🐰🐿️
-Ne haragudj...- húzódott el Jisung, mielőtt még megcsókolták volna egymást.
Minho is vissza hőkölt a kisebbik után, majd beállt közéjük a kínos csend, de most egyikőjük se tudott semmilyen témát felhozni, hogy oldani tudják azt.
Csendben hallgatták a folyót, miközben próbálták kiverni fejükből azt, hogy mit is akartak pár perccel ezelőtt megtenni.
-Tudod, nem gondoltam, hogy ilyen kellemes társaság vagy. Mármint...voltunk mi már ketten együtt, de akkor mégse igazán csak ketten voltunk. Érted?- szólalt meg Jisung.
-Értem...
-Vissza indulhatnánk, kezdek fázni.- motyogta a fiatalabb, mire Minho azonnal felpattant, és felhúzta Jisungot is a stégről.
A visszafele utón Jisung megpróbált nyitni a másik felé, de Minho mindig csak egyszavas válaszokat adott neki, így egy idő után a kommunikációjuk kudarcba fulladt.
Mikor Jisung házához értek Minho megállt a küszöbön, és már ő is hazaindulni készült.-Nem akarsz, itt aludni?- kérdezte Jisung, kissé szégyenlősen.
Minho mosolyogva nézett rá, de azonnal lehervadt a kedve, mikor eszébe jutott mit is csináltak nemrég.
Hogy is gondolhatta, hogy Jisung viszonozni fogja a csókját?-Sajnos várnak otthon, így mennem kell. Majd máskor.- hazudott az idősebb, eleresztve egy halovány, kamu mosolyt.
Jisung bólogatva tudatta, hogy megértette a szavait, majd egyet előre lépett, hogy közelebb legyen Minhohoz, és annak szája sarkára adott egy puszit, aztán mosolyogva vissza hátrált.
-Jó éjt Minho.- suttogta, és bezárta a bejárati ajtaját.
Minho meglepődve kapott a még mindig bizsergő részhez, és most újra vissza jött minden kedve.
Vigyorogva futott le a lépcsőházba, és boldogan dudorászva vezetett haza.Jisung mindezt végig nézte a fenti ablakból, ahogyan kifut Minho, és táncikálva beszáll, majd elhajt a kocsijával.
Lehet nem lenne szabad egyre jobban kiengedi az érzéseit, de lehetetlen, hogy egymás jelenlétébe, vissza tartsák magukat.DAEHYUN
Daehyun másnaposan feküdt 2 omega, és egy béta között. Vigyorogva gondolt vissza az estére, majd össze szedelőzködve elindult Jisung lakása felé, mert eszébe jutott, hogy egy hete nem látta az omegáját.
Ahogy oda ért megcsapta az orrát a whisky illat, és vörösen izzó szemekkel rontott be a házba.
Minhot kereste, mert köztudottan csak az övé lehet ez az illat, elvégre Jisung nem iszik whiskyt.-JISUNG?- ordította az alfa, mire felbukkant a kisebb feje a konyhába.
Az omega rémülten nézett a barátjára, majd kiszaladt elé, de nem kellett volna, és erre Jisung is rájött, mikor meglátta a másik piros szemeit.
-Minho itt van?- kérdezte ingerülten, keresve a másik férfit.
-Nem! Miből gondolod?- mondta pánikolva az omega.
-Abból, hogy egy hete be se engedsz, most meg mégis olyan szag van, mintha Minho kiengedte volna az összes feromonját ebbe a házba! Mond meg tisztán! Itt van?!- üvöltözött az alfa, ezzel megijesztve Jisungot.
-Nincs itt! Nem is volt itt! Nem értem mire gondolsz! De nem beszélhetsz így velem, főleg nem a saját házamba!
-Ne feleselj vissza!- csattant Daehyun keze, Jisung sima bőrén, majd amint rájött mit tett, szájára kapott.- Úristen Jis... annyira sajnálom! Ne haragudj! Nem akartam!- próbált a másik után nyúlni.
-Menj el Daehyun.- húzódott hátra Jisung.
-Saj...
-Tűnj el!- kiabált rá Jisung, majd kilökdöste a házból, és rácsapta az ajtót.
Daehyun tetteit megbánva meredt a falapra. Annyira eluralkodott rajta a düh, hogy bele se gondolt mit tesz, csak azután miután megtette.
🐿️
Jisung zokogva emelte füléhez a telefont, reménykedett benne, hogy a legjobb barátja felfogja venni a telefont.
Párszor kicsöngött a készülék, majd csak a motoszkálásból lehetett észlelni, hogy felvették.-Jis?- szólalt meg mély hangján Felix, amint felvette a telefont.
-Át tudnál jönni?- kérdezte szaggatottan az idősebb.
-Mindjárt ott leszek.- válaszolta a kisebb, annak ellenére, hogy legutoljára veszekedve váltak el.
Jisung gondolataiba meredve nézett ki az ablakán, míg arcáról halkan folytak lefele a könnycseppek.
Nem tudta mit kéne tennie, mert egyértelműen, már nem szerette az alfáját, de ez nem ilyen könnyű.
Főleg nem egy omega ként.A/N: Elmegy egynek, és megint bocsánat, hogy kicsit későn jött új rész!
Szerintem ma még lesz oneshot is, de még nem tudom. Esetleg valaki aki szeretne mára shippet kérni? 🤨
Mindenesetre, remélem tetszik ez a rész is! 🙂🤗
YOU ARE READING
Unreachable/Minsung
Fanfiction"The smile that you gave me, even when you felt like dying" Minsung Minho+Jisung Omegaverse (^_^)