Leo en sonunda kızının sırrını açık etmesi karşısında mutlu olurken, önünde kılıç sallayan oğluna baktığında yüzünde her zaman olduğu gibi soğuk bir ifade bulunuyordu.
Zira çocuğunun yaptığı şey karşısında cezalandırması gerektiğini biliyordu.
Her ne kadar Kai çoktan 8 yaşını doldurmuş olsa da, sürekli olarak karşılaştırıldığı için ablasını karşı kin dolduğu belliydi. Yine de Leo bu hatayı oğlunun yaşına atfetmediği gibi aslında onu çok daha zor şartlar altına sokmak istese de, eşinin kendisine söylediği kelimeler ile fikrini değiştirip, onun yanına gelerek kendisini eğitmeye karar verirken buluverdi.
"Yolu izle.
Kılıcını basit bir ölümlü gibi savurman herhangi bir gelişmeyi tetiklemez oğlum.
Evrende var olan Yıldız Enerjisini ne kadar iyi anlarsan, o zaman basit bir savuruşun dahi karşına çıkan ve senden kat be kat güçlü olan kişileri yenmeni sağlayacaktır.
Beni dikkatli izle. Herhangi bir yıldız enerjisi veya teknik kullanmayacağım. Fakat savuruşum seninkinin kat be kat üstünde olacak. Eğer bunu yapabilirsen benim yaptığıma eş değer bir güç kazanmış olacaksın."
Kai'ye sadece anlatırsa ne yapacağını bilemeyeceğini düşündüğü için bir örnek göstermek isteyen Leo, oğluna elini uzattığında, çocuğu hızlıca kabzasını kendisine uzattıktan sonra bir kaç adım geriye çekilip odaklandığını gösterircesine pürdikkat kendisini izlemeye başladı.
Leo ise elinde ki kılıcı hafifçe kaldırarak önünde tutup,
"Evren bir bütün olmasına rağmen aslında kendi içinde bir nehir gibi akışkandır.
Ve biz yetişimciler ise bu nehrin içinde ki balıklar gibiyiz.
Nehri ne kadar iyi bilirsek, o kadar güvende ve bir o kadar da güçlü oluruz.
Kılıcını savururken Yıldız Enerjisini hisset oğlum. Kılıcını savururken, bu enerjinin yolunu takip edebilirsen o zaman işte böyle bir güce sahip olacaksın."
Kendi elinde bir hançer gibi gözüken kılıcı sanki çok yavaş savurmuş gibi gözükse de, aslında öyle değildi.
Kılıcı hareket ettiği anda önünde ki boşluğu yırtarken, sanki hava yırtılıyormuş gibi gözüküyordu.
Adeta bıçak ile kesilen bir kumaşa benzeyen hava, iki tarafında hala dağlar olmasına karşılık ortasında daha önce orada bulunmayan bir karanlık vardı.
Ve bu karanlığın yaydığı tek his korkuydu...
Yarık bir kaç saniye sonra kaybolurken, sanki hiç orada olmamış gibi gözükse de Leo oğlunun şaşkın bakışlarını görünce gülümseyerek,
"Bu yetenekten kaçabilen sadece iki kişi bulunuyor.
Ustam ve ben.
Bulunduğumuz konum ile birlikte sahip olduğumuz güçten dolayı sadece birbirimiz için birer tehdit oluşturabiliriz.
Bunun dışında hiç kimse bize zarar veremeyecek olsa da, bu tekniği öğrenirsen o zaman sende tüm yetişimciler için tehdit haline gelebilirsin.
Fakat bunu öğrenmek için yapman gereken şey algını geliştirmektir.
Gözle görülmeyeni görmen, duyulmayanı duyman gerekir.
Ancak o zaman bu eğitimini bitirebilirsin oğlum."
Leo çocuğa Kılıcını geri uzattıktan sonra onun önünde eğilerek gözlerine baktığında, oğlunun bu davranışına şaşırdığını bilse de gülmekten oldukça uzaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elçi 4
FantasíaElçi, Tanrı, Ejderha İmparatoru. Sayısız unvana sahip olan Leo Clast için artık yolun sonuna gelinmişken, artık ailesi ile ilgilenmenin zamanı geldi. Fakat çocuklarının arasında olan sorun giderek göze batarken, kendisini sevmeyen sayısız kişi bu so...