette ki a magasabb fiú.

-Te ezt nem érted! Sose voltál még ilyen helyzetbe!- mondta idegesen az idősebb, majd hátra dőlt a kanapén.

Minho és Hyunjin régóta barátok, és néha-néha össze járnak egy-egy sörözésre. Ami jelenleg ma jött el nekik. És Minho kihasználva az alkalmat elmondta neki, hogy mit érzett mikor először meglátta Jisungot.

-Ja. Nem voltam még ilyen helyzetbe, az én omegámnak nincs másik alfája, csak én vagyok. Szar helyzetbe lehetsz, haver.- paskolta meg a vállát.

-Mi az hogy a te omegád?- nézett zavarodottan Minho.

-Jobban mondva, még nem jelöltük meg egymást. Szeretnénk mindketten legalább 1 évet várni vele, és nem rögtön bele csapni a közepébe, de igen. Van egy omegám. - vigyorgott büszkén Hyunjin.

-Hazudsz!- vádolta meg az igaz alfa, de a másik csak nevetve fejet rázott.- Lehidalok! Sose gondoltam volna, hogy neked...- mutogatott Minho.- Omegád lesz.

-Anyád.

-Nem, nem! Nem úgy értem, hogy szarul nézel ki! De sose volt időd az ilyenekre. Na és mond. Hogy hívják?- mosolygott Lee.

-Sokat ittál már, Lee Minho. Nyugtasd le a segged. A neve pedig. Lee Felix.- mondta büszkén Hyunjin.

-Te komolyan együtt vagy, Korea leggazdagabb alfájának, az omega fiával?!- kiabálta hangosan Minho.


🐿️

-Nagyon fáj a hátam.- dőlt Jisung ágyába, a legjobb barátja.

-Talán nem kellenne annyit...

-Ki se mond! Hidd el az én helyembe te sem ellenkeznél!- vágott mondatába Felix.

-Mivel nem tudom kiről van szó, ezért azt mondom, hogy de. Nekem amúgy is már van alfám.

-Persze, persze! Jisung egyáltalán miért kellett ennyire sietnetek ebben a kapcsolatban?- nézett fel rá a fiatalabb.

-Felix...

-Te nem gondolod, hogy ez egy kicsit elhamarkodott volt?- faggatózott tovább.

-De! Viszont Felix, mit tudtam volna tenni? Ott voltam alatta, ha megakadályozom lehet szakít velem! - akadt ki Jisung.

-Kényszerített?!- kérdezte ugyanolyan hangnemben Felix, mint a másik.

-Nem!-vágta rá rögtön Jis.- Nem?

-Oh Sung...-ölelte meg Felix, Jisungot.-Szereted őt?

-Igen...

-Én nem, de ez mellékes. Ha még egy ilyen történik, megetetem vele a farkát. Nem érdekel, hogy neked ez mennyire fog tetszeni, avagy sem. Nem is akarok vele találkozni, mert akkor úgy se tudom majd megállni, hogy ne üssem meg.- mosolygott ártatlanul Felix.

-Hidd el. Daehyun jó ember. És biztos vagyok benne, hogy több ilyen nem fog történni, de mesélj. Neked ki is az a titokzatos alfád?-terelte a témát Jisung.

-Tudtam hogy egyszer el kell mondanom, de még egy kicsit húzni akartam... biztos nem ismered. Mondjuk attól függ, hogy mennyire vagy jártas a városi gazdagokkal.- kezdte Felix.- Hwang Hyunjin...

-Ő az akivel nemrég találkoztam! Az étterem tulajdonos! Igen! Minhonak volt valami nagy haverja. Tudtam, hogy ismerem valahonnan. Az illata nagyon ismerős volt, de nem jutott eszembe honnan.

-Einstein vagy, Jisung. Igen ő. Ó istenem...-sóhajtott Felix.- Ki is ez a Minho pontosan? Hyunjin megemlítette a barátai nevét, és ő is közte volt, de nem nagyon ismerem.

-Hát... Az biztos, hogy Daehyun legjobb barátja, és igaz alfa. Még csak egyszer találkoztam vele, de néha vörösen izzott a szeme, és esküszöm neked, hogy olyan szigorú mint valami tanár. Mondjuk fogalmam nincs mit dolgozik. Viszont a közelében nagyon furcsa érzés lett úrrá rajtam, és Daehyun se tudott lenyugtatni. Csak ő...

-Mármint Minho?- kérdezett vissza Felix.

-Igen...

-A saját alfád nem tudott lenyugtatni, de egy idegen igen?- értetlenkedett.

-Igen. Fogalmam nincs mi miatt! De az biztos, hogy mostmár szeretem a whiskeyt.- jegyezte meg Jis.

-Érdekes. Nem lehet hogy...

-Ki se mond. Ne is feltételezz ilyet. Fogalmad nincs, hogy mire gondolsz. Verd ki a fejedből nagyon gyorsan. Nekem alfám van, szeretem őt, és ő is engem. Ne is gondolj ilyenre mégegyszer.- mondta Jisung ingerülten.

-Oké? Hátrébb az agarakkal, Han Jisung. Csak végig futott egy gondolat az agyamon, de te tudod. Viszont ezt jobb ha megosztod valaki mással is. Talán ők okosabbat tudnának mondani.

-Majd.- flegmázott tovább Sung.

-Rendben. Inkább megyek. Látom hogy rossz kedvedben vagy. Nekem meg nincs kedvem ehhez. Szia Jis!- ment ki a szobából Felix.

Jisung kiakarta verni a fejéből ezt a Minho férfit, de hiába próbálkozott. Hiszen amióta találkoztak csak rá gondol. 

🐰

-Igen.- válaszolt nyugodtan.
-És megyek is. Hiszen írt, hogy találkozni akar.- állt volna fel Hyunjin, de Minho nem engedte.

-Na nem! Ki vagy te?- szűkítette össze szemeit az idősebb.

-Hwang Hyunjin?

-Nem. Ez valami üzleti kapcsolat, az éttermed érdekében vagy mi?- hitetlenkedett Minho.

-Kussolj már. Sose találkoztam az apjával. Majd fogok egyszer, de nem most. Nem is érdekel, hogy gazdag, vagy hogy ki az apja. Téged lehet érdekelnek az ilyenek, de én tényleg szeretem őt.

-De szerelmes lettél.-fintorgott.-Hiszek neked, de hidd el engem se érdekel a gazdagság, meg a kapcsolatok. A magam embere vagyok. Elvégre én is gazdag vagyok.- egoistáskodott Minho.

-Seggfej.- állt fel Hyunjin.- Jobb lesz ha megyek.

-Ha ittál, hogy fogsz vezetni?!- kiabálta utánna Minho.

-Szerinted minek mentem át a vizsgán?!- jött a válasz távolról, mi csak megmosolyogtatta az ottmaradt férfit.

De amint magába maradt, újra vissza tért a gondolataiba Han Jisung. Az illata, az arca, a dereka, maga az egész omega fiú. Sose látott még nála szebbet. És hiába barátja Daehyun, úgy gondolja, ő nem érdemli meg Jisungot. Nem is kellenne együtt lenniük. De nem veheti el tőle. Hiszen barátok. És mindig is úgy nevelték, hogy nem vehet el egy alfától az omegáját, de az érzéseit nem tudja irányítani.

Unreachable/MinsungWhere stories live. Discover now