🐿️
Miután hazaért az omega szörnyűen elkezdett fájni a feje, és a levegőt kapkodta.
Gyorsan megnyitotta a telefonja naptárját, amin tisztán ki volt jelölve, hogy két nap múlva heatje lesz, de ezek szerint hamarabb jött.Ledobta az össze cuccát az előszobába, majd leöltözött alsónadrágig, és elterült a kanapén. Szörnyű fájdalom nyilallott belé, miközben reszketve kereste alfája számát, hogy értesíteni tudja.
Viszont valaki kopogott, és a tömény whisky illatnak annyira nem tudott ellenálli, hogy eldobta a telefonját, és szaladva ment kinyitni az ajtót.🐰
Már 4 napja itthon van Minho, és ma eldöntötte, hogy munka után meglátogatja Jisungot, hogy megkérdezze tőle a hallottakat.
Már ha a feltételezése igaz.Amint végzett a dolgaival beült a drága kocsijába, és hangosan meghúzatva azt ment Jisung háza felé.
Rég látta már a fiút, de annál régebb óta Daehyunt.
Mintha eltűnt volna, és senkinek se szólt.Most mégse ezzel foglalkozott az igaz alfa, hanem jobban inkább a már panel ház lépcsőjén erős kókusz illattal. Ami maga után csíkban vezette Jisung háza elé, ahonnan hangos sóhajok hallatszottak ki.
⚠️
Nem tagadás, az illatok beindították a belső farkasát, és a hangok is tettek rá egy lapáttal.
Türelmetlenül kopogott az ajtón, ami azonnal kinyílt amint elvette a kezeit.Jisung csapzott valója bukkant fel mögötte, majd minden szó nélkül berántotta a házba, és Minho nyakába bújt, hogy beleszagolhasson a nyakába, amiből áradt a whisky.
Minhonak erősnek kellett maradnia, hogy ne teperje le rögtön az omegát. Aki egyértelműen heat alatt van, hisz sose viselkedne így.
-Szükségem van rád.- nyüszített Jisung, eltávolodva az idősebbtől, hogy rá tudjon nézni.
-Jisung ez nem helyes...
-Kérlek hyung... kellesz nekem, érezni akarlak.- borult térdeire Jisung, felnézve az igaz alfára, könyörgő szemekkel.
Kezei combjain pihent, miközben a könnyek is kezdtek kibuggyanni az üveg szemeiből.
Szüksége volt Minhora, mert úgy érezte kiszakad a szíve annyira hevesen dobogott a láz miatt.
A nagyobból áradó illat pedig még jobban legyengítette.-Nem tehetem.- rázta fejét Minho, de a farkasa küzdött ellenne.
Egyértelműen vonzották egymást, és a belső énjük már rég össze volt kötve.
Minho is alig bírta már vissza tartani magát, főleg mikor Jisung beszaladt a szobájába.Minho nem akarta egyedül hagyni, így utána ment, de lehet nem kellett volna, hiszen az omega már meztelenül fetrengett az ágyon. Küzdve a láza ellen.
Szétterpesztett lábakkal.Minho szemei vörösen felvillantak, és eltűnt önmaga, a farkasa került előtérben, de még mindig Minho irányította, hiszen megtanulta ez évek alatt.
Felmászott a másik mellé, és erőszakosan kezdte el falni ajkait, miközben az omega oldalát simogatta, hogy azzal is ingerelje a kisebbet.
Jisung nagyokat nyögött már csak a csókoktól is, hiszen annyira kívánta az érintést.Már Jisung levetkőztetésével nem kellet foglalkozni, de Minhoról türelmetlenül tépte le az inget, aminek a gombjai szétpattantak, és elgurultak a szobában.
Miután az omega meglátta a másik felsőtestét még jobban feltüzelt, és hanyatt dobta az ágyon, hogy ráüljön.Éhesen csókolgatta végig a mellkasától, egészen a V vonaláig, majd vissza térve felsőbb testére, fogai közé vett egy kis darab bőrt, és megharapta.
