Yarımkan

204 21 4
                                    

Bir Yarımkan mı?

Bu gerçek anlamda ejderhaların en çok nefret ettikleri kişilerdi.

Çünkü bir Yarımkan'ın doğması için bir ejderha ile bir insanın birlikte olması gerekirdi.

Ve bu olduğunda ejderha bir kaç ay içinde tükenerek ölürken, hamile kalan insan kadın ise doğumu gerçekleştirdiği gibi can verirdi.

Bu bilinen bir gerçekti.

Bundan dolayı Alice daha önce hiç bir Yarımkan ile karşılaşmamıştı. Çünkü ejderhalar bu kişileri avlardı.

Ölüm onlar için tek kurtuluş olurken, burada bir Yarımkan ile karşılaşması...

Gerçekten çok tuhaftı.

"Babamın ve annemin ölümüyle birlikte bana nefret besleyen tüm ırkımın öfkesi üzerime geleceği esnada, Lord beni korudu.

Beni eğitti ve burada, hiç konuşmadığım babamla kalmama izin verecek kadar yüce gönüllülük gösterdi.

Bundan dolayı Clast Hanedanlığına olan bağlılığımı göstermek için her zaman çok çalıştım, genç prenses.

Normalde sadece savaş durumunda ortaya çıkacak olmama rağmen, sizi gördüğüm zaman kendimi göstermek istedim."

diyerek hafifçe reverans ederek kendisini selamladığında, Alice ne diyeceğini bilemedi.

Bir Yarımkan hayattaydı çünkü...

"Babam sana bir isim vermiş olmalı?"

dediğinde sanki böyle bir soruyu hiç beklemeyen bu gizemli kadın, yine şen bir şekilde gülerken Alice, neden bu kadından bu kadar etkilendiğini bilmiyordu bile.

"Genç Prenses, bu soruyu bana ilk soran kişi sizsiniz.

Benim adım Lyanna.

Lyanna Yıldızejder."

dediğinde ilk defa duyduğu bu isim karşısında Alice,

"Yıldızejder mi? Gezdiğim onlarca dünya ve evrenin geniş topraklarında böyle bir soyismi olmadığından eminim."

dediğindr,sanki konuşması karşısında eğlenen bu gizemli kadın, Lyanna Yıldızejder gülümseyerek başını hafifçe yanı eğip,

"Babam ile annem hayata gözlerini yummadan evvel Lord'a ismimi vasiyet ettikleri için adım Lyanna, fakat soyismimi bana veren kişi Lord'un ta kendisi.

Soyismimde geçen Yıldız benim güzelliğimi ve yeteneğimi vurgularken, ejder kelimesi ise babamın kim olduğunu gösteriyormuş. En azından bana açıkladığı şey bu, hahaha... "

Böyle garip bir birleşimi kesinlikle babası yapardı. Bundan dolayı hafifçe iç çekse de, Lyanna kendisine gülümseyerek,

"Genç Prenses, ileride sizinle yeniden görüşeceğiz.

Fakat şimdi size ödülünüzü teslim etmek zorundayım."

dediğinde Alice hafifçe başıyla onayladığında genç kadın elini öne uzattığında, avucunda parlayan alev ile birlikte Alice'in gözleri faltaşı gibi açıldı.

Çünkü bu alevin ne olduğunu biliyordu.

Bir Ejderha Alevi!

Sayısız Ejderhanın ruhu ile oluşturulan bu alev bu kadim ırkın iki yönünü yansıtacak kadar güçlüydü.

Elçi 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin