Emir

247 24 5
                                    

Verilen emir ne kadar basit gibi gözükse de aslında bu onların kıyameti anlamına geliyordu.

Çünkü öldürülmesi istenen kişi bir Evren Tanrısı'nın öz oğluydu!

Clast Hanedanlığının ilk Prensi, Ejderha Tanrısı'nın ilk erkek çocuğu...

Ve bu konuma ait birisi öldürülmesi istenirken, bunu isteyen kişi ise çocuğun babasının kendisiydi.

Leo Clast!

Kadim Güçleri birer böcek haline getiren zalim tiran, şuan kendilerine verdiği emir çok normalmiş gibi dururken, odada bulunan üç imparatorun her birinin üzerine ölümün sessizliği çökmüştü. Çünkü ne derlerse desinler, bu tiran karşısında eğer yanlış cevap verirlerse öldürülmeleri anlık olarak gerçekleşecek bir olaydı.

Kadim güçler...

Odada bulunan üç kadim güç geriye kalanlardı. Normalde kutlu sayı olarak kabul edilen 9 farklı kadim güç bulunurken, 6 tanesi bizzat bu tiran tarafından katledilmiş ve tarihin sayfalarında tozlu bir hale gelmeye zorlanmıştı.

Fakat şimdi bu odada bulunanlar sırasıyla Asur,Yuan ve Ming İmparatorluklarıydı.

Asur İmparatorluğu ''Antik Çağ'' olarak adlandırılan ve Yıldız Enerjisinin daha kullanımının bilinmediği bir dönemde kurulmuş bir güçtü. İlk Yıldız Enerjisi kullanan kişilerin geldiği bu güç merkezi, sahip olduğu geniş tarih ile birlikte gelişme amacıyla başlattığı veya uğradığı tüm savaşların ardından askeri alanda muazzam bir gelişme kaydetmesi hiçte zor olmamıştı. Devasa imparatorluğunun başkenti olan Aetheria, imparatorluğun askeri gücünü göstermek maksadıyla devasa duvarlarla korunurken, bu duvarlara belirli aralıklarla yerleştirilen kuleler adeta gökyüzünü delmek maksadıyla göğe doğru uzatılmış gibiydi.

Bu kudretli askeri güç karşısında elbette yönettiği toprakların genişliği az değildi. Toplamda 9 tane dünyayı yöneten bu kadim güç, aynı zamanda sadece askeri değil büyü ile de ön plana çıkıyordu. Askeri alanda ürettikleri büyüler ile büyücüleri savaş alanında bir kabus gibi eserken, bu güçlü imparatorluğu korumaya yardımcı olduklarını söylemek yanlış olmazdı. Her dünyayı koruyan 1 yarı tanrının yanında kendi dünyalarından çıkmış olan toplamda 9 Yarı Tanrı ile bu kadim güç 17 yartı tanrı ile gerçekten oldukça güçlü bir imparatorluktu. Yönettikleri dünyalar ile bu yarı tanrılar için dini ritüeller yaparak onların manevi güçlerini arttıran imparatorluk halkı sayeinde gün geçtikçe bir Evren Tanrısı olmaya yakınlaşıyor olsalar da, hala bir tane dahi Evren Tanrısı ortaya çıkaramadıkları da biliniyordu.

Fakat ne olursa olsun bu kudretli kadim gücün her ne kadar sadece Asur İmparatoru olan Arkanos'un tek başına yönettiği bir hiyerarşi içinde olduğu, güçlü bir orduyla korunduğu ve imparatorluğun zengin olduğu bariz olsa da...

Oldukça kırılgan bir imparatorluk olduğunu da söylemek yanlış olmazdı. Tek dayanaklarının Arkanos olmasından ötürü onun ölümü veya zayıflaması sonucunda imparatorluk derin bir iç çekişme ile birlikte parçalanacağı çok açıktı. Üstüne üstlük diğer iki kadim gücün yarattığı tehlike ile birlikte bu güçlü kadim imparatorluk, her zaman hem iç hem de dış tehditlere karşı savunma pozisyonunda kalıyordu.

Leo tüm bunları bilse de, aslında içlerinden sadece bir tanesi çok gizliydi. Sahip oldukları Yarı Tanrı sayısı. Bunun dışında diğer geri kalan tüm bilgiler zaten Asur İmparatorluğunun hakkında bilinen genel şeylerdi. Fakat herhangi bir gücün sahip olduğu Yarı Tanrı sayısı...

Çok önemli bir şeydi! Bir Yarı Tanrı bile savaşın gidişatını değiştirebilecek kadar önemliydi.

Leo karşısında oturan bu güçlü imparatorluğun tek dayanak noktası olan Arkanos'a üstünkörü bakarken, onun dış görünüşünün eskisi gibi en ufak bir değişikliğe sahip olmadığını görünce şaşırmadı.

Elçi 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin