🐿️
-Jisung, ez hülyeség.- mondta Felix, teljesen lesokkolódva a Jisung által meséltek miatt.
Miután Daehyun elment, az omega fiú rögtön áthívta legjobb barátját, hogy mindenről beszámoljon neki, de mindhiába, hisz Felix folyamatosan azt hajtogatja, hogy Daehyun hazudik, és ez nem igaz.
-Felix, hát nem érted?! Te is tartsd magad távol tőle, mert minden amit Dae mondott igaz!- állította Jisung, egyre jobban felemelve a hangját.
-Ha ez igaz lenne, már rég tudnék róla. Te is mondtad a múltkor, hogy Minho mit tett azzal a delta fiúval, szerinted akkor ilyen gonosz lenne?
-Igen! Mert Jeongin egy delta volt!- folytatatta a makacsságát az idősebb.
-Mert veled eddig hogy viselkedett Jisung? Mikor elmentél vele enni, arról áradoztál, hogy milyen kedves. Már azt hittem szerelmes vagy belé, de eszembe jutott, hogy te Daehyunnal vagy együtt.
-Mindent azért tett, hogy magába szeretessen és utána eldobjon!- kiabált Jisung.
-Fejezd ezt be. Kezdesz idegesíteni. Nem lenne oka ezt tenni, a legjobb barátjának vagy az omegája. Te se tudnál bele szeretni.
-Azt te csak hiszed.- csúszott ki Jisung száján, de miután eljutott agyáig, hogy mit mondott szájára csapott.
-Szerelmes vagy Minhoba?- ráncolta homlokát Felix.
-Nem! Csak nehéz, mert ő a lelki társam!
-Ő A LELKI TÁRSAD?!- állt fel Felix az ágyról, teljesen elképedve.
-Jisung! Miért beszélsz róla így, ha össze vagytok kötve? Tudod te, hogy ez mit jelent? Sose fogod tudni Daehyunt úgy szeretni, mint őt.-Szerinted én nem tudom?! Azt hiszed tehetek róla? Miért nem jött hamarabb ez a Lee Minho? Akkor kell megjelennie, mikor jobb lesz az életem!- szövegelt az alacsonyabb.
-Beszéltél már valakivel erről?- kérdezte nyugodtabb hangnemben Felix.
-Nem. Nem is akartam. Főleg a ma reggeli után.
-Még mindig elhiszed?
-Persze! Miért hazudna nekem Daehyun?- értetlenkedett a mókus fiú.
-Mert féltékeny? Abból ítélve, hogy este egymás mellett aludtatok, biztos meglátta.- érvelt Felix.
-Daehyun nem ilyen...
-Hagyjuk már! Az alfád teljesen elvette az eszed! Holnapra remélem megváltozik a véleményed.- mondta Lix, majd se szó-se beszéd otthagyta a másikat.
Jisung fújtatva nézett a fiatalabb után. Azért hívta át, hogy megossza vele, jobb lenne, ha ő se találkozna Minhoval, esetleg ha arra kerülne sok.
De mind hiába, Felix nem hisz neki, csak abba, hogy Daehyun hazudik.Miért tenné ezt az alfája?
Féltékenységből, soha.
Talán már nincsenek is jóba Minhoval, lehetetlen.
Az ő barátságuk túl erős ahhoz.Így Jisung biztos benne, hogy Daehyun igazat mondott, és csak ő ismerte félre az igaz alfa férfit.
🐰
Minho szenvedve feküdt a kanapéján.
Minden ruhát levett magáról amint betette a lábát a házba, hisz azt érezte, mindene felég ebbe a lázba.
Szeme vörösen izzott, miközben az egész házat belepte az alkohol szag, azaz Minho whisky illata.Morogva állt fel, mikor meghallotta az ajtócsengőt.
Nem engedte be a személyt, csak kikukucskált a kislyukon, ami mögött Daehyun állt.-Minho! Láttam rajtad, hogy rosszul vagy, mikor eljöttél. Hoztam neked ételt. Gyógyszert is, esetleg ha már arra kerülne a sor. Remélem nem vagy olyan rosszul. Holnap is hozok majd. Vigyázz magadra!- hallatszódott kintről a kisebbik hangja.
-Köszönöm.- suttogta Minho, lecsúszva az ajtón, mert a fájdalomtól feladták a lábait.
-Erre vannak a barátok, tudom, hogy te is megtennéd ezt értem.- mondta Dae, majd a távolodó lépteit lehetett csak hallani.
Minhonak már nem csak amiatt fájt mindene, mert rutja van, de a bűntudat is marta a lelkét.
Komolyan beleszeretett a legjobb barátja omegájába?
Vagy ha nem is bele szeretett, de közel járt ahhoz.Borzalmas barát.
Igaza van Daehyunnak, a barátok arra vannak, hogy segítség egymást, ő mégse tett semmi ilyet.
Csak egy nap eldöntötte, hogy megbízik a fiatalabba, de semmi mást nem tett.Sose volt ott neki, mikor annak szüksége lett volna rá.
Nem támogatta egy tervében sem, amit a cégnél szeretett volna létrehozni.
És azonkívül, hogy nap, mint nap találkoztak, nem foglalkozott vele.
Még akkor is bunkó volt vele, mikor az omegáját akarta bemutatni, és lásd, mi lett belőle.Nagyon hamar elkell felejtenie Jisungot, különben elveszít egy igaz barátot.
Gondolta ezt Minho.De Daehyun sose volt igaz barát, sem pedig társ Jisung számára.
Csak egy csaló, aki könnyedén tudott játszani a kártyáikkal.A/N: Ez a rész gyengébb lett, de a következő feltehetőleg izgalmasabb😈 eddig úgy néz ki, hogy még ma feltudok estefelé rakni egyet, de ha nem akkor holnap reggel. 🤗
YOU ARE READING
Unreachable/Minsung
Fanfiction"The smile that you gave me, even when you felt like dying" Minsung Minho+Jisung Omegaverse (^_^)