Gelişim (2)

142 22 0
                                    

''Ha? 4090 kez ölümün acısını yaşadıktan sonra aydınlanma mı yaşadı? Gerçekten mi?''

Leo yerde yatan oğluna bakarken, gözleri onun bedeninde değildi. Kalbindeydi!

Oğlu daha 10 yaşına gelmeden gerçekten aydınlanma mı yaşamıştı?

Bu nasıl mümkün olabilirdi ki?

Aydınlanma...

Milyarda bir olasılığa sahip bir durumdu. Kimse nasıl gerçekleştiğini bilmese de, Tanrı olduktan sonra bunun nasıl işlediği hakkında bilgi sahibi olmuştu. Bir olayı sürekli farklı noktalarından deneyimlemesi ile birlikte canlının zihni ve kalbi bir olurken, bu olay hakkında muazzam bir bilgeliğe ulaşmaktaydı.

Fakat bunu bilse bile Leo dahi bu aydınlanmayı tetikleyemezdi.

Sadece çok az şanslı olanların başına gelecek bu durum ile birlikte kaderleri bir anda derinleşirken, geleceklerinde yatan tehlike ve dolayısıyla ödüller bir o kadar daha fazla hale geliyordu.

Ve şimdi Ejderha İmparatorluğu'nun Başarısızlığı olarak kabul edilen bu velet gerçekten bir Aydınlanma'mı yaşamıştı?

Üstelik Ölüm Aydınlanması mı?

Kai'nin kalbinde beliren o siyah alevlerin ne olduğunu çok iyi bilen Leo, bu alevleri kendisinde var olduğu için tanıyordu. Uzun zamandır kullanmadığı o korkunç büyüsü bu sürekli tekrarlanan ölümü tecrübe etmesiyle birlikte mührünü kırmış olabilir miydi?

''Hım... 7 Dantian Tekniğini bizzat ödül olarak vermiş olsam da... Bu sünepe şuan ölüm ve yaşamın büyüsünü öğrenirse.. Çıldırması hiçte zor değil. En azından Yıldız Diyarı'nı aşana kadar bunu mühürlemek en iyi sonucu verecektir.''

Leo elini önünde salladığı anda beliren 7 farklı rengi taşıyan tuhaf bir tılsım Kai'nin kalbine doğru hızla ilerleyerek onun kalbinde beliren o ufak siyah alevi çepeçevre sararak adeta bir kübe dönüşen tılsımı ile bu işide tamamladığını biliyordu.

''Başarısızlık olarak görülen bir velet olmasına rağmen daha eğitime başlamadan önce bile yaşıtları arasında bir Tiran olarak kabul edilen oğlum, şimdi kendi neslini tamamen geride bırakmayı başardı bile..

Üstelik gerçek eğitimine daha başlamamış olmasına rağmen bu başarıyı devam ettirirse..

O zaman planladığımdan çok daha önce İmparatorluk Koruyucusu olarak görevimi devralabilir değil mi, Athena?''

Leo arkasında beliren en güvendiği danışmanlarından birisi olan bu genç kadına daha bakmadan bile geldiğini biliyordu. Evren Yarı Tanrı'sı olan bu kadının savaş gücü ile birlikte sahip olduğu zekası, kendisinin en önemli yardımcılarından birisi olmasına neden olmuştu. 

Güzeller güzeli olan bu genç kadına bakarken, onun gözlerinde beliren korku karşısında kahkaha attığında Athena'nın yanaklarının kızarmasıyla birlikte Leo bir kez daha gür bir sesle gülerek,

''Savaş ve Bilgelik Tanrıçası olarak anılan bir velet olmana rağmen karşımda nasıl bu kadar çekingen oluyorsun? Benim duyduklarıma göre sen adeta Dokunulmaz bir Tanrıça'ymışsın?''

diyerek diz çökmüş genç kadının alnına bir fiske vurduğunda, genç danışmanı hissettiği acıyla birlikte ses çıkarmaması karşısında Leo en sonunda ne olduğunu anladı.

Bu genç kadın hala bir önceki karşılaşmalarından dolayı kendisine karşı derin bir korku duyuyordu.

''Siz küçük aptallara bundan dolayı katlanamıyorum işte. Bilgelik Tanrıçası, bir kişinin bedenini yıldız enerjisi ile yıkarsan ne olur?''

Elçi 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin