19.

494 54 20
                                    

🐿️

-Elment?! Mármint úgy érted, hogy el?- csattant fel Jisung, mikor Felix elmesélte neki a történteket.

-Igen Jis, el ment. Rendesen. Veszekedett velem, és azt mondta nem akar gyereket. Elment.- sírt a fiatalabb.- Szakítani fog velem....

Jisung nem tudta mit kéne tennie, így szorosabban Felix mellé ült, és támogatóan simogatni kezdte a hátát.
Nem akart beleszólni a kapcsolatukba, de biztos rosszul esett az is Hyunjinnak, hogy Felix nem sürgette a gyermek bevallását, és egy véletlen folytán jött rá a dolgokra. Persze érthető a terhes omega helyzete, de mégis Hyunjin az apa.
Mindenki előtt vele kellett volna megosztania a hírt, ha a helyzet normális lenne.

-Nem tudod hol van most?- szólalt meg lágyan Jisung.

-Fogalmam nincs.- szipogta Felix.

-Lokátorotok megvan osztva?- pattant ki Jisung agyából a hirtelen ötlet, mire a kisebben is felcsillant egy kis remény.

Felix előkapta a telefonját, és sietve bele lépett a lokátor nevezetű applikációba, amibe megannyi ismerőse kijött, hogy melyik hol található most, de külön ki volt jelölve Hyunjin, így látták mindketten, hogy a tőlük pár sarokra lévő bárban van.

-Elkellene menned érte.

-Nem.- makacskodott Felix.- Elmennél érte?- vetette be a kutya szemeit, mire Jisung csak megforgatta a szemeit.

-Felnőtt ember. Tudd magáról gondoskodni.

-Nem tud. Kérlek...- kérlelte tovább Felix.

Jisung megelégelve a másikat bólintott, majd kiment, hogy megkeresse Hyunjint, és helyre is rakja.

Mikor belépett abba a bizonyos bárba ott ült, mint egy depressziós fiú.
Magában iszogatta az italát, de nem tűnt részegnek. Sokkal inkább elkeseredettnek.

-Hyunjin?- ült le mellé Jisung, az említett pedig rögtön felnézett.

-Már csak ez hiányzott.- hajtotta le a fejét az alfa.

-Figyelj... nem önszántamból jöttem érted. Lix aggódik...

-Felix nem tud semmit!- vágott szavába Hyunjin.

-Miről beszélsz?

-Jisung én nem tudok egy gyerekről gondoskodni jelenleg! Most indult be a vállalkozásom nem hagyhatom ott, egy gyerek miatt! Nem is az omegám Felix!- csúszott ki a száján az utolsó mondat, mire ő is és a fiatalabb is inkább csendben maradt egy ideig.

-Szereted őt, és ő is téged. Itt nem csak a gyerekről van szó. Hisz ha elhagyod elveszíted Felixet is. Lehet, hogy még nem vagytok megjelölve, de attól még az omegád, mert szeretitek egymást. Nem kell azt szeretned, akit muszáj. Egyszer úgyis eljön a jelölés napja is, és hidd el, semmiben se fogtok változni.

-Ezt azért mondod, mert a te alfád, nem is az akit szeretsz?- kérdezte felhúzott szemöldökkel Hyunjin, Jisung pedig zavarában csak lehajtotta a fejét.
-Minho szerelmes beléd.

-Tudom.

-Tudod?- lepődött meg Hyunjin.

-A tegnap...

-Ó.....nem kell részletezni, kösz.

-Nem is akartam, főleg neked.- forgatta meg szemeit az omega.

Hosszas csend telepedett közéjük, míg Hyunjin lehúzta az utolsó kortyot, és egy nagy összes pénzt otthagyva kiment a szórakozó helyről.
Csendben mentek egymás mellett Felix házához, mígnem az alfa meg nem törte azt.

-Szerintem ha hamarabb találkozunk, jóba is lehetnénk.- mondta Hyunjin, bele nézve Jisung szemeibe.

-Biztosan... bár most is lehetnénk azok, ha nem lennél ilyen fasz velem.

Hyunjin elnevette magát a másik megszólalásán. Abszurdnak nézhetett ki ez a röpke beszélgetésük, de tényleg legjobb barátok lehettek volna.

-Mióta tudjátok, hogy Felix terhes?- tudakolta Hyunjin.

-Egy hete, de tegnap voltunk a rendes vizsgálaton.

-Tegnap?! Mármint csak ti ketten?- kérdezte csalódottsággal a hangjában a magasabb, amire csak egy hümmögést kapott válaszul. - Miért nem mondta el?

-Nem tudom. Talán félt. Attól a redakciótól, ami ma meg is történt. Össze törted őt. Azt hiszi elfogod hagyni.

-Borzalmas apa vagyok.- motyogta Hyunjin, mikor pont beléptek Felix házának küszöbén.

Felix ott állt az ajtó előtt. Könnyes szemekkel nézett egymásra a két fiú. Majd egyszerre megmozdulva ölelték meg egymás jó szorosan. Semmiségeket suttogva a másik fülébe.

Jisung mosolyogva fordított hátat az ölelkező párnak, miközben ő is a saját alfájára gondolt.
Arra akit nemrég látott, de már most hiányolja.
Minhora.
Mert hiába rezeg a léc a kapcsolatukba, és nem is nyilvános, na meg nem is helyes, mégis alfája ként gondol rá.
Pedig a jelölés sincs még a nyakukon.

A/N: 100% ha lesz következő könyvem Hyunsung lesz, mert nagyon delulu lettem az utolsó időben miattuk.
Két napja nem is volt rész, most meg gyorsabb voltam mint valaha.😛
Btw olyan rossz idő van itt nálunk, hogy nem tudok kimenni, (nem mintha annyira szoktam volna) úgyhogy ez az oka amiért most gyors voltam.
Holnap jön a következő rész! 🤪🤪

Unreachable/MinsungWhere stories live. Discover now