Minho felszisszent az érzésre, de jól esett neki a fiatalabb érintése.Másodpercek alatt cseréltek pozíciót, majd most Minho került felülre, miközben egy hirtelen mozdulattal lerántotta magáról a nadrágot, alsóval együtt.
Jisung nagyot nyelt a másik látványa miatt, majd már tervezte hogy hozzá érjen, de Minho lefogta a kezeit és maga fölé emelte.
Nyakához hajolt, majd erősen szívni kezdte a vékony bőrt. Piros foltokat hagyva maga után.Miután Jisung kiélvezte magát, Minho leszállt róla, mire Jisung kétségbeesetten nézett rá, félve attól hogy az igaz alfa otthagyja őt.
-Van gumid, cica?- cirógatta meg a kisebb arcát, mikor észrevette kétségbeesett arcát.
-Nincs szükség rá! Csak téged akarlak érezni!- nyögte ki nagynehezen Jisung.
Minho elgondolkodott a hallottakon, majd vissza mászott Jisungra, és nagy terpeszbe húzta a lábait.
-Kell tágítani?- kérdezte az idősebb, miután látta, hogy az omega elég nedves már most is, oda lent.
Jisung nem tudott már megszólalni a lüktető érzéstől, ezért csak megrázta a fejét, hiszen ebbe az időbe sosincs szükség erre.
Minho tétován nézett rá, majd lába közé férkőzött, és lenézett a kisebbre, várva hogy az engedélyt adjon.Jisung egy határozott mozdulattal bólintott, mire Minho tövig belé hatolt, ami egy hatalmas sikolyt váltott ki az omegából.
Megfeszült a kényelmetlen érzésre, amit a másik is észre vett.-Engedd el magad... sajnálom.- csókolt puha ajkaira Minho, mire Jisung ellazult és már nem fájt annyira.
-Mozoghatsz.- nyöszörögte a kisebb, ezután pedig lassan elkezdett benne mozogni Minho.
Az egész házba a bőr csattogása hallatszódott, és a kettejük feromonja keveredett a levegőben.
Nyögések tömkelege visszhangzott, még a panel lépcsőin is, amit a szomszédok biztos nem díjaztak, de most egyáltalán nem ezzel foglalkozott a két szobában lévő.Hangosat sikítva élvezett el az omega, mire kissé megszűnt a gyomrában lévő görcs.
Minho is a végét járta, de mikor erre rájött kiakart húzódni a másikból, hogy ne történjen semmi olyan, amit nem szeretnének, de Jisung ezt nem díjazta.-Csomózz meg!- sovárgott Jisung, de Minho ellenkezően rázta a fejét.- Kérlek hyung... magamban akarlak érezni, még jobban.
Minho feladta a küzdelmet, és párat lökve még a csípőjén, majd egy hangos morgással bele élvezett Jisungba.
Mindketten fáradtan dőltek az ágyba, de még mindig össze voltak kötve, addig amíg a csomó fel nem szívódik.Kifáradtak teljesen, de még a nap, és az este folyamán is sokszor lejátszották ezt, más-más módszerekkel.
A/N: Nagyon félek kirakni ezt a részt, mert nem vagyok jártas az ilyenbe, de úgy voltam vele, hogy szükséges lenne egy omegaversebe egy smut rész, úgyhogy ezt az egyet megírtam, de többet nem hiszem, hogy fogok. :)
Nem is tudom, hogy egyáltalán jól írtam e a dolgokat? 😜
És amiatt is félek, hogy nehogy valaki azt higgye, hogy szexualizálom őket, mert egyáltalán nem erre alapul. 🥹🥹🥹🥹
Félek, hogy valaki megutál. 😀😀😀😀😀
VOCÊ ESTÁ LENDO
Unreachable/Minsung
Fanfic"The smile that you gave me, even when you felt like dying" Minsung Minho+Jisung Omegaverse (^_^)