25.

467 50 33
                                    

🐿️

Ami történt, az egy hétben:
...

-FOGD BE!- üvöltötte Daehyun, földhöz vágva a kezében lévő poharat, ami egyenesen Jisung lábára esett, ezzel felsértve vékony bőrét.

Jisung össze rogyott a hirtelen fájdalomtól, és lábához kapott, amiből megállás nélkül ömleni kezdett a vér.

-Akkor se foglak már szeretni. Minhot szeretem.- szűrte fogai között az omega, könnyes szemekkel a fájdalomtól.

-HA MÉGEGYSZER ILYET MONDASZ, AKKOR NEM CSAK TE, DE MINHO IS SZENVEDNI FOG!- emelte fel még jobban a hangját, amibe az egész pince beremegett.

-Meddig akarsz itt tartani, hm?! Minho már biztosan keres!- beszélt vissza Jisung, de csak egy hatalmas pofont kapott arcára.

-Amint vissza viszlek szakítani fogsz Minhoval! Ha nem teszed meg akkor megöllek, és őt is!- kiabált az alfa, miközben Jisungra rángatott egy mellényt.
-Csak hogy tudd, ez tele van bombával, és én irányítom, hogy mikor robbanton ez fel. Még egy rossz szó, és vége.- csatolta össze, majd otthagyta a vérző omegát.

Jisung szorosan fogta szétmarcangolt lábát, miközben zokogott.
Daehyun egy borzalmas ember, és sose kellett volna együtt lenniük.
Nem lett volna szabad aznap este hinnie neki.

Szégyelli magát Jisung, de miután hazajöttek a parkból,
lefeküdtek.

Másnap mindent megbánt, de nem akarta elkeseríteni az alfát, de mostmár soha többé nem tenné meg.
Főleg úgy, hogy azóta fogságba tartja őt az idősebb, és bántja is.

Pár perc múlva újra kinyílt a szoba ajtaja, és Daehyun bukkant fel.
Kezében egy elsősegély doboz volt, és egy tál étel.

-Nem kell a segítség.- suttogta halkan Jisung.

-Akkor hagyd, hogy elfertőzzön. Nekem aztán teljesen mindegy.- rakta le a tányért, majd megfordult, hogy otthagyja a vérző fiút.

-Várj!- állította meg Jisung, hisz mégse akart itt maradni sérülten.

Daehyun mosolyogva fordult vissza. Tudta, hogy képes manipulálni a fiatalabbat, és ezt mindennél jobban imádta.

Vigyorogva ült le a másik mellé, majd emelte le kezeit a lábáról, ahol ott éktelenkedett megannyi vágás, néhány mély volt, a többi pedig csak karcolások.

Egy vatta korongot vett elő, majd szárazon elkezdte leszedni a még friss vért. Utána egy vizes, tiszta kendővel pedig, a már oda alvadt vért tisztította le.

-Ez csípni fog.- jelentette ki, majd választ se várva ráfújta a fertőtlenítőt.

Jisung felszisszent és bele mélyesztette körmeit saját magába, hogy levezesse a fájdalmát.
Daehyun egy fáslival elszorította a mélyebb sebeket, majd felállt, és az omegát is felsegítette, aztán leültette az asztalhoz, és elé tolta a tányér ételt.

-Nem vagyok éhes...

-Akkor holnap nem fogsz kapni.- mondta határozottan Daehyun, mire Jisung rögtön enni kezdett.

-Bipoláris vagy.- mondta Jisung, de a másik csak hangosan felnevetett.

-Talán az vagyok. Viszont ez nem jelent semmit. Van számodra egy ajánlatom.

-Nem kötök veled.- nézett szemeibe Jisung.

-Nem érdekel. Hiszen tudod...én irányítom az életed.- forgatta meg kezeiben a mellényhez járó készüléket.- Szakítasz Minhoval, elhiteted vele, hogy sose szeretted, és hozzám jössz.

-NEM!- kiáltott fel Jisung, mert erre sose lenne képes.

-Akkor mindketten meghaltok.- rántotta meg vállait Daehyun.

Jisung csendbe maradt. Hosszasan elgondolkodott, de bevallja semmiképp se szeretett volna meghalni, és Minhonak sem eshet baja.
Kifújta bent tartott levegőjét, és Daehyun szemébe nézett.

-Rendben...

-Ez a beszéd! Te vagy a jegyesem!- tapsikolt Daehyun, majd Jisunghoz lépett és erőszakosan ajkaira tapadt.

Jisung ellenkezni próbált, de gyenge volt egy alfához képest, és a kimerültség miatt megmozdulni se tudott.

-Utállak.- mondta Jisung, mikor a magasabb elvált tőle.

-Én is szeretlek, Sungie.- nevetett Daehyun, majd otthagyta a másikat.

Mit tett Jisung, hogy ezt érdemli?
Mikor csak rosszkor szeretett bele, rossz emberbe.

Csak véget akart vetni a kapcsolatuknak, erre Daehyun bezárta ide, arra kényszerítve, hogy hazudjon annak akit tényleg szeret.

Ő nem akart semmi mást, csak boldogan élni Minhoval, de ezek szerint számára ez is lehetetlen.

Nem elég, hogy egész gyerek korában szenvedett, de még most is ezt kapja.
Bárhogy próbálja, sose fogja tudni lemosni magáról a múltat.

A/N: Ez a Daehyunt én már rég megöltem volna, de hát nem én vagyok fogva tartva.
😒😒😒

Btw, ma van a névnapom!!!😙

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Unreachable/MinsungTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon